November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dafje, zie ik ons ma nog niet doen

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Maria, ben je aanbod niet vergeten hoor, maar ik heb geen postzegels meer. En die vergeet ik wel iedere keer te kopen :oops: Lief dat je een krabbeltje hebt gedaan!
    Jean-Paul werkte in de snackbar van zijn moeder als bedrijfsleider (heel verwarrend draagt de snackbar wel zijn naam) en ik kwam daar wel heel vaak op een gegeven moment ;) Na een beetje heen en weer flirten heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem mee uit gevraagd. Dat is in april 11 jaar geleden...Een jaar later gaan samenwonen (van huis uit op mn 19de) en nog een jaartje later verloofd. Pas in 2005 getrouwd en nu dan een echt gezin.

Linda, errug begrijpelijk dat je aandacht nu naar Pat gaat. Wij blijven hier nog ff hangen, hoor ;)

Gelovig zijn wij beiden niet; ook niet gelovig opgevoed. Ik ben meer agnosticus (denk dat er wel 'iets' is, maar wat?!) terwijl JP echt overtuigd atheist is. Mijn vader is Nederlands Hervormd opgevoed, maar had moeite met alle verboden van de kerk. Mijn moeder is gedeeltelijk katholiek opgevoed. Na 4 kinderen en 2de wereldoorlog vonden mijn grootouders het wel even welletjes om nog meer kinderen te krijgen. De pastoor kwam aan huis informeren en oma vertelde dat ze uit praktische overwegingen geen kinderen wilden. De pastoor wilde wel even een handje helpen toen :confused: Oma was stoer en heeft de pastoor zo van de galerij gesodemieterd en ze zijn nooit meer naar de kerk gegaan en de kinderen werden van de katholieke school gehaald!

Oh balen van het kdv, Muriel :(

Schattige foto van Fayenne, Rachel!
    Ow en Angelina ook al zo snoezig!

Debby wat een geluk dat het chocolade allergie is :)

Inge schrijft hier ook iedere keer een stukje in een hardcover schriftje. Ze richt het echt aan Vincent. Leuk voor later :)

Gisteren hadden we een verjaardag in een kroeg, dus Vincent voor het eerst weggebracht. In dit geval naar mijn vader en zijn vriendin. Ging helemaal super en vond het best wel heel erg leuk om weer eens samen uit te zijn.
    Ennnnnnn......we gaan op vakantie. Lekker naar schoonmams in Portugal met Rik, Maris en Liz! We gaan van 7 tot 15 mei dus het duurt nog ff, maar voorpret is het halve werk :D

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat het woordje "geen" mist ;) :D

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Debby: Ja Deniz krijgt 180 water per fles. Alleen zijn laatste fles, daar moet ik hem echt voor wakker maken en hij valt tijdens de fles gewoon weer in slaap en dan is er echt niets meer in te krijgen.

Net nadat ik mijn berichtje had geplaatst werd hij wakker. Dus hij heeft nu om 20.15 een fles gehad. Maar nu? Hem weer om half 12 wakker maken en er bijna niets in krijgen of hem lekker laten liggen en maar kijken hoe laat hij wakker wordt. Hmmm dilemma. We lopen natuurlijk het risico dat hij midden in de nacht wakker wordt.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb vandaag eens gekeken hoeveel kleertjes hij heeft in maat 68. Nou, 22 shirtjes en 11 broekjes :confused: :confused: Hoezo koopziek? :) :)

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik denk sneller dan ik type :oops:

7. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Heel summier wat bijgelezen:

Zwemmen: hier vanaf 8 weken, wel met zwemluier (of andere afsluitende zwembroek)

Flessen: zijn er al kinderen die 4 flessen krijgen en verder niets??? Timo zit nog steeds op 5 flessen van 180 (of 190 of 200 :oops: ) met 6 schepjes. Het lijkt nu wel weer genoeg te zijn, daar dacht ik anderhalve week geleden anders over (maar nu ben ik ook weer fulltime aan het werk en geef dus minder dan de helft van de flessen!). Toen dacht ik echt dat hij veel meer honger kreeg (niet gek, hij kreeg al 7 weken dezelfde hoeveelheid voeding), maar niet meer mocht. Ik ga het donderdag even bespreken op het CB.

KDV: gaat hier gelukkig heel goed. Afgelopen vrijdag een hele dag geweest en dat ging zo goed dat hij vanaf nu altijd hele dagen mag komen. Die vrijdag was ik dus voor het eerst lekker vrij, zonder kereltje, heb weer even geshopt en opgeruimd, werd wel tijd!

Ga afsluiten en de laatste fles maken; wil die steeds vroeger geven en uiteindelijk rond half 10 uitkomen (volgende week). Moet hem er wel voor wakker maken en hij krijgt dan ook pas zijn pyama of slaapzak aan. Hij slaapt wel van 7 tot 7 :)

8. Niet meer actief

*gaap* ik wil naar bed ;) We gaan dus vandaag op advies van t CB de late voeding een uurtje láter doen, dus moet nog ff opblijven. Grappig, ik zie overal verhalen van mama's die de late voeding een uur vroeger willen hebben en ik ga 'm later doen..tis ook altijd wat he haha :)

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeieavond,

Eindelijk weer even tijd, sorry hoor meiden, ben er de laatste tijd niet minder vaak, maar erg druk en een aantal dagen slecht in mijn velletje gezeten.

