November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hij is wel erg leuk Melina. Dus sparen maar.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik was trouwens de kleertjes niet eerst hoor, doe het zo aan. Rompers wel.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vestjes en zo was ik ook niet. Maar de rest wel. Ach vind het een kleine moeite en Deniz zijn kleertjes wassen vind ik erg leuk. Al die kleine truitjes en broekjes :D

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    die hobbelezel heb ik ook mijn oog op laten vallen. ik heb het reisbedje inmiddels

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahhahaha... Airmiles wordt kaalgeplukt aan babyspulletjes :)

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, wat kapt ie het charmant af... precies het woordje seks blijft staan ;)

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij hadden al een reisbedje, maar dat ezeltje hmmm en ik doe altijd boodschappen bij ah had dus al miljoenen kunnen sparen :cry:

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Muriel weet jij waar die zwarte stangen voor zijn?

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij sparen op 1 kaart. Mijn ouders en wij opdezelfde. Er stonden er 12000 op.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bij AH gaat t niet meer zo hard helaas... alleen op de eigen merk-producten krijg je volgens mij nog :(

Bij ons tikt de Shell het hardst aan, we tanken daar meestal.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb m nog niet geopend, ik ga eerst even hier die kleine jankepot voeden en dan zal ik ff kijken!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja maja elke dag boodschappen bij ah tikt dan toch aardig aan als je dat al 3 jaar doet maar altijd vergeet je air miles te geven :evil:

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat is waar. EN voortaan je babyspullen bij de ETOS halen want die geven ook airmiles :)

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    met pampers schiet dat dan al op, aanbieding 3 voor 20 euro en dan doe ik meestal 6 dus 40 euro = 40 miles :) :) :)

ik vind alleen de tickets nog erg duur!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat duurt dus nog heel lang voor ik er 7000 heb :rolleyes:

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pampers zijn in de aanbieding bij de DA, 3 voor Euro 19,75!

18. Niet meer actief

Bah, wat een eng verhaal Peet van die hate-beren ! :confused:

Muriƫl, waar in Amsterdam woon je precies? Lijkt me wel leuk om effe binnen te wippen, al acht ik de kans erg klein hoor. Is al zo'n gedoe en gesjouw om alleen al bij mijn zus te zijn en naar de beurs te gaan met Yindi. Ik denk dat dat er in de toekomst, als ze net effe wat groter is, wat makkelijker in zit. Zo, je hebt lekker gespaard met die airmiles zeg! ;)
    Ik ga vanaf nu ook maar airmiles sparen denk ik, als ik dat zo lees hier. Hoe kom je aan zo'n kaart eigenlijk? Jeetje, te bedenken hoeveel jaren ik al iedere keer zeg: nee, dank u geen airmiles :rolleyes:
    Babyverzorgingsproducten koop ik altijd bij de Etos, eigen merk, en daar zitten ook al airmiles op?! Nou, ik laat al jaren geld liggen blijkbaar....

Stasia, ja het wordt haar eerste kindje. Erg spannend allemaal. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, want ze heeft pco en dan is de kans op miskramen groter. Daarnaast heeft zij dezelfde bloederziekte als mijn andere zus, alleen in ernstiger vorm, dus het is weer behoorlijk spannend hoor zo'n zwangerschap! Sowieso een heel gek idee dat nu mijn 'kleine zusje' ook mama gaat worden.

Maria, ik ga jou hoogstwaarschijnlijk dus tegenkomen in de borstvoedingsruimte? :D Gezellig, hebben we elkaar dan toch eens gezien. Ben wel benieuwd naar je meissie ook.

Wencke, wat heerlijk dat je eerste college zo fijn was! Wat voor opleiding volg je precies?

Pfffff, ik heb af en toe toch zo de schijt van de middagen eigenlijk :( S'ochtends geen enkel probleem, dan drinkt Yindi, speelt wat en slaapt vervolgens 3 uur, soms zelfs 4 uur. Maar de middagen zijn dus een ramp. Dan is het alleen maar drinken, spugen en huilen (verzetten tegen de slaap). Ik dacht slim te zijn vandaag. Heb haar om half 1 gevoed, dan nog kwartiertje in de box en om 2 uur aansluitend in badje gedaan. Wilde haar daarna in bed leggen, maar ze gaf aan nog honger te hebben. Gevoed maar weer (eventjes en daar leek ze genoeg aan te hebben) en weer in bedje. Huilen geblazen, maar dat stopte gelukkig doordat ik op haar kamertje bleef rommelen. Heeft ze ongeveer twintig minuutjes geslapen en toen was het weer huilen. Zat haar een enorme boer dwars en ja hoor, honger weer. Net weer gevoed dus en nu ligt ze in de box. En uit ervaring weet ik dat het pas tegen 6 uur rustig zal zijn, dat ze dan pas echt zal slapen tot de voeding van ca. 8 uur. Pffff, ik vind de middagen zo ontzettend vermoeiend! Omdat ze nu stil is, nou ja....ik bedoel dus; 'zichzelf vermaakt', kan ik hier effe zijn. Maar moet ondertussen ook nog zoveel doen in huis en voor mijn werk terwijl ik vanmiddag graag een uurtje had willen slapen.
    Het valt niet mee, ziek zijn en mama zijn. Dat is een combi die niet lekker werkt :(

19. Niet meer actief

Ilse, ik heb vandaag EINDELIJK een behandeling gereserveerd bij Sanadome. Verheug me er erg op eens even in de watten gelegd te worden. Mijn lijf doet aan alle kanten pijn.
    Tegelijkertijd zie ik er ook erg tegenop om Yindi dan zolang bij Erik achter te moeten laten. Is echt loslaten dan hoor....
    Benieuwd hoe hij het gaat doen. Is nu nooit langer dan een uurtje met haar samen geweest eigenlijk en dan was ik er altijd bij of op de achtergrond aanwezig.

Zijn er nog meer meiden eigenlijk die woensdag 27 februari meegaan naar Sanadome?

Deel Deze Pagina