Hier is Deniz ook wel wat meer wakker. Ik denk dat hij ook ongeveer 1,5 uur tussen de voedingen slaapt. Alleen tussen 17.00 en 19.00 is hij meestal erg onrustig.
Als ik eten ga maken en het op ga eten gaat Deniz gewoon even zijn bedje in. Of hij nu huilt of niet.
Ik moet zeggen ik ben al blij dat hij 's nachts goed slaapt. Hij slaapt van circa 20.30 tot 23.15 uur, dan fles en dan weer van circa 23.45 tot een uur of 7, met een beetje geluk tot een uur of 8. Op dat gebied mogen we zeker niet klagen. Maar ja overdag is gewoon moeilijk. Vooral 's morgens is het puin. Denk dat hij dan gewoon niet moe genoeg is aangezien hij 's nachts netjes slaapt of zo?
Ik heb wat dat betreft nooit moeite gehad. Deniz sliep met 2 weken 's nachts al door. Verder geeft hij zelf aan wanneer hij moe wordt en naar bed wil. Alleen tussen 17.00 en 19.00 is het wel eens lastig.
Nou ja Dax geeft ook wel aan wanneer hij moe is, als ik te lang wacht valt hij op schoot in slaap maar na uiterlijk 45 minuten is hij weer klaarwakker. Vanmorgen was hij na 10 minuten slapen in bed alweer aan het huilen...
Nee dat heeft Deniz eigenlijk nooit. Heel soms maar dan is hij boos omdat hij zijn duim niet kan vinden. En dan laat ik hem altijd liggen want als meneertje boos is helpt iets.
Oke wie heeft zitten sms'en met Quinn en verteld dat hij moest losbreken uit zijn bakerzak, en gevolg dat hij wakker word. Pff was even een flinke tegenvaller. Om nu weer naar bed te gaan heeft ook zo weinig nut, dus zit maar aan de koffie. Ik ben trouwens gruwelijk verwend door Piet met valentijn, hij heeft minimaal 150 rooie en witte tulpen voor me gehaald, en een enorme bos! Heb zelfs een extra vaas moeten halen want kwam ernstig te kort hihihi De hele woonkamer staan nu vol met tulpen, erg mooi en gezellig! Jennie: fijn je weer even te lezen meis, en balen dat Esmay zo aan het springen is, hopelijk trekt ze snel weer bij. Wat een prijs zeg voor een kozijn, jemig! 9maandebeurs, wij hebben van mijn vader de toegang en treinkosten gekregen om er heen te gaan, ook wat extra centjes. Dus wij gaan zondag saampjes naar de 9maandenbeurd heb er zin in Slapen: Quinn is ong 1 1/2 uur na zijn voeding wakker, en slaapt daarna tot zijn volgende voeding en in de nacht slaapt hij 12 uur achter elkaar. Behalve vanacht dan hihi Maria: hopelijk is het niet uitgelopen op valantijnsrellen met Rob? En toen wist ik het niet meer, is dan ook nog wel erg vroeg Ik ga zo denk lekker douche en aankleden, want Quinn gaat vandaag voor het laatst wennen op het kdv, dus ben een dag kindloos en dat ga ik even nuttig gebruiken.
Moest even teruglezen, want dacht "voet op de foto?". Hahaha, toen zag ik dus weer een lekkere typfout. Nou ja...kan ze beter hier maken dan op het werk .
Ilse en Melanie: over zondag, anders gaat Ilse gewoon lekker naar jou Melanie en spreek ik een andere keer wel iets met Ilse af. Ik zie het namelijk niet zitten om zondag aan het einde van de dag (tussen 16.30 - 18.00 uur heeft Ryan vaak z'n huiluurtje en dan wil ik graag rustig thuis blijven) naar Wieringerwerf te rijden met Ryan. Bovendien krijgt hij dan altijd eten om 18.30 uur en daarna direct op bed. Dus zie dat eerlijk gezegd niet zitten...sorry
Goedemorgen. Nee hoor geen rellen. Hij heeft het goed gemaakt door voor mij McD te halen dus. Eva heeft niemand gesmst volgens mij. Ook quinn niet. Quinn succes met je laatste wendagje!
Goeiemorgen, Zo heb zelf van 20.30 tot 8.00 uur geslapen. Was moe zeg. Niet normaal meer. Heb nu alleen weer mega rugpijn. De kids hebben zich redelijk gehouden vanacht, alleen Angelus heeft gespuugd. Zefanja heeft flinke koorts. Dus we zien wel weer hoe het vandaag gaat. Eind van de dag met mijn broer naar Utrecht voor een workshop Nachtfotografie. Ben benieuwd. Debby, geen sorry zeggen hoor. Daarom zei ik ook dat het voor mij handiger zou zijn . maar gezellig Ilse dat jullie langs komen. Als ik jullie verhalen zo lees, dan slaapt Estrélla best veel volgens mij. Vandaar dat ze zo rond is, hihihi Dees, jij was er vandaag ook vroeg bij. Succes met de wendag voor Quinn.
slechtemoggel, Ik heb het estafettestokje gevonden! Martijn is nu al vor de 2e nacht om 04.00 gekomen voor een voeding, bah! Ik snap er niets van, zijn hele schema ligt nu in puin. Om 08.00 krijgt hij normaal een voeding, maar die hoefde meneertje dus net niet, geen honger blijkbaar. geen wonder want vannacht dronk hij bijna 200cc leeg. Hier ook een vermoeiend kind, veel wakker overdag, meestal van 14.00-19.00 compleet wakker en moet dan continu vermaakt worden. Veel is goed als je maar bij hem bent, en dat vreet energie. Goede valentijnsdag gehad, ik kreeg een supergrote, dure bos bloemen van Jons met een lief kaartje er aan. Dat hij inzag wat echt belangrijk was in het leven en dat hij een nieuwe start met z'n 3en wilde maken. Ik had voor hem een blu ray dvd gekocht, en daar was hij ook erg blij mee. Vanmiddag is hij een halve dag vrij. Morgen 9 maanden beurs! Yay! Ik heb er zin in om er ff uit te zijn, even zonder Martijn.
tari, lopen je borsten dan niet volledig over? Peetje, hopelijk keert komende nacht de rust weer terug. Enneh...erg attent van Jons!