Ik hoop het Gwem want Rob heeft het ook niet gehoord... maar.. bij omroep brabant zijn ze niet zo modern
Ik hoor wel als t kan.. Mika is precies tegenovergestelde van Estrella.. lang en slank haha.. Die gaat hard in de lengte, maar gewicht blijft netjes op de lijn..
hier zou het moeten kunnen, maar ik weet niet hoe het werkt http://www.omroepbrabant.nl/help.aspx?type=podcast
haha lekker toch Gwen, lang en slank. Doet ie goed hoor. Maar eh ja ze is wel een beetje zwaar, ze mocht ook niet zwaarder worden, maar ja ik geef al tussen de 4-6 voedingen. Verder is ze inderdaad een en al plooi, hihih ach nu mag en kan het nog. Heb hier ook last van, maar dat is toch wat minder hoor op deze leeftijd. Maria, leuk hoor dat Rob geselecteerd was. (of jij eigenlijk) Hier vandaag ook een mooie bos bloemen gehad en een rode roos. Tevens wat van mijn favo, snoepjes. Hmmmm. En van de kids, eh tja de buikgriep. Natasja als nog gefeliciteerd meid! En Roelie beetje laat maar jij ook nog met Rene! Verder even niet meer onthouden. sorry....
En Jen zit ze in een sprongetje. Lastig he al die fases. Maar jemig duur kozijn zeg. Ben ik blij dat ik een handig papa heb. Ilse, hoezo geen kraamvisite. Hahaha nou dat is veel meer dan hier hoor. Eh 4 misschien 5? Tja het is de 3e he, niet zo intressant meer. Muriel, lekker nieuwe kleding voor jezelf gekocht. Heerlijk toch, heb je wel verdiend hoor. Indigo, leuk eindelijk ook eens iemand bij jou uit de buurt! (suzanne)
JA hihihihi geintje hoor Ilse, maar was even een inkoppertje. Tuurlijk moeten jullie toch zelf weten wat jullie willen. Wij hebben er over gedacht om naar curacao te gaan maar dan zou Martijn heel veel familie moeten missen en ik ook. Ik zou dat persoonlijk niet kunnen missen. Canada lijkt me trouwens wel koud hihihih
's winters wel ja, in sommige gebieden is t nu rond de -40 en anderen rond de nul zo'n beetje. Maar tis anders koud dan hier, geen regen en veel minder wind. Ik liep daar met -5 nog gewoon in een dikke trui buiten bijvoorbeeld. Oke, met -40 ga je niet meer voor je lol wandelen hoor haha. Maar daar staat tegenover dat het er 's zomers ook gewoon echt zomer is, niet dat miezerige en die regen van hier. Vooral die regen, dat vind ik echt een ramp in Nederland.
Hee Melanie! Hoe istie? Beetje bij kunnen slapen op de bank? Wel goed voor jezelf (laten) zorgen hoor, met al die behoeftige jochies in huis en zo'n klein meiske dat de hele dag ook wil eten
Dat is wel verschil denk ik ja, hier is t natuurlijk de eerste. En ik ben een van de jongsten in de familie (we zijn met 16 neven/nichten, na mij komt nog 1 neefje). Ben jij trouwens zondag thuis? Dan zijn we in Zaandam en wilden we nog ff een stukje naar t noorden rijden om jou en Debby en aanhang uiteraard te ontmoeten, soort minimeet dus. Zin?
Muriel een klein beetje kunnen doezelen, maar niet echt super. Heb dus ook geen zin om eten klaar te maken, dus laat ik lekker zitten, verzin wel iets anders Ilse ja gezellig hoor. Moet wel even kijken hoe het met de kids enzo gaat. Maar jullie zijn welkom hoor!
Ik weet niet wat het makkelijkste is, kunnen we iets combineren? Jij en Debby wonen dichtbij elkaar toch? Ik denk dat t lastig is om zowel bij jou én bij Debby langs te gaan. Maar hoe we dat t makkelijkste combineren weet ik niet, wat vind jij? En Debby?
Debby woont vanuit Zaandam dichterbij, maar om eerlijk te zijn is het voor mij in Wieringewerf makkelijker vanwege de jongens. Ik ben zaterdag ook al weg. (en vrijdagavond) Maar ik hoor het wel even wat Debby voor goeie ideeen heeft. Hoe laat had je ongeveer in gedachten Ilse? dat scheelt misschien ook al
We zijn geloof ik tot een uur of 4 in Zaandam, dus daarna ga ik rijden. Ik weet niet hoever het vanuit Zaandam dan nog is? Misschien kan Debby ook naar jou toe komen?