De echo vandaag ging goed, Estrélla bleef aardig stil liggen ondanks dat het wel wat lang duurde en ze op haar buikje moest, over mijn schoot heen. Maar het is niet een dame, ze liet me toch een lange scheet :D :D
    Alleen wel een domper, de man die de echo maakte kon ons nog geen duidelijkheid geven of alles goed was. Dus nu moeten we wachten tot 3 maart, dan moeten we weer naar de KA. Baalde wel, nog geen bevestiging dat het goed is. Terwijl ik daar zelf wel vanuit ga. Op deze manier begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken eigenlijk.
    Daarna nog even naar mijn oma geweest die ook in Hoorn woont en de Hema leeg gekocht voor Estrélla, maatje 74.

Rachel en Ilse, lieve en leuke foto's.
    Blondie echt een schattige afbeelding op die trailer, echt eentje voor jou...

Hoe ik mijn parnter leerde kennen,
    9 jan 2000 heel toevallig bij een goeie vriendin van mij, die ik al een aantal jaren kon, Adriaan en ik hebben elkaar daar nog nooit eerder ontmoet, hij was bevriend met haar man.
    3 mnd later woonde hij bij ons (mijn ouders) in ondanks zijn eigen huurhuisje (is lang verhaal waarom) in 2001 samen gaan wonen bij hem, en ja 2002 ons huis gekocht waar we nu nog in wonen.
    2004 ons 1e kindje (we wilde dit eigenlijk al in 2002) maar door een opleiding van mij uitgesteld.
    Al sinds 2002 trouwplannen en misschien dat we die op 09-01-09 eindelijk eens in laten gaan. We kennen elkaar nu 8 jaar.

Groei, de kindjes groeien nu minder hard. Vooral met BV zie je dat wat meer. Eerst gaan ze heel hard en dan minder.
    Ilse voor BV heb je dus een andere groeicurve. Maak je niet te druk, ze doet het goed hoor.
    Hier mogen wij donderdag naar het CB ben wel erg benieuwd. Al hoewel ik haar gewoon thuis kan wegen, doe ik dat dus niet.

Gister heerlijk naar het strand geweest met de kids. O en ze hebben genoten. Echt super weer. Het was daar ook lekker warm, windje kwam vanuit land. Jongens waren ook drijfnat. Gelukkig was ik daar al op voorbereid. Estrélla heeft er niets van meegekregen en lag lekker in de kinderwagen te slapen.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

Ben net terug van de babymassage, waarin Martijn dus 2x over me heen heeft geplast! maar het ging goed en na zijn flesje viel hij in slaap.

Martijn lult me de oren van de kop, als andere mensen aan het praten zijn komt hij er gewoon doorheen! Hij wil heeeeeel erg graag je aandacht, dat wordt nog wat bij het KDV als hij 6 maanden is.

Martijn heeft nog niet echt gepoept vandaag, maar een klein beetje, en hij heeft al de hele dag wat kramjes, dus ik maak me een beetje zorgen.

sentimenteel moment: vanavond dacht ik er even aan hoe fijn ik het hier met jullie vind. Ik heb hier echt veel steun aan iedereen gehad, en nog. In het begin was ik heel onzeker en hier kon ik aan jullie veel vragen stellen. Soms zaten we met dezelfde problemen. Het is hier altijd gezellig, en ik heb er zelfs wat vriendinnen aan overgehouden die ik wel eens zie. Ik vind jullie allemaal top! Echt een aanvulling op mijn leven die ik niet had willen missen!! Meiden bedankt!

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: wat is er mis met je samsung e900? mischien wil ik hem wel.

12. Hier vier flessen en verder niets.. zijn toch maar weer van de hapjes afgestapt.. werd er zo onzeker van vwb de allergieen. We wachten toch liever tot 6 maanden. Voor de zekerheid.. Dus nu alleen 4 flessen van 180+6.

Stasia, ik zou het gewoon eens proberen. Voor als je bij de laatste fles er toch vrijwel niets meer in krijgt. 20:15 is ook een prima tijd voor een 4e en laatste fles. Als je het niet probeert... :)

13. Jammer Melanie van de echo.. vervelend dat je nu weer moet wachten ook :(

Heeft Estrélla al 74? Of 68? Dat je maatje 74 gaat kopen.

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja idd Dafje ik ga het gewoon proberen. Morgen hoef ik niet te werken (moet donderdag werken want we hebben zo'n speciale vergaderingsdag) dus mocht ik er uit moeten vannacht is het niet zo erg.

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden ik ga afsluiten, mijn laatste verlofdag zit erop :(
    Ik duik vroeg me bedje in, Quinn was vamiddag weer drama, geen idee of ik dat al verteld had, ben een beetje een war op dit moment.

Morgen ochtend om 6 uur gaat me wekker af auwts

Meiden misschien tot morgen ochtend anders pas morgen avond, ohww dat word afkicken :(

Truste en sweet dreams

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zou er eigelijk nog 7 moeten en zit ik op de 7000 berichten

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    maar ja dan word het weer spammen

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Geen idee of jullie daar nou op zit te wachten

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ff 2 leuk foto van het strand gister.
    (sorry kan het niet laten, tja 't is mijn hobby)

Zefanja

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    en samen door het water banjeren....

Deel Deze Pagina