Leuk dat je zusje nu ook zwanger is. En ja, ik zal jou treffen in de BV ruimte. Je herkent me aan de rode roos in mn borstzak.
@Indigo, Vangelis heeft ook zo'n periode gehad, dat hij niet sliep s'middags (nu ook niet, maar nu speelt hij rustig) en dat hij moe was en jengelig omdat hij niet kon slapen. Inderdaad rommelen op de kamer heeft nog wel is effect, of hem in slaap wiegen (hoe erg ik dat ook vind omdat ik altijd zo van mening was laat een kind maar huilen) maar nu begrijp ik veel meer dat zo'n kindje heel erg moet wennen en eigenlijk van een hele kleine wereld ineens aan allerlei verwachtingen moet voldoen.
Het was even zoeken maar hier is dan de aangepaste agenda. Ondertussen huilt Yindi weer. Ga haar in bedje proberen te leggen. NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Jolldeg~12 febr 20:u bijeenkomst voedende moeders (VBN) Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari Estrélla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Indigo~ 14 februari 10.30 uur intake KDV Yindi Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Indigo~18 februari 14.10 CB Yindi 2e vaccinaties Debby~ 18 februari 9.00 uur Ryan weer intake KDV Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV YindiJennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= [/quote]
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Ikke1981 ~ 12 feb Quinn KDV van 10 tot 14.30 wendag Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Jolldeg~12 febr 20:u bijeenkomst voedende moeders (VBN) Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari Estrélla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Indigo~ 14 februari 10.30 uur intake KDV Yindi Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Indigo~18 februari 14.10 CB Yindi 2e vaccinaties Debby~ 18 februari 9.00 uur Ryan weer intake KDV Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV YindiJennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Ze ligt nu hartverscheurend te huilen in haar bedje, terwijl ze doodop is Sinds twee dagen trekt ze nu ook zo'n ontzettend zielig gezichtje. Met een bibberig pruillipje en dan die traanoogjes...oh, dan breekt mijn hart soms hoor! Ik vraag me af of het een sprongetje is. Ze heeft nooit veel geslapen overdag, al gaat het de laatste tijd wel wat beter sinds mijn geniale 8) vondst om haar slaapzakje af te spelden. Vanavond ga ik haar proberen in te bakeren, kijken of dat helpt de onrust in haar lijfje te doen afnemen. Ze beweegt zoveel met armpjes en beentjes dat ze zichzelf steeds weer wakker beweegt/niet in kan slapen. Maria, ik zal uitkijken naar een vrouw met een rode roos Soms is het zo lastig om te weten of Yindi huilt omdat ze niet wilt slapen of omdat er toch nog een boer dwars zit.... Die krengen komen gerust twee uur na het voeden nog omhoog, samen met een golf voeding. Pffff, vanaf wanneer kunnen kindjes zelf boeren zonder dat je ze omhoog moet houden? Dat zou een hoop tijd sparen op een dag voor me.
Indigo, ik herken je boer verhaal. Eva boert en spuugt zelfs vlak voor de volgende voeding, dat is idd 2- 3 uur later. Maarja, bv babies hoeven in principe niet te boeren zei mijn KH. Dat komt doordat er bijna geen lucht bijkomt itt tot FV. Eva heeft duidelijk een sprongetje gehad, dat wel.
niet boeren? goh, dan zou het hier helemaal niet lukken met slapen, want Yindi krijst echt van ellende als er een boertje dwars zit en ze laat ook heel veel boertjes. Mijn neefjes drinken een kwartier aan de fles, na een minuut een flinke boer en dan kun je ze lekker neerleggen. Hier duurt het voeden 3 kwartier tot een uur (met boeren tussentijds) en dan zeker een half uur tot 3 kwartier met haar rechtop op de arm voor boeren en spugen en dan mag ik hopen dat het ergste leed geleden is en ik haar kan neerleggen Af en toe ben ik daar zo moe van!