Zo, ik heb het tien minuten geleden zowaar voor elkaar gekregen Yindi SLAPEND in haar bedje te krijgen! Pfff, was al bijna moedeloos weer. Heb er een beetje genoeg van dat ik de hele middag met haar bezig ben altijd. Maar goed, ze ligt nu dus lekker te pitten. De intake op het KDV zit erop. Heb volgens mij een verpletterende indruk gemaakt, hahahaha. Zijn amper binnen, 'kotst' ze gewoon heel haar truitje en rompertje weer zeiknat Tja, verschonen dan maar he? , En ja hoor, is mams gewoon reservekleertjes vergeten Heb ik haar dus kleertjes uit de groep aan moeten doen, wat ik niet zo leuk vond natuurlijk, had haar speciaal een leuke, blitse outfit gedaan voor het showgedeelte van de ochtend 8) (pronken bij de collega's) en ten tweede...schaam me beetje het te zeggen...al gelijk heel haar lijfje dan onder de bacteriën van de groep Ze zullen daar ook wel gedacht hebben: "wat voor een moeder vergeet nu reservekleertjes?". Op zich een leuke groep wel, prima leidsters zo op het eerste gezicht en gevoel. Yindi leek het in ieder geval prima te vinden. Ze keek de hele tijd lekker rond, was aan het lachen en brabbelen. Ze dronk zelfs haar fles gekolfde melk in 1x leeg! (gaat normaal gesproken met wel 10 pauzes om te boeren, spugen of gewoon omdat ze de speen eruit duwt). Volgende week écht oefenen. Dan moet ik haar om 9 uur afleveren en tegen half 1 weer ophalen. Brrrr, vind het toch wel heftig hoor! Zie soms echt spoken dan...zijn ze wel lief voor haar? Laten ze haar niet huilen? Passen ze wel op met de veiligheid? Krijgt ze wel te drinken wanneer zij wil? Negeren ze haar niet? etc.etc. Dat ik laatst een heftig verhaal las van een mama wiens kindje maandenlang mishandeld werd op het kdv, werkt dan niet zo positief Ik zal vertrouwen moeten hebben en dat moet natuurlijk ook groeien. Maar wel spannend allemaal. Daarna dus naar mijn werk gegaan. En ja hoor, vantevoren op het kdv dus heerlijk wakker en vrolijk. Ben ik nog geen 2 minuten in het werkgebouw, valt Yindi in slaap om vervolgens slechts 1x op de tijd dat ik binnen ben haar oogjes effe te laten zien Grrrrr. (ik wist wel dat mijn werkplek slaapverwekkend is, hahaha). Niet veel collega's gezien helaas, de meesten waren college aan het geven of aan het tentamineren. Het was wel raar zo met Yindi daar binnen te zijn, maar deed me toch ook wel goed. Het was fijn om effe ongedwongen te kunnen kletsen, de drempel om straks weer te moeten beginnen is nu toch net effe wat minder groot geworden. En het is natuurlijk altijd leuk om te horen dat je een mooi en lief kindje hebt
Jee Dafje, lekkere collega inderdaad Weet je zeker dat ze bevoegd is? Proficiat met je certificaat! En lief dat Jeroen het met een bosje bloemen heeft bezegeld. Suzanne, ik woon in Maastricht (maar heb ondertussen in zo'n beetje heel zuidlimburg gewoond). En jij? Ah, zie net dat Maria al de honneurs waar heeft genomen voor me 8) thanks Maria! En Suzanne, wel volhouden hoor hier. Het is gewoon een TE leuke club meiden hierzo om het gelijk op te geven. Gaat op een gegeven moment vast wel makkelijker met bijbenen en anders gaat het toch gewoon zoals het gaat? 8) Me niet meteen weer in de steek laten he? Begon zich net zo lekker een kolonietje te vormen Hé Maria, wat goed joh dat je de bos gewonnen hebt. Ik ben wel benieuwd eigenlijk om het te horen!
Roelie, je bent een schat! Wat een mooie en lieve intentie van jou voor de mama's hier. Ik moet gauw eens gaan kijken op mijn hyves weer dan, ik vergeet daar iedere keer te gaan kijken. Dank je wel voor je knuffel! Is deze melkkoe erg blij mee Geweldig weer trouwens zoals jij op iedereen reageert. En dan te bedenken wat voor drukte thuis je hebt. KNUFF!