Heeft iemand van jullie zo'n speciale mamafiets? Wij willen van de winstuitkering van Jons nieuwe fietsen kopen en zo'n mamafiets lijkt me wle iets.
Mijn schoonzusje heeft zo'n mamafiets en die bevalt haar erg goed. Je moet wel even wennen aan het grote stuur...ik vond het maar niets, maar dat is persoonlijk .
Poeh dat zou ik niet weten. Heb hem vorig jaar bij de Praxis gekocht. In ieder geval geen gazelle of batavus ofzo. Ik vond die dingen veel te duur. De mijne kostte 299 euro. En zoveel fiets ik niet. Misschien straks wel met Deniz als het mooi weer is. Deniz ligt meestal tegen de babygym te slaan en er tegen te brabbelen.
ik heb het gevonden dit ga ik kopen: http://www.fisher-price.com/nl/babygear/product.asp?id=39212&sku=K4562&c=&media=712010 martijn is helemaal wild van die rainforest dingen, die mobiel daar ligt hij meer dan 4x per dag onder, vooral die oerwoudgeluiden doen het hem. wel stervensduur 99,95 en dan koop ik meteen mijn kaartje vor de 9 maanden beurs
klopt en als je het dienblad wil die is volgens mij 10 euro, maar die heb ik ook niet. Wij hebben hem sowieso gekregen hoor, maar las op de site die Dafje gaf, over mijlpalen dat het erg goed was om er in te oefenen. En ik moet zeggen het helpt wel elke dag 10 minuutjes, ik merk echt verschil. Het lijkt me ook makkelijk als we ergens anders eten en hij vast eten eet, kun je dat ding meenemen, makkelijker dan een eetstoel ofzo.
hee melina, dat bumbo stoeltje ziet er wel goed uit, die bewaar ik voor over een rijdje. ja dat speelkleed is duur maar er zit als het ware een mobiel in, de bladeren gaan bewegen en de vlinders draaien en er zit geluid bij
Leuk cadeau Peetje! Wij kregen ook geld van mijn werk en gebruiken dat (met een klein beetje bijleggen) voor de TrippTrappstoel. Ik had expres geld gevraagd, zodat ik niet een berg onnodige cadeautjes zou krijgen, zo kun je tenminste lekker zelf wat uitzoeken! Die Bumbo ziet er trouwens ook geinig uit! maar H moet het maar even bij haar Doomoo laten haha. V.w.b. die mamafiets >> ik had er ook naar gekeken, maar vond het een onhandig ding. Wanneer je regelmatig door de stad/smalle straten met geparkeerde auto's moet fietsen, werkt het echt niet. Ik knalde met een proefritje al bijna tegen wat autospiegels. Maar het hangt dus echt van je 'omgeving' af. Op en af stappen met een voorzitje is wel makkelijker natuurlijk.
Nou... die dag duurt toch nog fftjes? Eind feb/begin mrt ergens... Mijn eerste dag van de laatste menstruatie komt er wel al bijna aan . Ben trouwens vorige week eindelijk voor het eerst weer ongesteld geworden, gelukkig geen bloedbad zoals bij sommigen... Maar dat was dus bijna een jaar geleden, hahaha!