Hey meiden Mn eerste werkdag zit er op, en ben gesloopt! Ik ben er ruim 3 kwart jaar uit geweest,e nhoe vreemd dat ik na een uur al helemaal weer het ritme weer te pakken had, als of ik nooit ben weg geweest. Gelukkig was het zo half 3 tijd om Quinn te halen. Hij heeft zich prima vermaakt, alleen enorm moe, want hij wil alles zien, hoe moe ook. De leidsters zeiden ook, hij moet eigelijk ogenin zijn achter hoofd hebben, kan hij daar ook de boel in de gaten houden. Quinn vind de andere kindern die door he tlokaal heen kruipen maar machtig mooi. Alleen meneer maakt een enorme zooi van zijn slaap en eet ritme. Kom vandaag weer uit op 5 voedingen denk ik. Geef niet denk dat hij genoeg heeft verbruikt. Meiden ik heb alles gelezen, maar o zo geen puf Heb hier al alles geruimd, mocht ook heel lief na Quinn op halen gelijk naar huis, normaal werk ik tot half 5. Quinn had net als verrassing een enorme poepbroek en toen ik de luier afdee doet meneer zijn voet in de poep Dikke knuf voor iedereen
om er nog maar niet van te spreken dat ik dan soms echt baal als ze na eindelijk in bedje te liggen, 3 kwartier later weer wakker is en wil drinken
En ja hoor, Yindi sabbelt hier dwars door mijn shirt heen Honger weer dus ik ben voeden was getekend, melkkoe Indigo
Goedemiddag meiden. Lekker aan de klets en aan het shoppen bij de air miles. Ik doe daar niet aan mee. Het gaat mij niet snel genoeg. Welkom back Ruby gezellig als je weer gaat mee kletsen. Vanmiddag lekker naar de kapper geweest is weer lekker kort en heb het kleurtje van mijn trouwen weer in mijn haar zitten. Echt weer eens lekker pittig. Fijne avond iedereen
Bij Hester is het idd ook in de meeste gevallen een rottige boer die haar dwars zit, als ze ligt te huilen. Zij is gewoonlijk 's middags ook niet te harden qua aandacht en huilen, maar vandaag .... ze slaapt nog steeds sinds 3 uur! Duim duim duim... dat dit zo blijft de komende dagen, dan sluiten we mijn verlof wat gezelliger af, haha!
@Indigo: ik woon in Amsterdam-Noord, dus op zich niet echt op de route, maar wel makkelijk bereikbaar en met gratis parkeren voor de deur. Dus mocht je wat tijd over hebben, of niet naar de beurs gaan... geef me maar een belletje! Wim en ik gaan trouwens (heel dwars) dit weekend wrschnlk naar een andere beurs: de badkamerbeurs OOK HEEL SPANNEND
Zo, heb haar in haar bedje gelegd. Ze heeft maar eventjes gedronken. Ze huilt wel, maar het is zo'n inslaap-jengel. Yindi is zometeen vertrokken dus. Hehe. Sinds iets voor 1-en dus steeds met haar bezig geweest eigenlijk. Zo, en dan kan ik me nu weer op het avondeten storten Muriël, wanneer begin jij weer met werken dan? Ik weet eigenlijk niet welk deel van Amsterdam mijn zusje woont. Het is in ieder geval de Indische buurt. Weet jij dan of dat ver van jullie is? Mocht er tijd overblijven zal ik je zeker even bellen, want ik hoop toch nog steeds op een minimeet een keertje. Leuk trouwens, een badkamerbeurs! Ik wist niet dat die er ook zijn.... Over badkamers gesproken, ik verheug me zooooooooooooo ontzettend op ons lang weekendje in een vakantiehuisje. En dat alleen al vanwege het feit dat er een ligbad/whirlpool in ons huisje zit (én privésauna, open haard en zonnebank). Ik ga zeker een keertje met mijn kleine meisje in bad en haar dan zo voeden. Lijkt me super! Ik neem ook een heel aantal Lushbadbruisballen mee, helemaal super, verheug me enorm.