Nou ik kan je zo wel vertellen dat het alleen de moeite waard is als je de tas mooi genoeg vind voor 3 euro.... verder niet veel bijzonders.. vergelijkbaar met de kruidvat doos haha...
Goeiemoggel, Een hoop nachtbrakers geweest zie ik. Gwen: Dank je voor het mp3tje maken. Ik kon hem nl. via de site niet luisteren. Maar ik heb hem gehoord en Maria terrecht dat Rob dat boeket heeft gewonnen. Mooi berichtje. Dafje: Als je verhaal lees over de beurs krijg ik er alleen nog meer zin in. Kan je mij ook ff een pbtje sturen over de inhoud. Misschien wil ik hem ook gaan halen. Ilse: Waarom kom je ook morgen niet naar de beurs? Gezellie. Hier is vanochtend de fysio nog langs geweest en het gaat al best goed met Deniz zijn voorkeurs houding. Hij slaapt al vaker met zijn hoofdje recht of naar links. Heb nog wat meer oefeningen gekregen en over 4 weken komt ze nog een keertje langs.
Quinn zit lekker op het kdv, hij toverde een hele breede lach toen hij binnen kwam, zo schattig! Ik zit ondertussen met mn oogleden ergens onder mn schoenen, pfffff, dus ga zo lekker wat doen en misschien even liggen. Dafje thnxx voor de info, toch fijn om dat achter de hand te hebben mocht het nodig zijn strakjes. Maria, mooi omschreven over Rob! Suzanne: ik leg Quinn op bed als hij begint te jengelen, hij geeft het altijd goed aan wanneer hij moe is, wel is het meestal nog even huilen maar valt altijd wel redelijk snel in slaap. Quinn slaapt trouwens thuis met een speentje, op het kdv niet, daar wil hij hem gewoon niet hebben, ik vind het allang best, hoe minder de speen hoe beter. Ik ga even opzoek naar luciferhoutjes om mijn ogen open te houden
Ik ga een hoop dingen verklappen, dus als je niet verder wil lezen moet je nu stoppen De huishoudbeurs was echt niet leuk, daar kon je over de hoofden lopen en Fenna werd echt knettergek van al die herrie en die mensen die dingen stonden aan te prijzen via de microfoon. Ik zelf vond dat ook niet geweldig. Zeker met een kinderwagen was het daar heel moeilijk om erdoorheen te komen. Maar de 9-mb was erg gezellig. Niet te druk, gewoon goed te doen. Ik kon daar ook best een hele middag (van 12:00-17:00 uur) rondlopen zonder me te vervelen, ondanks dat het op zich best klein is.. maar al dat leuks en al dat moois. Oja.. kijk uit voor de aanmeerders van foto's! Dat zijn er een paar.. en daar kom je bijna niet vanaf als die je aanspreken.. Nee is niet genoeg Maar ik heb meteen mijn spenenvraag bij difrax kunnen stellen, mijn nutrix vraag bij nutricia, en heb gratis luiers van de kruidvat: 8 stuks, en een heleboel zeeppakketjes.. Oja en voor degenen met katten, ik zou heel even de huishoudbeurs op gaan, de allerlangste gang door en dan achterin de hal, daar delen ze gratis kattenvoer uit.. loop een rondje om de stand en ga alle uitdelers af, dan krijg je een stuk of 6 pakjes Bij de kruidvat krijg je ook leuke kortingsbonnen trouwens en mag je op de foto met je kleintje, die je daarna op kan halen. Ook zou ik bij de fotostand je op de foto laten zetten door een proffessionele fotograaf, krijg je een poster mee met je foto erop.. (heb ik niet gedaan, de rij was erg lang)... maar gratis dingen scoren is wel leuk haha.. en de nutriciavoedingsruimte was errug fijn! Met bediening van koffie en thee! Oh ik verklap echt teveel...
Wij zijn gisteren met de trein gegaan vanuit hoofddorp.. de eerste konden we niet eens in, die was stampvol.. laat staan met een kinderwagen. en we stonden al 10 minuten te wachten. De tweede kwam een kwartier later. Had uiteindelijk een kwartier vertraging erbij, dus stonden we 3 kwartier te blauwbekken op het station. Brr.... Maar gelukkig was de trein die toen kwam, zo goed als leeg!
Wij gaan ook met de trein, zal me een feest worden, maar wij stappen op den haag op en dat is het begin punt, dus dat scheeld
Dat scheelt zeker.. Nou ik zou gewoon je kinderwagen meenemen, dat is op de beurs wel zo makkelijk hoor! Was ook zo'n leuk gezicht al die kinderwagens om de voedingsruimte heen haha... echt een kinderwagenpark!
Goedemorgen, ben ik weer even snel....het is weer bijna flesjestijd... Als Esmay het toelaat kom ik daarna eens even reageren! Gisteren heeft Esmay zich voor het eerst omgerold van haar buik naar haar rug! Helemaal zelf! Ze vond het helemaal geweldig! Mama natuurlijk ook! Normaal doen wij helemaal niet aan valentijn, dus ik had niets gehaald voor Erwin. Komt ie thuis met; een theeboeket, een bos bloemen, merci en de DVD Alles is Liefde..... (Heeft ons gesprek van zo'n 2 weken geleden toch wel vruchten afgeworpen...hih. Ja, ook hier was het even drama tussen de geliefden en daar hebben we eens goed over gepraat, want we leefden compleet langs elkaar heen. De boodschap lijkt in ieder geval te zijn aangekomen) Nu voel ik me alleen wel lullig dat ik niets voor hem heb...dus ik ga maar eens een kleinigheidje regelen vandaag... Nou, ben weer even weg. Hopenlijk tot straks!
Oja en voor degenen met een defect aan hun Quinny, nee niet aan Quinn , die kunnen naar de Quinnystand om hun Quinny te laten repareren.. zo fijn.. alleen jammer dat ik net 's morgens de banden had opgepompt.. hadden ze mooi voor me kunnen doen
zou jij voor mij niet toevallig zo'n leuke smurf willen scoren daar in den haag? Dan breng ik je een pak luiers!
*schopt Dees ook even onder d'r kont, en haarzelf ook daarbij, anders gebeurd er de hele dag niets meer*
Om op de foto van Vincent te kunnen stemmen moet je even alfabetisch sorteren en dan op de v klikken.. maar je moet ingelogd zijn om te kunnen stemmen helaas...