November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    De cakes vind ik wel heel grappig. En nooit van gehoord.

Ik sta trouwens met mijn bad-voed-foto op www.borstvoeding.com onder foto van de week.

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, heb ook wel eens zo'n cake gemaakt! leuk zeg!

en Esther wat leuk zeg die foto. Respect hoor dat je dat zo durft te plaatsen! en natuurlijk dat je nog steeds BV geeft na de lastige start! Hoe gaat het op je werk?

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik woon in jawel: Limburg!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik vind dit concept dan wel veel leuker, het is niet voor eigen gewin, want je krijgt er niets voor terug, je bakt gewoon een cake voor jezelf, verder niks.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ach, Vincent ligt vrij strategisch en ik sta er niet met mijn gezicht op. Vond de foto zo bijzonder dat ik 'em toch even wilde delen. BV gaat super, stabiele productie en V groeit waanzinnig goed. We zijn net over de helft van mijn 'doelperiode'. :D Over een kleine 3 maanden gaan we voorzichtig afbouwen dmv het geven van groente en fruit. Moet wel zeggen dat ik toch wel een beetje ga uitkijken naar het moment dat mijn lijf weer helemaal van mij (en man :oops:) is straks. Maar nu og maar genieten van de intieme momenten met mijn zoon. ;)

Werken gaat wel lekker. Ben druk bezig met het binnenhalen van een nieuwe werknemer uit Australie. Is nog best een klus. Daarnaast ben ik alle functies aan het uitschrijven en inschalen. Leuk uitzoekwerk :D Heb vanmiddag zelfs nog ene uurtje kunnen werken (Vincent lag zichzelf te vermaken onder de mobile :D). En dat naast het vochtig afnemen en stofzuigen van het hele huis...ikke trots en blij :D

Hoe gaat het met jou en je hulpje Mika op t werk?

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Muriel, fijn dat het vandaag iets beter ging op het kdv. En wat leuk dat jouw valentijnsadvertentie helemaal als eerste is geplaatst in de weekkrant. Ik ben benieuwd of Wim hem uit zichzelf ontdekt of dat je uiteindelijk toch een hint zult moeten geven. Mijn man zou het echt niet uit zichzelf ontdekken. :rolleyes: Herman het vriendschapsbrood (zoals het bij ons in Brabant werd genoemd) ken ik zeker wel. Tjeemienee, dat dat nog (of weer) bestaat ... Mijn moeder heeft er vele gebakken. (Dacht ze er eindelijk eens vanaf te zijn door 'per ongeluk' het vijfde deel ook weg te schenken, dan kwamen mijn zusje of ik wel weer met een nieuwe portie thuis. :) ) Een leuk initiatief en een lekkere cake. Leuke naam heeft jouw buurvrouw trouwens. ;)

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, hij is gepromoveerd tot assistent p&o en vind het erg leuk (denk ik :p ) zie er iedere vrijdagmiddag tegenop om te gaan, maar meneer is zó lief! ben echt trots op ons kereltje!

Wat leuk een medewerker uit Australië! Hoe komt die zo bij jullie uit joh? Meestal hoor je het andersom..! wanneer is de planning dat hij hierheen zou moeten komen?

Hoe gaat het met JP nu? Heeft hij beetje baat bij de hulp die hij nu krijgt?

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    De woonplaatsen van de novembermama's zijn wijd verbreid (op een kolonie in Eindhoven na ;)). Als ik me niet vergis, ben jij de 2e mama uit Limburg. Indigo woont er ook. Gezellig dat je al gelijk zo meekletst. Ik hoop dat je het een beetje kunt bijhouden, want het gaat hier soms erg snel - zeker als je nog niet goed weet wie wie is en dus nog extra tijd kwijt bent om dat uit te vogelen. :D

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hahaha Gwen, ik kan altijd een goede assistent gebruiken hier...en naast zijn skills is hij ook nog eens eyecandy ;)

Deze Aussieguy heeft familie / roots in NL en wil minimaal een jaar hier wonen en werken. Wij werken met een heel specifieke technologie die hij ook beheerst en mee aan de slag wil blijven. Dus vandaar de match. De TWV aanvraag duurt ongeveer 10 weken, dus eind april / begin mei zal hij er ongeveer zijn (als alles lukt).

Ik heb een heel andere man hier thuis :D Hij begon gisteren zelfs over papadag. De sfeer is lekker ontspannen en hij heeft nu echte aandacht voor ons hier thuis. Leeft wat meer in het 'nu' zeg maar. Ben heel benieuwd of het beklijft. Hij gaat volgende week in ieder geval terug voor een 2de gesprek om bij de les te blijven, zoals hij het zelf uitdrukt :D

Hoe gaat het eigenlijk met jouw wederhelft?

