November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leuk detail..hier ligt ze dus ingebakerd en zou ze officieel dr armpjes dus niet eruit kunnen krijgen...nou madame wel hoor :)

2. Niet meer actief

Zo lijkt ze wel heel erg op dr mama, alleen ik had dan 2 vingers tegelijkertijd, maar wel op deze manier:

3. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ilse, leuke foto.

Mijn vriendin bakerde haar dochter ook in alleen die had een trucje verzonnen die dochter.
    Ze zetten namelijk haar buik uit en zo kreeg ze haar handjes eruit misschien bij Angelina ook

4. Rachel85

Haha leuke foto

5. Niet meer actief

Angelina wurmt en wurmt gewoon net zolang tot ze een deel van dr ampje los heeft, dr bovenarm zit gewoon nog 'vast' zeg maar, maar dr onderampje krijgt ze los en die steekt ze dus snel boven de doeken uit ;)

6. Rachel85

haha ze weet er wel raad mee ;)

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo dames ik ben er weer. Heerlijk een middag met mijn mams gehad. Het gaat gelukkig een heel stuk beter met haar. De zalfjes en de lotion voor haar exceem slaat heel goed aan het het gaat genezen. Heerlijk met haar op het terras in de zon gezeten. Heerlijk genieten zo

8. Rachel85

Fayenne lekker aan het bellen

9. Rachel85

LindaPooh, Fijn dat het weer een stuk beter gaat met je moeder.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    haha @ angelina. Wat ben je toch een poeperd, en Ilse, ze lijkt op papa hoor. Die blik in dr ogen is helemaal Willem.

Linda, fijn dat het goed gaat met je mamsie.

Rachel, is dat een e900? Ik probeer die van mij te verkopen word helemaal simpel van die telefoon. Dus als iemand een e900 wil.....

11. Niet meer actief

LOL Maria, iedereen zegt al dat ze op Willem lijkt, maar met die vingertjes lijkt ze op mij hoor, in elk geval op mijn gedrag..nouhou, ik wil dat mn kindje ook op mij lijkt..nouhouhou

:)

12. Rachel85

Maria, Mijn foon is een N72 van nokia.
    E900 zegt me niks.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik bedoelde dus te zeggen dat ze op de blik na helemaal niet op Willem lijkt maar op jou.

[het lijken op de vader is een cadeautje van moeder natuur, zodat de papa weet dat het zijn kind is, papa heeft anders bijna geen zekerheid, dna test even daargelaten]

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hij lijkt op een samsung dan... nouja..verkeerd gezien dan

15. Niet meer actief

Euh Maria, probeer je me nou in de war te brengen? Ik snap er nu helemaal niks meer van :)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De drukke ochtend is weer voorbij :D. Ryan heeft z'n tweede vaccinate gekregen en het ging goed. Wel even huilen natuurlijk, maar na het troosten was het wel weer goed. Daarna door naar het KDV (ze belde of het iets eerder kon), intakegesprek gehad en een rondleiding, daarna door naar de huisarts. En daarna zijn we even heerlijk naar Hoorn gegaan en hebben daar heerlijk in de haven en langs het IJsselmeer gewandeld. Arnoud is nu even lekker aan het fietsen, Ryan ligt te slapen, dus ik heb even tijd om bij te lezen ;). Ryan mag 2x wennen, één keer een ochtend en een keer bijna een hele dag. Ben erg benieuwd! Volgende week hebben we eerst nog een gesprek bij het KDV over zijn voedingsschema, medicijngebruik etc. Zal alles wel even in de agenda noteren ;). En ik heb geen allergie voor chocola (HOERA!). Het beestje heeft echt een naam, ik heb rosacea. Ik moet nu beginnen met een zalf smeren (dat heb ik al een keer eerder gehad zonder resultaat), werkt dat niet, dan krijg ik antibiotica en werkt dat niet, dan zou er eventueel nog een lasertechniek kunnen worden toegepast. maar zover zijn we nog niet...eerst maar even weer zalven.

Daphne: wij gaan ook wisselen hoor met salsa, zodat je inderdaad ook met een andere man leert dansen. Want mijn broer kan wel een bepaald gezicht trekken of zo, waardoor ik weet wat we gaan doen, maar dat is dus niet de bedoeling ;). Dus hier wordt straks ook gewisseld. Ben erg benieuwd! En hoe is het op je werk gegaan? Was het heel erg?

Dees: heb je alweer contact gezocht met de ha of de ka over het spugen van Quinn? Want zo werkt het ook niet...kan je niet eerder bij het Sophia terecht? Wat grappig van die fotoboeken, wij hadden een fotoboek vanaf mijn zwangerschap tot en met 31-12-2007 en die hebbenw ij ook aan de opa en oma's gegeven. Die aan mijn schoonouders hebben we gisteravond net gegeven, omdat mijn schoonvader vandaag geopereerd wordt (hij krijgt een kunstknie). En mijn ouders komen morgenavond om op Ryan te passen als ik moet werken (wo, do en vrijd.) en dan geven we hen ook het fotoboek.

Bij ons moeten we ook gewoon luiers en voeding meenemen naar het KDV. We kregen trouwens wel zo'n stapelbusje voor de voeding. En een boekje waarin hun proberen iedere week iets te schrijven, wat ze gedaan hebben, wat er is gebeurd etc. Echt een superleuk boekje, zal eens een foto maken. Die volgt binnenkort dan nog wel. En als ze straks brood en gewoon fruit eten, krijgen ze dat wel op het KDV. Ze geven bij ons de kinderen trouwens gewoon een keuze wat ze op brood willen, en 's middags mogen ze kiezen tussen een cracker, een rijstewafel of een koekje. Dus niet echt heel streng. hoe gaat dat bij jullie op het KDV?

