Goedemorgen QUinn slaapt nog steeds Dus hij red het met gemak 4 flessen, de slaapkop Quinn gaf zelf aan dat hij een fles minder kon hebben, we moeesten hem voor zijn 5de fles iedere keer wakker maken, en dat ging al met pijn en moeite want meneer sliep altijd diep. OP het cb aangegeven die gaf aan dat hij wel terug mocht naar de 4 flessen. Hij verdraagt het ook beter merk ik, minder last van zijn maagje. Straks komt oma hem halen, dus ik laat hem nog wel wel even liggen en geef haar de eer om hem uit bed te halen en aan te kleden, als hij dan nog slaapt hihi Ik ga even me verder aankleden enzo Misschien tot zo anders tot vanavond Suzanne welkom hierzo, klets gezellig mee, en zo te zien lukt dat wel
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari Estrélla 9.30 uur CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Indigo~ 14 februari 10.30 uur intake KDV Yindi Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Indigo~18 februari 14.10 CB Yindi 2e vaccinaties Debby~ 18 februari 9.00 uur Ryan weer intake KDV Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV YindiJennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn sec Opni Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Goedemorgen! Roelie Gefeliciteerd! Dees, heerlijk! Lekker hoor.. scheelt ook weer dat Quinn er beter op reageert.. Fenna begon dat ook te doen, dat teruggeven bij de laatste fles, omdat Jeroen die af en toe er probeerde in te hijsen zeg maar. Ik stopte vaak bij de eerste strubbeling en dat was soms al terwijl er nog meer dan 100cc over was. Maar nu je het zegt.. daar heb ik bij Quinn niet overnagedacht.. sorry... Gelukkig gaat het nu dus wat beter! Kan je weer genieten ipv zorgen maken
Goedemorgen, Even snel, ga zo weer werken . Welkom Suzanne! Dees: super dat Quinn op 4 flessen kan overgaan! Wij hadden vannacht ook iets...Ryan werd ineens huilend om 4.00 uur wakker . Hij wilde niets, dus toch maar een klein flesje gegeven. En daarna was meneertje helemaal klaarwakker. Dus toen is Arnoud met hem naar beneden gegaan (Ryan zat gewoon te lachen) en beneden viel Ryan weer half in slaap, begon weer lekker op z'n duimpje te zuigen. Dus toen heeft Arnoud hem rond kwart voor 5 weer op bed gebracht en is zelf maar wakker gebleven (zijn wekker gaat normaal om 5.40 uur). En ik heb Ryan om half 7 maar weer gewoon wakker gemaakt voor de fles, natuurlijk ging deze lang niet op, maar hopelijk redt hij het weer tot 10.30 uur. De rest mogen mijn ouders vandaag doen, zij passen natuurlijk op. Ik denk dat ik deze week weinig online kom, moet overdag werken en 's avonds zijn mijn ouders hier. Vanavond even naar het ziekenhuis, als mijn schoonvader een beetje redelijk is qua misselijkheid/pijn etc. Morgenavond komt mijn schoonmoeder eten en vrijdagavond is het alweer weekend . Dus niet teveel kletsen . Voordat ik het vergeet, Roelie: gefeliciteerd met René!
Roelie, gefeliciteerd met Rene. Pfff Eva heeft het niet begrepen! Vannacht om 3.30 wilde ze eten. Het is ook mn eigen schuld, had ik dr maar geen straf moeten geven Gisteren om half tien, een borst gegeven. En met de andere begon ze te spelen, ook beetje huilen aan de borst. Dus ik zei tegen haar, zo, dat gaan we dus niet doen, jij gaat naar bed. Toen zei Rob nog, dan moet je er wel vroeg uit. En ik zei: geeft niet, maar met vroeg bedoelen wij half zes ofzo. Nouja nietdus. Net lag ze gewoon naar mij te lachen zo van....ja mama... wie lacht er nou het best?
Ah Ryan dus ook. Ik zal Eva dr telefoon in de kluis leggen. Onze draak heeft dus gewoon zitten smsen.
Ow en mn moeder belde gisteren met een ingeving. Het consulaat opent alleen de 1e zaterdag van de maand. Maar.... Rob wil toch wel mee naar de beurs
goeiemoggel, ik kom ook weer eens langshoppen.. druk druk druk de laatste paar dagen.. heb wel globaal meegelezen de afgekopen dagen.. maar overal op reageren even geen puf.. ik spring hier weer in vandaag.. Roelie, gefeliciteerd met René! nog meer dames online?
Ik kreeg net dit smsje: QUin heeft nu ook buikgriep... bla blabla.... wil je een pak luiers voor me halen. Dus ik denk, ja hee Dees voel jij je wel lekker? Maar het bleek van mn schoonzus te zijn, haar zoontje heeft Quinten :')
Hihi.... ik vrees dat Hester zich 's nachts verveeld en iedereen probeert wakker te sms-en, zodat ze niet meer de enige is die 's nachts spookt Sorry daarvoor dan dames... maar mijn dochter gedraagt zich nog steeds als een babietje
Hahahahaha Maria, dat is wel toevallig! Ik zie jou anders al met een pak luiers naar Den Haag crossen, hahahaha!