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ben net terug van het shoppen met Blondie, ben ff moe en martijn ook blijkbaar. ik reageer vanavond wat uitgebreider.

serafijntje: in welk museum heb je de rondleidingen gegeven?

Muriël: ik denk dat je dat helaas niet kunt voorkomen op een KDV, aan de andere kant leren kinderen er dan wel makkelijker mee omgaan denk ik

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Esther, ik vind jouw borstvoedingsfoto (in bad) echt prachtig! Wat een mooi plaatje...
    Wat goed om te horen (lezen) dat het al zo snel zoveel beter gaat met JP. Fijn dat de sfeer thuis nu lekker ontspannen is. Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ehm.. ja nog wel lastig eigenlijk aangezien het nog niet lekker gaat met zijn vader en op zijn werk wordt aan alle kanten aan hem getrokken dus ja.. voorlopig modderen we nog even door ;)

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Peetje, lekker geshopt? Nog leuke dingen gezien/gekocht? Ik stuur je even een pb met antwoord op jouw vraag. Op het net wil ik namelijk niet te veel persoonlijke details kwijt i.v.m. 'herkenbaarheid'. ;)

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo weer terug van een werkdag. Pfff ben doodop/ Even reageren op wat me bij is gebleven.

Suzanne: Dat gaat op een gegeven moment vanzelf. Ik moest hem echt wakker maken en die fles er in proppenMaar niet vergeten Deniz is 3,5 maand oud en Dax pas 2 maanden.

Dees: Goed van Quinn dat hij het ook op 4 flessen kan.

Peetje: Ja, gezellie. Ik pb je nog wel.

Muriel: Fijn dat je vandaag een leukere leidster had op het kdv.

Esther: Ik vind het toch wel knap hoor dat de die foto durft te plaatsen. Ondanks dat Vincent zeer strategisch ligt en je zelf niet herkenbaar in beeld bent.

Zo ga even voor wat te eten zorgen en lekker op de bank hangen. Tot strakjes.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ff weer als vanouds een hoop bij moeten lezen;)
    Ben even in de weinig-reageer-modus, ben een beetje moe van het shoppen met Peetje en kreeg toen straks telefoon van mijn zusje dat ze meteen van haar werk naar huis moest komen ivm nieuws over haar schoonpapa. Het lijkt me slecht nieuws maar ik zit nu te wachten op een telefoontje van haar.
    Dus vandaar even maar weinig reageren.

Welkom suzanne

Roelie: gefeliciteerd met Rene

morgen weer werken dus ik zie jullie allemaal vrijdag weer :D

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Esther een hele mooie foto, wellicht waag ik me ook een keer aan een badsessie.
    Ik heb echter een hekel aan in bad liggen, ik hou het meestal geen 10 min vol. Wellicht als er een radio of tv in de badkamer zou staan dat ik het langer zou kunnen volhouden.

Serafijntje, leuk he die kids!

Muriel, gelukkig had je vandaag een leuke leidster en jammer van die vervelende baby, maareh, wen dr maar vast aan, dr zal altijd wel een kwalkind bij je kind in de klas zitten. Helaas...

Roelie, is er een partie?

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow Blondie, hopelijk valt het mee.

Nou, vanmorgen bij het CB geweest. Alles is in orde. Eva zit wel onder het gem. maar dat was niet zo erg zolang ze bleef groeien.
    Ik kreeg echter wel een vreemde vraag van de arts.
    "Heeft Eva ook een vader?"
    -Eh, ja maar die is gewoon werken
    "En doet hij ook wat?"
    -Ja, als hij thuis komt gaat hij met dr spelen en verschoont haar enzo
    "Ow, oke"

Ik weet niet wat zij denkt maar niet elke vader is de hele dag thuis. (CB zit in een 'kanswijk' daar zullen wellicht wel veel vaders thuis zijn, maar Rob werkt dus gewoon :( )

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou ja, wat zijn dat voor vreemde vragen zeg! :(

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenavond meiden!

2de werkdag zit er weer op en nu weer lekker 5 dagen vrij :D

Piet zijn valentijnscadeau is al binnen, sjee maandag besteld, dus snelle service dach ik zo.
    Ik had 2 foto's van Quinn op canvas laten drukken, ze zijn erg mooi geworden, ze hangen ook al aan de muur. Piet is helemaal blij en vond ze ook erg mooi!

Pff er is weer eens niks blijven hangen, op me werk noemen ze me ook al warhoofd.
    Ik spring hier weer in

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Leuk dat je cadeau in de smaak is gevallen. Ik ben benieuwd of ik wat krijg.
    EN ik ben ook benieuwd of ik die wedstrijd heb gewonnen en Rob dus een bosje bloemen krijgt.

Deel Deze Pagina