Melanie: hoe ging de echo van Estrella?

Oh ja, Ryan weegt 5815 gram en is 61 cm. Hij is nu zwaarder dan zijn neefje, die dus tot nu toe altijd voorliep :confused:.

En oh ja, over dat "smakkende" geluid. Baby's gaan vaker rond drie maanden een andere zuigtechniek proberen zeg maar, waardoor ze weleens smakken. Dus dat kan verder geen kwaad en betekent niet per sé dat ze een grotere speen moeten hebben!

Muriel: hoe was het op het KDV? Had Wim er ook een goed gevoel bij? Wel heerlijk dat Hester weer doorslaapt, hopelijk blijft ze het nu volhouden! Oh lees net dat het niet echt een succes was! Hopelijk krijgen jullie toch nog die leuke leidster en gaat dat andere kindje weg...dus niet echt een goede eerste indruk voor Wim?!

Ilse: en hoe was het weeguurtje? Groeit Angelina goed? Heb je trouwens nog iets van je sollicitatie gehoord? Oh lees net dat ze iets minder is gegroeid dan normaal. Las dat trouwens laatst ook in Wij Jonge Ouders geloof ik. Dat baby's met fv vaak qua gewicht hetzelfde blijeven groeien, en baby's met bv vaak in het begin heel veel en daarna even iets minder. Dus volgens mij is dat vrij normaal hoor, zou me er niet te druk om maken! En die vinger van Angelina, wat apart! Maar wel lieve fotos :D.

Melina: heb jij nog iets van jouw sollicitatie gehoord? En heb je al besloten wat je gaat doen?

Roelie: hoe gaat het bij jou? Lekker dat René vrij is! Even samen genieten!

Blondie: jee, wat een grote trailer, supergaaf zeg! En wel toepasselijk ;)

Ik heb Arnoud leren kennen via de chatsite van MSN (een aantal jaren geleden ;). En wij zijn in april a.s. 4 jaar samen.

Linda: je hebt helemaal gelijk meis dat je je vrije tijd in je relatie steekt! Heb je nog iets gehoord van de sollicitatie? Fijn om te horen dat het met je moeder ook goed gaat!

Peetje: ik heb vroeger altijd op stijldansen gezeten. En ik dans altijd in discotheken als ik uitga (alhoewel danste...lang geleden ;)). Dus heb een redelijk ritmegevoel, maar vind dansen dus echt heel erg leuk! En mijn broer vond het ook leuk om te gaan salsadansen. En over het kwijlen, dat komt omdat baby's vaak rond drie maanden de kweekselklieren gaan werken en dat slikken ze nog niet door. Dus het komt er gewoon uit. Is heel normaal en gaat ooit wel weer over ;). Wij betalen ongeveer Euro 5,80 per uur voor het KDV.

Rachel: nee, zo schiet het natuurlijk niet op met werken...slechte planner daar! Oh lieve foto van Fayenne!

Ik vind ook de New Baby fijner dan de Baby Dry van Pampers. Heb ook het gevoel dat de New Baby iets groter is...fijner zit. Maar aan de andere kant, wat weet ik ervan, ik draag ze niet ;).

Roelie: wat fijn dat Niels al zo snel buisjes krijgt! Goed nieuws!!

Ryan vindt het ook heerlijk in de kinderwagenbak. Hij zit alleen ind e auto in de maxicosi. Verder gewoon in de kinderwagen.

Ryan wil de speen ook niet meer, vindt zijn duim veeeel lekkerder. Meerdere baby's die al geen speen meer willen? [/b]

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ze lijkt op jou

18. Niet meer actief

goedzo, danku danku :) :)

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Rachel: Ow leuke foto!

Ilse: die eerste foto, daar lijkt ze echt veel op jou.

Roelie: fijn dat niels zo snel terrecht kan voor zijn buisjes.

Melanie: hoe is het gegaan met de echo?

20. Zo bijgelezen.. uiteindelijk viel de ravage mee. Ze had zelfs bijna alle kinderen laten werken! Ik was helemaal blij vanmorgen! Joehoe! Ik moest alleen even de puzzelkast opruimen en het verfbord schrobben (dat was dan wel weer jammer), maar viel me nog reuze mee. Dan is er een kind dat wegloopt, echt 30 keer (niet overdreven) op een ochtend! Ben ik buiten, is ze binnen, ben ik binnen is zij buiten, ben ik in de klas is zij op de gang, ben ik op de gang is zij in de klas.. echt onvoorstelbaar! Loop ook de hele dag haar naam te roepen, omdat ze weer iets uitvreet wat niet mag. Pff.. hele morgen heb ik alleen het idee dat ik alleen maar haar naam heb geroepen en dat de klas om haar draaide.. vermoeidend en dan heb ik maar 13 kids! Het is zo'n lekker klasje, maar met haar erbij... zij telt voor 5!

Over mij en Jeroen.. We hebben elkaar leren kennen via de kerkjeugdgroep. En we zijn nu 9 jaar samen, (december) en in juni 5 jaar getrouwd. En trouwen en daarna samenwonen. Tja prinipes van geloof, waar we overigens ook 100% achter staan.

Luiers.. heb ook ingeslagen bij de kruidvat (6 pakken :oops: ) :)

Dees, goed dat Quinn vandaag minder/niet meer spuugt! Ook al op 4 flessen. Goed gevoel als je kindje vooruit gaat in die zin he?

Oja.. Ilse, inderdaad de groei stabiliseert enigsinds en ze gaan vanaf 3-4 maanden minder drinken. Dat werd mij op het cb verteld iig. Dus volgens mij hoef je je ook niet echt druk te maken hoor. Fenna groeit ook maar 150 gram per week. Dus volgens mij valt het mee met Angelina.

Deel Deze Pagina