November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Heb 2e hands de sparta mamafiets gekocht, al een jaar of 3 terug.
    Bevalt me prima. Lekkere stevige fiets en stabiel.

Speelkleed van rainforest heb ik ook (via MP) Estrélla vind hem prachtig.
    De jongens trouwens ook.

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    erg vermoeiend, martijn moet en zal continu staan!

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dat direct na de voeding wild doen niet handig is interesseert meneertje helemaal niks

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij hebben een speelkleed van tinylove. Ze vind de rammelaar erg leuk sinds een half uur.
    Verder vind ze haar nieuwe mobile met suicidenijntje erg gaaf.
    De nijntjes hanger er nogal raar bij....
    Maar ze komt echt ogen te kort. Je kan merken dat ze een leuk sprongetje heeft gehad.

Ik heb trouwens een oma fiets, ik sla het mamastadium gewoon over.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    datum laatste ongi is alweer voorbij. Dat was 7 feb vorig jaar. Hij is 21 feb verwekt in Turkije. Jeetje wat gaat het allemaal hard zeg!

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    cdxfr dat was een berichtje van Deniz. Zo nu even flesjes tijd.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Deze, alleen hangen bij ons de nijntjes wat platter, waardoor het lijtk alsof ze zich allemaal hebben opgehangen, maarja, zo kan Eva naar de nijntjes kijken.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, het is zulk mooi weer, ik ga eens even lekker wandelen met Sammie en Ryan. Heerlijk! Tot later :D.

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier datum laatste ongi 13 feb.

ik vloei nu eindelijk niet meer, heb zowat 3 weken gevloeid. niet meer echt bloed op het laatst maar van die donkere zooi. echt irri. ik kan nu een halve week genieten van het niet meer vloeien en dan is het alweer zo ver :(

10. Niet meer actief

Hoihoi,
    wip even snel binnen om mijn gezicht te laten zien. Is alweer zo'n tijd geleden namelijk....
    Ik ben op het moment herstellend van een borstonsteking. Jee zeg, wat heb ik me beroerd gevoeld, o.a.klappertanden van de koorts (van ene op andere moment ruim 39 graden) en spierpijn alsof mijn lijf onder een tractor had gelegen, lang geleden dat ik me zo ziek heb gevoeld! Kwam ook ineens in alle heftigheid opzetten.
    Yindi is flink verkouden geweest en het spugen is weer dermate erg toegenomen dat ik morgen toch met de huisarts ga overleggen of ze onderzocht kan worden. Ik vind het zo zielig voor dat mupje, met hele golven en klotsen komt het er aan de lopende band uit.
    Met Erik en mij gaat het ondertussen echt de goede kant op. Daar ben ik erg blij mee, was wel hard nodig ook. We knokken nu allebei heel hard voor onze relatie en dat begint nu vruchten af te werpen gelukkig.

Donderdag heb ik het intakegesprek op het KDV met Yindi. En de twee donderdagen erop heeft ze oefenochtendje. Pffff, zie er wel als een berg tegenop hoor. Is voor het eerst dat ik dan gescheiden ben van Yindi.

En....pssssst, nog niet verder verklappen hoor, maar......mijn jongste zusje is zwanger!!! niemand weet het nog, alleen Erik en ik
    Zaterdag gaan we naar mijn jongste zusje en haar man in Amsterdam en wie weet gaan we wel gezellig naar de 9maanden beurs. Dat is er vorig jaar helaas niet van gekomen, lijkt me leuk om dat nu samen met hun te doen.

Ben ondertussen nog steeds aan het worstelen met mijn werk, pffff. Valt niet mee om thuis de discipline te vinden, naast beperkte tijd én inspiratie, om productief te zijn zoals ik gewend ben.
    Ben benieuwd hoe het me straks op mijn werk zal gaan bevallen. Ik was altijd nogal een workaholic, nu merk ik dat het werk me gestolen kan worden en dat ik liefst niet zou hoeven beginnen met werken.
    Tja :(

Ik ga nog wat proberen te doen nu voordat Yindi weer gevoed wil worden.
    Tot later allemaal!

Liefs,
    Indigo

P.S. Excuses dat ik alleen maar over mezelf schrijf en niet reageer op jullie allemaal. Ik heb niks meer gelezen en heb dus ook totaal geen idee wat er nu bij jullie allemaal speelt. Ik vind dat heel rot en had er dus voor kunnen kiezen om helemaal niets te schrijven, omdat dat wellicht nogal eigengereid overkomt, maar heb er toch voor gekozen even mijn gezicht te laten zien. Een volgende keer hoop ik beter.... :oops:

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maria: idd creepy nijntjes!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Maar Eva vindt ze helemaal geweldig!
    Ze volgt ze ook 1 voor 1.

Zo, de wasmachinebel (zit een pingeltje in) is gegaan dus hij is klaar.

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zo hoorde ik laatst een raar verhalen, zal wel niet echt gebeurd zijn maar ik vertel het toch even.

ken je die knuffels, die beren die een hartslag geluid maken. Die kun je dan voor het slapen neerzetten. Schijnbaar was er iemand in Amerika achter gekomen dat er ergens tussen de hartslagen iemand 'I hate you' fluisterde. Toen zijn alle beren van een bepaalde serie teruggenomen.

dat even over evil knuffels

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Aangezien in Amerika alles kan, geloof ik je meteen.

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    luxe hoor een pingelende wasmachine, dat heb ik niet. de mijne kan een opstijgend vliegtuig nadoen ;)

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    die mobieltjes zijn geweldig, martijn kan daar dus echt 40 min. naar kijken. ik heb de rainforest

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nadeel is dat hij altijd na de fles in de box mag, en hij wordt helemaal wild van dat ding. 9 van de 10 keer krijgt hij dan de hik of gaat een beetje spugen

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ben ff naar schoonmoeder doei doei

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahahaha... HERKENBAAR!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Indigo: pfoe, je bent dus ff lekker ziek geweest, bah!
    Arme Yindi... kan me voorstellen dat het zielig is, al dat spugen, en dat je er naar wilt laten kijken.

Zo zijn er toch heel wat 'spuugbabies' op het forum, zielig he?

Fijn om te horen dat het in jullie relatie de goede kant op gaat, goed bezig!

Enneh... gefeliciteerd voor je zusje (stiekem dan)!

Als jullie in de buurt zijn zaterdag.... jullie zijn van harte welkom!

Deel Deze Pagina