Goeiemorgen, He Ruby dat is lang geleden. Rayan groeit als kool. Zo de kindjes beginnen allemaal goed te slapen, lekker is dat hè. Kunnen de mama's eindelijk even bij tanken. Daphne, succes vandaag met dat meissie. Wel een mooi klein klasje zeg. Heerlijk ook voor de kindjes. Angelus zit met 34 kindjes in de klas. Vind dat wel erg veel. Maar dat is wel groep 1 en 1 samen hoor. O Estrélla is wakker, ben er weer vandoor.
Jeetje, het is weer zulk mooi weer hier. Vanmiddag een lekkere wandeling maken. Moet ook nog ff naar de drogist dus kan ik mooi combineren. Bij de DA krijg je bij aankoop van een Natusan product een fles shampoo van Natusan gratis. En aangezien ik nog bedtimelotion en shampoo nodig heb. Ook zijn de difrax tutjes voor 10% korting.
Ik snap er niks meer van hoor, jullie vervroegen de laatste fles, waardoor er soms 12 uur tussen 2 voedingen komt. Ik krijg als advies m'n late voeding later te zetten, omdat er nu 11 tussen zit en dat te lang is Hoe zit het nou? Mogen ze nou wel zo lang tussen 2 voedingen laten of niet? Ik hoor overal om me heen dat t te lang is, van cb en van andere moeders, omdat de bloedsuikerspiegel te veel zou dalen als er zoveel tijd tussen zit. Dus wij zitten te klooien om er max 9 a 10 uur tussen te krijgen en hier zijn er meiden die er bewust 12 uur tussen houden...ik snap er niks meer van
Goedemorgen, Vandaag mijn laatste dagje vrij, vanavond komen mijn ouders en morgen mag ik ook weer werken. Dus vandaag even lekker genieten van mijn mannetje. Ik heb ook een oppashondje vandaag, of eigenlijk de hele week, de hond van mijn schoonouders. Omdat mijn schoonvader in het ziekenhuis ligt, heb ik aangeboden de hond in huis te nemen. Dus vanmiddag maar even lekker een stuk wandelen met Sammie (de hond) en Ryan . Hopelijk blijft het droog. Melanie: wat vervelend dat die man jullie niets kon vertellen over de echo. Kan me voorstellen dat je je nu wel een beetje zorgen maakt. Maar hopelijk valt het allemaal mee, sterkte meis! Zag trouwens toevallig gisteren op het cb dat Ryan ook haartjes heeft onderop z'n rug, grappig, is me nooit opgevallen! En wat een leuke foto's! En gaat het inmiddels weer een beetje beter met je velletje? Peetje: wat een lieve woorden heb je gesproken, of eigenlijk geschreven . Ik heb het zelf ook wel hoor, veel vriendinnen "verloren" door mijn zwangerschap en hier weer veel vriendinnen gevonden. Hoe laat spreken we a.s. zaterdag af meiden? 11 uur bij de 9-maandenbeurs? Hoe laat spreken wij af Melanie? Ik neem aan gewoon weer in Hoorn? Dees: werkse vandaag meis! Ik heb wel even aan je gedacht om 6.30 uur . Stasia: hoe is het met Deniz gegaan? Is hij nog wakker geworden vannacht? Oh lees net dat het goed is gegaan!! Super hoor!!! Ruby: wat een lieve foto! En goed om te horen dat het allemaal goed met jullie gaat! Daphne: good luck met je dag vandaag! Hopelijk snappen de ouders wel dat je ze erop aanspreekt over het bijtincident!
Ilse: ik denk dat de meeste baby's hier wat ouder zijn dan Angelina en Martijn. En ik denk dat het verschil hem ook in de andere voedingen zit. Bijv. Martijn drinkt iedere voeding ongeveer 180-200. Maar als ik hem om 20.00 de laatste voeding geef en om 08.00 de eerste zit er ook maar 12 uur tussen. Ik weet niet of er verschil zit in FV en BV. Debby: 11 uur bij de ingang lijkt me prima, ik ontmoet Stasia op het station. Ik neem mijn mobiel mee en pb straks even naar jullie voor de nummers. Ik ga morgen een kaartje kopen bij prenatal.
zit er bij jullie ook zo'n mega vast ritme in? Ik merk nu echt dat martijn iedere dag hetzelfde ritme heeft: 08.00 fles, tussen 9.00-9.30 slapen tot 12.00 dan volgende fles, dan wakker tot 14.30, dan slapen tot 16.00 volgende fles, wakker tot 19.00, 20.00 volgende fles
ooh en jons belde net we mogen voor 112,- een kraamkadootje van zijn werk uitkiezen, wat zal ik kiezen?
Wow, dat is wel een leuk cadeau Peet! Ik zou iets kiezen wat je zelf niet zo snel zou kopen, iets van speelgoed of zo, maar dan iets groots?
Nou het cb heeft terug gebeld. Ik mag de late fles laten vervallen. Het kan zijn dat hij smorgens iets meer wil en dan mag ik 190 water en 6,5 schep voeding geven. Gewoon even kijken wat hij wil. Hier heeft Deniz ook een vast ritme. 8.00 fles en dan meestal tussen 9.30 en 10.00 slapen tot 12.00. En smiddags het zelfde verhaal.
stasia: geef jij dus dan nu ook om 20.00 de laatste voeding? want dan ga ik dat mischien ook proberen. Bijvoeden voel ik nog niets voor namelijk. debby: ik ga vanmiddag naar prenatal want ik wil zo'n babybjörn buikdrager en die zijn nu met 10% korting! en ik wil eigenlijk ook een fietsstoeltje maar waar zou je die kunnen kopen?
Peetje: bijvoeden is nog niet nodig hoor. Maar ik zou wel even met het cb overleggen aangezien Martijn een stuk lichter is dan Deniz. Wat betreft fietsstoeltje, ik denk dat je daarvoor naar een fietsenzaak moet en misschien de Hallfords.
Ik zou voor een fietsstoeltje inderdaad even naar een fietsenwinkel gaan (en eventueel de fiets meenemen, zodat je even kunt passen en kunt kijken of dat lekker fietst zeg maar...). En die Baby Björn zou ik ook even passen, wij hebben een andere draagzak (tweedehans gekregen hoor), maar deze zit totaal niet lekker. Hij valt heel zwaar in de nek, dus niet fijn voor lange wandelingen. Stasia: fijn dat Deniz ook overmag naar 4 flessen. Ben benieuwd of hij het ook daadwerkelijk vol blijft houden.
@Peetje, Tiny love speelgoed is vrij duur en erg leuk speelgoed, dat zou ik kiezen. En een Bumbo (als je hem niet al hebt) www.bumbo.nl ben ik erg over te spreken! Heb de blauwe
Stasia: ja daar zit wat in, Deniz gaat zeker al richting de 6kg? Martijn was een maand geleden nog maar 4920 melinaleuk ding zeg die babystoel! is hij er duur? debby ik heb een 2e hands babybjörn gevonden in Veldhoven voor 30,- dus die ga ik kopen aangezien ze er toch maar tot 10kg in kunnen ga ik er geen van 80,- kopem
Melanie en Debby, spreken wij nog iets af voor zondag? Ik ben tot 4 uur geloof ik in Zaandam, daarna kunnen we wel richting noorden komen. Komt dat uit?
Nu moet ik op gaan schieten, krijg straks visite, maar zit al de hele ochtend aan de pc. Maar dat is te verantwoorden hoor, want was 'werk', zat te mailen met een 'klant' (lang leve de aanhalingstekens hihi).