JOEPIE! De airmiles-bestelling van ca. 2 maanden geleden is er eindelijk! Nu kunnen we... - Lekker slapen onder nieuwe dekbedhoezen - Goed afdrogen in de keuken met een koeientheedoek - Heerlijke tosti's bakken - Hester lekker in een logeerbedje laten slapen
Indigo: Vervelend dat je borstontsteking hebt gehad en dat Yindi zoveel spuugt. Zielig hoor. Idd gewoon langs de ha om haar even na te laten kijken. Leuk van je zusje dat ze zwanger is. Wordt het haar 1e kindje?Misschien komen we jullie nog wel tegen op de 9 maamdenbeurs. Ik ga nl. samen met Debby, Melanie en Petra. En Maria ging ook dacht ik.
@ Muriel, wat een goede tip! Ik ga ook een logeerbed bestellen van die ziljoen airmiles die we nog hebben. En... hier om de hoek is een airmiles winkel dus wie weet loop ik er ff heen. Leuk om weer van je te horen INdigo, balen van die borstontsteking, zit je niet op de wachten nee.
Was het maar zo'n feest, nee hoor werk, maar het werk is te licht voor mij, dus als ik nu "normaal" werk dan heb ik de rest van de week niks te doen, en als je dat dan aangeeft dan word er niks mee gedaan
Ik ben ook op de negenmaandenbeurs maar ik kan niks afspreken, moet eerst naar het consulaat en ik weeet niet hoe lang dat daar gaat duren. Daarnaast gaan we met vrienden die ook naar de huishoudbeurs willen duss.. maar ik sms wel als ik daar ben. Ik ben in ieder geval wel een keer in de bvruimte te vinden. Grappig detail, het zijn dezelfde vrienden met wie we vroeger altijd naar housefeesten gingen. Hoezo burgelijk.
Ik ga dalijk gewoon naar de airmiles winkel en hoop dat ze het daar gewoon op voorraad hebben... hihi
Indigo: fijn om weer even iets van je te horen! Vervelend zeg die borstontsteking, en ook vervelend dat Yindi zoveel spuugt. Ik hoop dat ze geen reflux heeft...maar aan de andere kant met medicijnen is het prima te doen! En gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje, leuk hoor! Melina: dat is wel vervelend dat je op het werk niets te doen hebt...balen! Ik weet hoe dat voelt, heb het ook een tijdje gehad. Dan voel je je zo nutteloos en bedenk je je dat je zoveel dingen nog lekker thuis had kunnen doen (o.a. gewoon lekker van Vangelis genieten). Hoe vindt Chris het de hele dag met Vangelis alleen? Maria: klinkt burgerlijk, maar wel leuk burgerlijk toch?! Ik vind burgerlijk wel lekker op het moment . En wandelse, het is hier zulk lekker weer!
muriel: ben nog steeds nieuwsgierig hoe Wim verkleed was met carnaval (of is het zo erg dat je het niet mag zeggen )
Je kunt gewoon op de airmiles-site bestellen en zelfs de bezorgkosten kun je met airmiles betalen, dus dit hele grapje kostte ons niks nada noppes \/
Whahahahaha, da's waar ook! Nou het viel mee, dit jaar. Ze waren als jaren-70-neger-hippies, met e-nor-me zwarte krullenpruiken en gekleurde pakken. De pruik heb ik wel gezien, maar helaas helaas helaas hebben ze een pact gesloten dat er NOOIT foto's worden gemaakt, zodat die ook niet kunnen gaan rondzwerven
muriel, ware het niet dat er op stratum aaaaaaaaltijd fotografen lopen, als je weet welke kroeg, dan duikel ik wel wat foto's op
heeej ik kan echt veel bestellen, heb volgens mij 5000 air miles (kan ik ergens inloggen om dat te bekijken?! ga ik nog ff uitzoeken dan...)
Zo heb even een wasmachine vol nieuwe kleertjes van Deniz aangezet. Allemaal shirtjes maatje 68. Dan hangt het tenminste al schoon en gewassen in de kast. En shirtjes in 68 kan hij denk ik al wel aan. Beetje oprollen af en toe. De broekjes zal nog wel even duren want 62 moet ik zelfs nog omrollen.
Hallo! Vandaag eerste college gehad, ben helemaal hyper-blij; wat heerlijk om weer bezig te zijn, om weer intelligente gesprekken te voeren (allemaal geschiedenisstudenten die er nog middenin zitten, dus ik moest alle zeilen bijzetten...) en ik heb helemaal zin om voor de klas te gaan! Jeetje, had niet verwacht dat het zo goed zou voelen, volgens mij heb ik echt (EINDELIJK) gevonden wat ik wil! Joepie!
Yeah heb het woezel en wip speelkleed alleen nu zijn mij miles op Maar ik ga VANAF nu beginnen met sparen, erg hé ik gebruik hem dus nooit Ik heb nu namelijk op de site een hele leuke hobbel ezel gezien, die MOET ik hebben, heb nu dus nog 8,5 maand (is vanaf een jaar)