Hoi Rachel, fijn dat je er ook weer bent. Wat vervelend dat het niet goed ging met Fayenne zeg! Ik hoop dat ze snel opknapt en jullie allemaal weer kunnen gaan bijkomen en genieten!
Hee Rachel, goed dat je er ook weer bij bent! Wel zielig zeg, voor Fayenne, gelukkig is ze weer aan de beterende hand... @Stasia: wat een geluk hebben jullie dan zeg, met jullie slaapkoppie, heerlijk. Vannacht heeft Hester ook wel een dergelijke poging gewaagd: van half 10 tot 1 uur en daarna tot half 8! Maar nu compenseert ze dat helaas door al de hele ochtend KLAARwakker te zijn en te liggen miemelen en huilen. Zucht.... Straks na de voeding gaan we lekker een stukje wandelen naar het winkelcentrum, hopelijk valt ze dan lekker in slaap. Even wat kerstinkopen doen voor de kerstboom enzo.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 AGENDA Debby~11 december Debby nacontrole gyn Roelie~12 december trouwt mijn broer! Ikke1981~12 december 10:15 Quinn osteopaat reflux Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts Sammie2~ 14 december 11:00 uur Back in Shape cursus Maria~14 december 11:30 uur Eva CB Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB! butterflymom~15 december verhuizen MissyM~ 17 december eerste prikje CB Joldeg~ 17 december 14:30 Angelina 1e keer CB Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Jennie~19 december 11.40 eindcontrolle vk Ikke1981~19 december 11.30 uur eind controlle vk Sammie2~ 21 december 11:00 uur Back in Shape cursus Sammie2~ 21 december 12:15 uur terugkom ZwangerActief! met baby's Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB 25 december Merry Christmas! Tari (melanie) 3 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie. Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Tari (melanie) 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Joldeg~ Terugkomdag Samen Bevallen Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Tari (melanie) 5 februari 10.30 uur CB, 2e vaccinatie Tari (melanie) 6 maart 9.30 uur CB, 3e vaccinatie ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d Daylian Thomas~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren!
Goedemoggel...of nee tegen de tijd dat ik dit post is het vast al goeiemiggel Hier een fijne nacht gehad! Gisteravond om 9 uur de fles gegeven, normaal gesproken is dat iets eerder meestel rond 8 uur maar alles zat wat tegen (we hebben totaal nog geen ritme hier) en we gingen om half 11 slapen en als Jens dan zou komen rond 12 uur zou René voeden...en toen ik Jens hoorde en René wakker maakte was het geen 12 uur maar half 4! Een paar goede uurtjes slaap kunnen pakken gelukkig. Sinds vandaag krijgt Jens weer 120 cc in de fles (of 135 dan met voeding) hij mag het eigenlijk allang hebben maar hj gaf steeds zoveel melk terug dat hij nog steeds op 7 keer per dag 90 (100) cc zit...en om de 3 uren komt. Dat wil ik toch wel anders, liever om de 4 uur dus ik doe weer een poging met meer voeding...ach ik kan zoveel willen maar Jens bepaalt toch echt zelf... Vandaag weinig bijzonders op het programma, beetje schoonmaken in huis, was draaien enz... Morgen hebben we een bruiloft, mijn broer trouwt met zijn marokkaanse vriendin. Het is erg simpel allemaal, naar het stadhuis en daarna naar hun huis voor koffie met gebak maar met 3 kinderen is het toch een hele onderneming. Gisteren trouwens op kraamvisite geweest bij mijn andere broer...sjeee wat een klein poppetje! Hij en Jens schelen 16 dagen maar Jens is echt groot...