November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En Stasia, heeft hij het gered?

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Anti Christen zijn juist wel gelovigen hoor, alleen geloven ze niet in de kerk. Hij vind dat de kerk alleen geld opkloperij is en dat alle medewerkers daarvan alleen maar geld er mee willen verdienen. Hij gelooft in het feit dat Jezus heeft gezegd ,je kan bij elke steen die je ziet aan me denken, daar zijn geen kerken voor nodig iets in die zin.

Ze vinden dat de kerk te aanwezig is en er teveel mensen (paters e.d.) doen alsof ze heiliger zijn dan de rest van de wereld.

Ergens vond ik het wel begrijpelijk.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gefeliciteerd trouwens, Fenna alweer 4 maandjes, god wat gaat de tijd snel :confused:

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    tja danoontje,gewoon omdat het lekker is. :)

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    pfff kruip zo lekker terug mijn bedje in met rayan.ben zo moe en ik weet niet waarom.

kom vanmiddag weer ff forummen.

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen iedereen

Dees veel plezier met werken

Linda en Melina jullie hebben PB.

Mooie foto's hoor van jullie kids.

Vanochtend wakker geworden door het gehei van de machines. Maar goed moest er toch uit. Krijg straks visite en moet weer veel strijken. Dat houdt echt nooit op he de was:(

Fijne dag iedereen

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

nog niet veel te melden, martijntje huilt. als hij straks in bedje ligt kom ik ff terug

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Deniz heeft het gered vannacht! Meneer werd om 8 uur wakker.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee goedemorgen!

Hester redde het vanmorgen tot 10 voor 7, dus dat gaat de goede kant weer op. Maar hopen dat ze nu onthoudt hoe het ook al weer moest, 's nachts :)

Joepie! RUBY is weer terug! Gezellig!
    En wat goed om te horen dat Rayan het zo goed doet, hij groeit dus als kool! Je bent er idd vroeg bij, met de hapjes en het Danoontje, maarja... als het goed gaat, kan hij lekker met zn grote broers mee-eten.

@Peetje: LIEF sentimenteel intermezzo! Ik herken het wel hoor, ben ook vaak erg blij met dit cluppie, want ik merk vaak genoeg dat mijn vriendinnetje bv. erg bezig zijn met hun eigen leventje (veel zijn voor de 2e keer zwanger) en dat ze tijdelijk minder oog hebben voor de Hester-verhalen.
    Dus zo gezellig dat ik die hier kwijt kan en van alles kan lezen van 'situatie-genootjes'.
    En idd al paar gezellig dates achter de rug, leuk hoor!

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo goeiemoggel,

Ruby: Gezellig dat je er weer bent. Luke foto van Rayan in het zwembad. Hoe gaat het verder allemaal met jullie?

Zo ga ff een peukje roken en een boterham eten.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    heeeee super stasia, hoe laat was je laatste fles?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    APPLAUSJE VOOR DENIZ!

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Om 8.15 gisteravond de laatste fles gehad.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    vanaf wanneer mag je over op 4 flessen?

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Overigens.... over deze verhogingen gesproken....

Wij kregen het advies om NIET te snel paracetamol te geven, omdat de hele BEDOELING van een vaccinatie juist is, dat het lijfje gaat protesteren tegen de ongewenste indringers. Dus niet meteen het lijfje een handje helpen...

Pas bij 39+ graden (dus bij echte koorts ipv verhoging) adviseerde het CB om pijnstillers te geven.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    In principe gewoon wanneer je kindje dat zelf aangeeft.
    En liefst wel in combinatie met wat andere voedingsmiddelen, omdat het kindje anders minder binnen gaat krijgen.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee SAmmie, jij bent er ook weer! Gezellig! Druk druk druk dus met je werk en je kleine handenbinder, haha.
    Hoeveel dagen werk jij nou ook al weer?

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb net ook ff het cb gebeld en wordt zometeen terug gebeld. Even vragen wat ik het beste kan doen omdat hij anders 200cc minder krijgt op een dag.

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: ja, psies, hij mist dan gewoon een hoop voeding, dat lijkt me ook nog niet de bedoeling...
    En Hester drinkt regelmatig haar 200cc niet helemaal op, dus dan zou t nog minder zijn. Durf het zelf nog niet aan.
    Ben benieuwd wat ze bij t CB zeggen.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mmm martijn drinkt nu 180+6 dat is samen ong 210 hier (omneo is dikker) dat vind ik 5x nogal veel samen

ik wil kijken of hij 5 uur ussen de voedingen kan

Deel Deze Pagina