November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    moggel!

Suzanne hier hetzelfde hoor.. ook veel wakker! gelukkig aalt ie ´s avonds en ´s nachts de schade wel in. Maar ´s ochtends is een drama. Nu al twee nachten om 7:30, maar vanochtend was het weer 04:00 dus ja...

Hey Dees, ik ga ook zondag! Misschien zien we elkaar nog wel!

Ah Maria.. wat lief! :D

Melanie, fijn dat je beetje bij hebt kunnen slapen meid!

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria wat een schattig bericht van je voor Rob, hoe was zijn reactie? En wat vond hij van de bloemen?

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, blijkbaar zijn er meerdere estafettestokjes in omloop, want ook Hester heeft er vannacht om 5 uur eentje gekregen :(

@Peetje: om het schema niet te veel in de soep te laten lopen, geven wij Hester bij zulke nachtelijke foutjes nooit een hele fles, maar maximaal 100c (ik probeer zo min mogelijk te geven door af en toe de fles 'af te pakken', soms breekt dan de pleuris uit, soms trapt ze er in), zodat ze het niet als 'echte' voeding gaat 'zien'.
    Daardoor drinkt ze dan 's morgens ook nog wel weer redelijk.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuk, Maria! Ik heb het stukje makkelijk gevonden, na Bryan Adams ;)
    Echt lief van je, daar was Rob vast trots op.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dat is wel een goede, want dat zat ik me vanmorgen dus ook af te vragen. Dadelijk wordt dit een gewoonte van hem. Zou het door een sprongetje kunnen komen? of een groeispurt, dat alle beebjes ineens weer 's nachts willen eten?

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hij heeft het alleen via mijn brakke telefoonopname gehoord, maar hij vond hetwel lief. En vond zichzelf ook een hele goede vader :)
    De bos vond hij erg mooi!
    Wij (ik moest mijn cadeau delen) hebben een beer met een lollie gekregen en 2 ecards.

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Martijn heeft om 09.00 130cc gedronken. Hij drinkt zoiezo niet veel vind ik, meestal maar 140 ofzo, flessen van 170 krijgt hij zelden leeg.

Dinsdag CB dan zal ik het eens navragen

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva kwam eergister om 3 uur en gister en vannacht niet meer...denk dus ook eenmalig

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Mannen hahahhahahha

Ooh dus jij moest jouw lollie delen met Rob en de beer met Eva?

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tja, het zou een beetje met een sprong of spurt te maken kunnen hebben, maar ik vrees dat het ook wel een beetje in de aard van beestje zit... Want Hester doet dit heel onregelmatig.
    En sommige beebs hier hebben er helemaal geen last van.
    Blijkbaar zijn die van ons er wat gevoeliger voor dan...

Ik verdenk haar er van een echt ochtendmens te zijn, ze slaapt 's avonds en begin van de nacht snel, lang en diep. En 's morgens wordt ze altijd voeg wakker en is dan ook meteen klaarwakker.
    Heeft ze van haar moeder :D

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zoiets ja
    Wat is een blu ray?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Suzanne: leuke naam van je zoontje trouwens, Dax. Zo heette mijn 'eerste liefde' op de kleuterschool ook, hihi. Een knalblond jochie met grote bruine ogen ;)

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    als je trouwens goed luistert, hoor je die presentator herkenbaar gniffelen

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Martijn heeft dit nu pas 2x gehad, vannacht en gisterennacht, en hij slaapt al 5 weken door. Daarom vind ik het zo vreemd. Daarvoor kwam hij al weken om 6.00 en de tijd dat hij om 4.00 kam is echt lang geleden. Ik denk hier een sprongetje, hij is nl 11,5 week oud en 1 week te laat geboren, dus 12,5 voor oei ik groei. Hij is ook moeilijk en huilerig.

Hier slaapt Martijn vanaf 19.00 heel goed tot s morgens 8 en dan is hij daarna veel wakker, ook een ochtendmens dus hahaha

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, hij bevestigt echt nog even dat mannen het dan zo zwaar hebben tijdens die hormonen, haha. Wat een rat, hij uit nog even zijn eigen frustraties, haha.

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria blu ray is net zoiets als DVD maar dan is het HD en kan er tot 25GB op een disk, veel meer als DVD dus. Het beeld is mooier en het werkt met een blauwe laser.

Naar wat ik weet gaat er de strijd tussen blu ray en HD-DVD, warnerbros en paramount, disney, 20th century fox hebben voor Blu ray gekozen. alleen universal gaat nog voor HD DVD

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hhmmppff.... het is vandaag mijn LAATSTE verlofdag.

Het is SCHITTEREND weer...

En er is NIEMAND van mijn dinnetjes vrij met wie ik iets leuks kan gaan doen :(

Alleen mijn novmamadinnetjes, die allemaal mijijijijijlenver wonen :(

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gwen, wat attent van je!
    :)

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    sorry Muriël, helaas woon je ver weg. Kun je niet lekker met H gaan wandelen, een grote boswandeling ofzo?

Deel Deze Pagina