(vorige week vrijdag woog Jens trouwens 4250 gram). Vrijdag moet ik naar het cb (joepie...not) eens kijken wat hij dan weegt...en daarna even lekker naar de kerstmarkt. Ik ga eens bijlezen vanaf pagina 82 en proberen te reageren... Maria: wat heb je een leuke avatar! CapraalTunnelSyndroom: dat niet, maar ik heb zoveel eczeem op mijn handen dat het lijkt alsof ze in de brand staan Voor al 's nachts is het heel erg, het lijkt wel of er duizenden beestjes kriebelen van binnen en ik hou ook heel veel vocht vast in mijn vingers...zo erg dat ik Jens amper nog kan pakken want ik krijg mijn handen niet goed dicht...en dat allemaal door die stomme hormonen (heb dit altijd in lichtere mate als ik ongesteld moet worden) Ilse: wat heerlijk dat je nog steeds borstvoeding geeft! Petje af trouwens voor iedereen die het doet ik vind het echt heel bewonderswaardig! Leuk al die vriendinnen van je moeder, enne je hebt hier wel een hele berg vriendinnen hoor Inbakeren ga ik vrijdag even navragen op het cb, Jens is redelijk rustig maar kan soms ook flink maaien met armen en benen dus ik wil het sowieso leren...kan nooit kwaad lijkt me. Badje doe ik 's avonds, 2 douchen zelfstandig terwijl ik nummer 3 badder, daarna voed en dan liggen er (als het goed is) 3 te slapen en heb ik een moment voor mezelf...in theorie dan in de praktijk valt dat nog wel eens tegen Succes bij de bekkenfysio vervelend dat je zoveel last hebt! Melina: hier nog eentje die is wezen shoppen...tsjaaaa had geen keus ik krijg mijn broeken echt niet dicht... Zo erg dat je dan wat nieuws moet kopen Ben heel leuk geslaagd bij de Bristol en kreeg 20 % korting! Lenthe: nu al naar de sportschool petje af hoor! Ik vind het topsport om elke dag om half 9 met 3 kinderen op het schoolplein te staan (en een enorme bui op mijn kop gehad vanmorgen grrrrr!) Beterschap met Thije! Pfff verkoudheid heerst echt momenteel... Indigo: wat een mooi meisje is Yindi! Linda: een beetje laat maar alsnog van harte met Patrick! Wat gaat het trouwens hard, ik weet nog dat je vertelde dat je 18 december naar Maastricht moest toen leek het nog zover weg... Succes met je moeder in het ziekenhuis! Blondie: ik wil wel iets met Jens gaan doen, babyzwemmen of babymassage maar ik wacht even tot ik iets beter in mijn vel zit, ik trek het nu echt niet...maar het is wel een aanrader, heb met Lars destijds allebei gedaan en vond het erg leuk! Gwen: succes met je MRI alvast...gelukkig gaat het nu iets beter met je! Jens is overdag ook wel wat onrustig maar niet zoals Mika...misschien heeft hij wat afleiding nodig, een babygym ofzo? Mijn broer had trouwens een wipstoeltje met trilfunctie, daar lag Jens gisteren even in en hij vond het zalig! Misschien is dat wat voor Mika (ik ben zelf marktplaats al aan het afspeuren voor zo'n ding). Peetje: koosnaampje....euh kereltje, knullie, manneke, poppie,lieverd, lekker ding...niet echt een bepaald koosnaampje zeg maar... Ruby: succes bij je nacontrole.Ik las al dat het met jouw en Hicham beter gaat fijn om te horen! Jen: beterschap met Esmay vervelend dat ze zo verkouden is! Dafje: wat heerlijk dat Fenna lacht als ze je ziet...dat moment kijk ik echt naar uit met Jens! Fijn dat trouwens dat het nu bevestigd is dat het reflux is, niet leuk voor Fenna natuurlijk maar nu weet je tenminste wel wat er aan de hand is en word het serieus genomen! Debby: gefeliciteerd met je nieuwe baan (ik heb er helemaal overheen gelezen sorry sorry maar wat voor baan heb je nu?) Ik krijg morgen trouwens mijn ketting terug met kinderkopje nummertje 3 eraan...mijn kraamkadootje Esther: zo hee wat groeit Vincent goed ik denk dat hij en Jens nu wel even zwaar zijn! Sammie: ook alweer aan de borrel dus Hahaha ik heb het weekend ook een fles canei weggewerkt (verdeeld over 3 avonden hoor!) heb wel lekker geslapen daarna Dees: wat een gedoe in het ziekenhuis...oh ik ken het al te goed artsen die niet meewerken...blijf in je eigen intuitie geloven meis! Succes morgen bij de