November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Zo, hier ook al 9 pagina's, die moet ik dan maar eerst eens gaan bijlezen!
    Is onze agenda hier ook al heenverhuisd? (die dementie is nog niet helemaal weg namelijk :))

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    sammie de agenda staat geloof ik op pag. 3.

leuk weer een nieuwe mama erbij, welkom iloon. ook mama van 3 kids, leuk hoor.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ja de lijst en agenda staat een paar pagina's terug.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zal Iloon ff op de lijst zetten. momentje....

5. Jep agenda staat op pag 5 sammie.

Debby, dat verplaatsen van die afspraak via de ha.. is wel een idee zeg! Dank je, ga het meteen proberen morgen!

Iloon en Fem, welkom! Als je even op pagina 5 kijkt dan kun je zien wat je allemaal kunt toe(laten)voegen qua bevalling. Dan is het plaatje compleet zeg maar..

6. haha, nu is er 3 keer geantwoord op je vraag Sammie! haha.. nou ja.. beter 3 keer dan niet.. :)

7. hmm.. nu voel ik me gepasseerd Maria... ;) :)

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dit hebben wij met de zwangerschap van zefanja gehad. wij dachten echt dat het een meisje werd, iedereen in onze omgeving eigenlijk. toen hij werd geboren zag ik het als 1e, dus heel verbaasd; he het is een jongen. de vk dacht dat we niet blij met hem waren, nou wel dus hoor. maar het was 1 tel van omschakelen en daarna klopte het gewoon.

9. Hmm...lijkt me wel raar als je ervan overtuigd bent dat het het andere geslacht wordt.. Ach het zal net zo welkom zijn. Hoewel je weleens hoort dat het niet zo is.. heb een keer een programma over een vrouw op tv gezien, die raakte zwanger en kreeg een jongetje.. Ze wilde eigenlijk geen jongetje, maar een meisje, dus nog een keer zwanger en weer een jongetje.. ze liet deze twee kereltjes eigenlijk bijna links liggen, want ze wil geen jongetjes.. echt sneu.. Ze wilde nog heel graag een meisje, maar omdat ze nog een jongetje zou kunnen krijgen deed ze het maar niet, want dan zou ze helemaal gek worden zei ze.. Ze had niets met jongetjes.. echt heel naar was dat...

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN!

ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d
    MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d
    FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d
    RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d
    DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d
    QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d
    THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d
    VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d
    TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d
    EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d
    JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d
    NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d
    HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d
    FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d
    ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d
    YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d
    CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d
    YAEDA~dochter van Iloon~25 november~....gram~39w1d
    MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d
    DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d

13 MEIDEN
    14 JOCHIES

In totaal 27 kleintjes geboren!

AGENDA

Tari (melanie)~3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest.
    Muriel~4 december 11:00 uur weeguurtje CB
    Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak)
    Joldeg~ 7 december, thuisbezoek CB
    Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur
    Debby~11 december Debby nacontrole gyn
    Roelie~12 december trouwt mijn broer!
    Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie
    Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts
    Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB!
    MissyM~ 17 december eerste prikje CB
    Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD
    Sammie2~ 19 december eindcontrole VK
    Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB
    Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB
    Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB
    Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle

Iloon ik heb je er tussen gezet. Als je het gewicht, evt. lengte, waar je bent bevallen en hoe de bevalling is begonnen nog even door wilt geven is het lijstje compleet. Tevens kan je jezelf in de agenda zetten als je een of andere afspraak hebt.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat vind dus zo sneu zo'n iemand.

Hier zeiden de mensen als ze hoorde dat we zwanger waren van de 3e, o je wilt nu zeker een meisje? Daarom zwanger van de 3e!
    Eh nee als had ze een jongen geweest waren we net zo gelukkig. Wat een onzin vind ik dat. Als het kindje maar gezond is, misschien heel cliche, maar ik beschouw ze echt als onze wondertjes. Vooral omdat het bij ons zo ' gemakkelijk' gegaan is.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen links laat liggen omdat het geen meisjes zijn geworden :confused: Je houdt toch van je kinderen? Om eerlijk te zijn had ik heel graag een meid gehad maar toen we wisten dat het een jongen werd was ik daar net zo blij mee. Ok moest er even aan wennen......maar als ik nu mijn kleine ventje zie smelt ik iedere keer weer hoor. Het is gewoon mijn mannetje en houd er zielsveel van.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

Hier nog ff een fotootje van mijn mooie mannetje. Gister genomen toen was hij 1 maand oud.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe, de weg naar dit topic is langer, haha, moet steeds nog ff zoeken. Maar ff een direct linkje plaatsen in mn bookmarks, haha.

@Fem: gezellig, welkom (terug!)!

@Iloon: jij ook welkom! Maarre.... jij bent toch eigenlijk één van de Decembermama's?
    Mis je dan je eigen cluppie niet? Die komen nu vanzelf allemaal jou achterna, hoor! En dan kletsen jullie samen verder als de Decembermama's.
    Maar je moet maar lekker kijken waar je je het meest thuis voelt ;)

15. Alweer een maand! Gefeliciteerd Stasia! En wat een lieve foto.

Zou jij nog even bij Fenna haar lengte erbij willen zetten? 48 cm was dat.

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik was niet online omdat een van de vele grootouders hier waren! Het was erg gezellig en het is me gelukt om Vincent de borst te geven terwijl er "onrust" in huis was. Ben wel even apart op zijn kamertje gaan zitten, want ik ben nog niet zo op mijn gemak met de BV dat ik het in gezelschap kan. Ikke trots en blij! Weer een stapje in de goede richting...

Wij dachten ook een meisje te krijgen en hadden in eerste instantie ook een lichte voorkeur voor een meid. Toen met de 20 wkn echo bleek dat we een kereltje zouden gaan verwelkomen, was het even "wennen", maar wel gelijk goed! Nu kan ik me al niet voorstellen dat we een meisje zouden hebben gekregen. Gek he?!

17. Ik had eerst het idee een meisje te krijgen, toen een jongetje en daarna had ik echt zoiets van ik weet het niet meer hoor! Dus het was een totale verassing en ik had het eerlijk allebei even leuk gevonden!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, Esther, wij hebben dat inderdaad PRECIES andersom! grappig is dat he, hoe snel je dat al weer loslaat.
    Kan me nu niets anders voorstellen dan een klein dochtertje, hihi.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O stasia, wat een mooi ventje, kleurtje van zijn truitje staat echt gaaf.

Hier ook mijn avatar weer eens veranderd, ach bezigheids therapie, tevens mijn album even opgeruimd, plaats maken voor nieuwe foto's.

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Schattige foto, Melanie! Ik heb nu al medelijden met vriendjes die Estrella later mee naar huis gaat nemen met 2 van de grote beschermbroers! :D

Deel Deze Pagina