osteopaat hopelijk kan die iets voor jullie doen... Is je wasmachine al gemaakt? Muriel: leuk ff Hester showen op het werk! Haha tsja autorijden werkt idd perfect Hoe is het nou met jouw hoofdpijn trouwens? Dieneke: welkom! Rachel: ach wat sneu voor Fayenne...gelukkig gaat het nu beter! Rekeningen: niet gehad hier, alleen de eigen bijdrage kraamzorg en de lactatiedeskundige de rest gaat rechtstreeks naar het ziekenfonds. Hier zat trouwens poliklinisch bevallen zonder medische indicatie ook niet in het pakket...daarom ging ik ook uit van een thuisbevalling. Poepluiers: minimaal 1 per dag hier, wie had er nou ook alweer 8 per dag? Da's wel veel hoor... Nog over de meeting: ik begrijp dat het de 20ste in Rotterdam is, ik wens jullie heel veel plezier en was graag meegegaan, maar het is me te ver en ik zit met de kinderen die op tijd van school opgehaald moeten worden...Niels heeft die dag ook nog zwemles en 's avonds is er kerstviering op school...hahaha ik zou soms willen dat ik mezelf in 4 stukken kon verdelen Pfff hehe ben om half 12 begonnen met bijlezen en reageren, tussendoor nog gelucht en Jens getroost (die nu nog lekker slaapt) dus nu peukietijd en eens kijken hoe lang Jens het doet op meer voeding...hopelijk redden we 14.00 uur dat zou fijn zijn Geen idee wanneer ik weer eens tijd heb voor het forum zal ik iedereen alvast fijne kerstdagen wensen hahahahaha Nee gekheid ik probeer wel alles mee te lezen maar het is hier echt een gekkenhuis soms en maandag gaat René weer aan het werk...*slik* In ieder geval tot laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssss xxx Roelie
Heeft een van jullie trouwens ook een kindje met een erg droge huid? Angelina heeft vooral op haar enkeltjes en polsjes hele droge huid, helemaal wit en het lijkt wel of ze aan t vervellen is ofzo. Ik probeer het wel vettig te houden, maar het verbetert niet echt. Ook op haar gezichtje, boven haar neus tusen haar oogjes zo'n beetje, zitten een paar velletjes..heel maf gezicht. Oh en hoe doen jullie het met het hoofdje, dat moet je toch elke keer naar een andere kant leggen? Onze meid wil dus duidelijk altijd haar koppie naar rechts hebben, dan leg ik haar in bed met koppie naar links, maar 10 minuten later ligt ze weer lekker naar rechts.
Jens was ook zo droog, die is opgeknapt van de badolie van balneum extra vettend. In ieder geval niet te vaak in bad doen, als je baddert olie gebruiken en regelmatig invetten dan komt het wel goed. Voorkeurshouding herkenbaar, niet bij Jens maar Lars heeft een scheef achterhoofd en Niels een plat achterhoofd Ik kreeg het niet voor elkaar ondanks de tips van op de zij leggen (ze rolden gewoon terug), knuffeltje aan de kant zetten (geen interesse in)... misschien eens op het cb vragen of ze tegenwoordig meer tips hebben? xxx Roelie
Daylian (en overigens Ghislaine ook) had ook een hele droge huid, dus heb ik balneum badolie en creme gehaald en dat elke keer gebruiken en nu is droge huid helemaal weg, het is wel prijzig maar is echt super spul hoofdje heb ik geen tips voor je want Daylian heeft psies het zelfde dus lees hier over mee, want wie weet heeft iemand anders wel een tip
Hey Roelie! Zo jij maakt er werk van zeg, wat een verhaal, wat tof dat je zo uitgebreid gereageerd hebt! Hoe gaat het nu met jou zelf? Beetje bijgekomen al?
Balneum? Nooit van gehoord. Koop je dat gewoon bij de drogist? Ze gaat hooguit om de dag in badje, door de rugpijn red ik het nog niet in mn eentje dus doen we het savonds samen, maar het komt er niet altijd van. Dus zeker niet te vaak in elk geval (ben eerder bang te weinig..). Ik zal het zeker eens bij het cb vragen en heb in t baby&dreumes-forum de vraag ook gesteld, wie weet komen daar nog tips uit.
Hoofdje: ik heb de tip gekregen om een klein handdoekje op te rollen en rond het hoofdje te leggen, dan kunnen ze alleen nog op hun achterhoofd liggen. Er is dan geen voorkeur naar links of rechts, maar waarschijnlijk wel kans op een plat achterhoofd?? Timo wisselt uit zichzelf, dus heb het nog niet hoeven gebruiken! Dieneke: welkom! Droge huid: hier ook op polsjes en enkeltjes. Smeer het in met zwitsal creme of badolie. Net een heerlijk frietje gehaald bij de BRAM op Kanaleneiland, jummie! Ben er voor het eerst helemaal naartoe gelopen en vond dat ik het wel verdiend had. Is trouwens niet handig eten, een puntzak friet met mayo en een kinderwagen en wind... Timo heeft overal doorheen geslapen! En dat na een geweldige nacht, na de voeding van 23 uur heeft hij geslapen tot 7 uur vanmorgen! Hij doet dat nu zo'n 2 nachten per week en de andere nachten komt hij half 4/4 uur voor een flesje. Ook prima natuurlijk. Oh, de grote kleine windjeskoning in mijn draagdoek moet waarschijnlijk een schoon luiertje... ben er weer weg van!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 AGENDA Debby~11 december Debby nacontrole gyn Roelie~12 december trouwt mijn broer! Sammie2~ 12 december 09:30 uur rondleiding KDV Ikke1981~12 december 10:15 Quinn osteopaat reflux Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts Sammie2~ 14 december 11:00 uur Back in Shape cursus Maria~14 december 11:30 uur Eva CB Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB! butterflymom~15 december verhuizen MissyM~ 17 december eerste prikje CB Joldeg~ 17 december 14:30 Angelina 1e keer CB Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Jennie~19 december 11.40 eindcontrolle vk Ikke1981~19 december 11.30 uur eind controlle vk Sammie2~ 21 december 11:00 uur Back in Shape cursus Sammie2~ 21 december 12:15 uur terugkom ZwangerActief! met baby's Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB 25 december Merry Christmas! Tari (melanie) 3 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie. Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Tari (melanie) 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Joldeg~ Terugkomdag Samen Bevallen Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Tari (melanie) 5 februari 10.30 uur CB, 2e vaccinatie Tari (melanie) 6 maart 9.30 uur CB, 3e vaccinatie ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d Daylian Thomas~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren!
Dat is nou een van de weinige dingen die ik echt mis van Dordrecht...friet van Bram Hoewel..ik denk dat het maar goed is dat we die hier niet in de buurt hebben, anders zou ik er veeeel te vaak komen denk ik Spannend dat Maris vandaag écht ingeleid wordt! Wanneer is/was ze uitgerekend?
aggrgrgr nog geen monteur gezien hierzo heel irri! Zie mn berg wasgoed met het uur groeien nou ja bijna dan Zou zo graag even willen slapen, ben de afgelopen dagen zo verschrikkelijk moe, kan overal ter plekke in slaap vallen geloof ik. Hoodfje, ja Quinn heeft het ook, die ligt alleen maar links. Daar word morgen ook naar gekeken, zelf benader ik hem vaak van de andere kant, en stimuleer hem ook om hem de andere kant op te kijken om de speeltje aan de andere kant te hangen, werkt soms wel, maar meestal dus niet. eigewijs is het. Quinn heeft weer een jengel uurtje ingelast geloof ik, hij ligt in bed, met de ogen waag open en met de stembanden luidend. Nou vind het wel even prima. meneer is een beetje aan het uitproberen geloof ik. Mama wind Huidje: Quinn heeft er ook last van gehad op zijn handen en voeten, idd olie gebruiken en ik doe hem nu om dag in bad ipv iedere dag. Op zijn voorhoofd heeft hij nog wel schilfers maar dat is meer van het zelf krabbelen als hij boos is, dan maait hij met zijn handen langs zijn hoofd. Durf eigelijk niks aan zijn nagels te zoen, je mag ze niet knippen maar wel vijlen, hihi zie me zelf al zitten met hem. Doorslapen: nou daar heeft Quinn geloof ik nog nooit van gehoord. Hier is het max 3 a 3 1/2 uur doorslapen. Is en blijft een honger wolfje he Rekening: alleen een eigen bijdragen moeten betalen voor de kraamhulp was iets van 80 euro ofzo. Verder geen rekening gezien en wil ik graag zo houden eigelijk. Roelie: Petje af hoor als ik jou verhaal zo lees, en dan loop ik te zeuren over 1 kind Hmz volgens mij is het stil door de babyfoon Nog steeds geen monteur, en word nu al gek van de kerstliedjes hihi Wij doen trouwens niks aan kerst dit jaar, heb er zo geen zin in, we gaan ook niks doen, teminste tot nu toe niet. Boeit me ook niks, kan het gevoel even niet vinden van de kerst. Volgens jaar beter denk ik dan maar.
Die monteur zou toch wel vandaag komen Dees? Hebben ze geen tijd afgesproken dan? Of zo'n irritante afspraak dat ze tussen 9 en 5 komen ofzo? Zit je daar de hele dag op te wachten Ik vijl Angelina dr nageltjes wel hoor, ben zelf een beetje een nagel-gek, ik loop m'n nagels eigenlijk elke dag wel te vijlen , dus doe die van haar gewoon mee
Heb een nieuwe foto geplaats van Quinn, dit was vanmorgen in zijn wakker uurtje in zijn wipper, kijken naar de mobiel die vind hij geweldig!