in denhaag staan her en der witte smurfpoppen omdat de smurfen 50 jr bestaan, als je er 1 vind mag je hem houden
Ik had Willem net aan de lijn en toen ik zei dat ik eigenlijk toch wel naar de beurs wilde toen zei hij gelijk 'dan gaan we toch gewoon'. Dus ik...we? Ja hij wil ook! Hahaha, mijn man is echt geen stereotype man he Dus het ziet er naar uit dat we morgen samen naar de 9maanden beurs gaan. Maar het lijkt me wel heel leuk om jullie daar in elk geval te ontmoeten, dus ik neem gewoon de 06nrs mee, oke?
Goedemorgen! Hier weer een prima nacht gehad! De wasmachine draait alweer volop, Jens heeft diarree, waarschijnlijk door de nutriton aaarrrghhhh hebben we eindelijk een oplossing voor het spugen hebben we dit weer! Alles zat eronder, slaapzak, bed, ikke .niet fijn om 6.30 vanmorgen ale: En ik geloof dat ook Jens tandjes krijgt, ik zie twee mooie smalle streepjes onder in het tandvlees en meneer heeft zon last van zijn mond dat hij met moeite de fles drinkt want de speen doet hem zeer aaaah .. =P~ Ik zal zo ff bijlezen en wat reageren, ik wil hier even wat doen nog in huis en vanmiddag moet ik met Jens naar de fysio alwaar ik ontzettend op mijn kop ga krijgen omdat ik niet de rust heb genomen tsja ik doe het niet moedwillig maar ik heb wel 3 keer per week gewoon Niels de middag thuis en die twee keer per week dat hij overblijft zul je net zien dat Jens wakker is na de fles het komt er gewoon niet van hoor een uurtje liggen ik ben allang blij dat Jens het de nachten zo goed doet en ik gewoon normale nachten maak! Valentijn: ohoh Maria valentijnsrellen zijn er nog dames flink verwend .oh ja Indigo lees ik net oooh wat lief van Erik! En Dees wat ontzettend lief van Piet! Peetje wat lief van Jons, daar scoort hij toch wel weer punten mee toch? Hier niks gehad, had het ook niet verwacht maar stiekem toch wel leuk gevonden als René iets gedaan had zeker omdat het niet zo lekker gaat Muriel: hoe gaat het met Herman? Dees: wat vonden de opas en omas van het fotoalbum van Quinn? Wow je was er vroeg bij zie ik Melanie: (((knufff))) en heel veel beterschap toegewenst voor je 3 zieke kindjes en sterkte voor jou met je rugpijn! Wat produceer jij trouwens, slagroom ofzo? Jee wat groeit ze hard zeg! Maar niet teveel van aantrekken hoor, ze heeft nu wel wat bij te zetten als ze ziek mocht worden en als ze straks gaat kruipen en lopen zijn al die plooitjes zo verdwenen! Grappig trouwens dat jij ook ervaart dat de derde schijnbaar niet zo interessant meer is ik vind dat zo jammer dat mensen niet beseffen dat Jens voor mij juist extra bijzonder en een heerlijk en lief kadootje is Jen: hoe is het nu met Esmay? Oh ze heeft gerold lees ik net hartstikke goed! Ilse: natuurlijk ben je niet gek! Het is jouw/jullie leven en jullie moeten het leiden zoals jullie willen! Ze zouden juist blij en enthousiast moeten zijn dat jullie zulke leuke en spannende plannen hebben! Gwen: hoe gaat het op je werk? Ik las al dat je een prima assistent hebt Indigo: haha nee joh dat hebben die leidsters echt niet gedacht hoor, wat voor moeder vergeet nou reserve kleertjes? Nou zelfs een moeder van 3 presteert het om dingen te vergeten hoor! (Gooi het gewoon op de hormonen joh!) Ik kan me trouwens best voorstellen dat de werkende mamas het heel moeilijk vinden hun kindje straks op het KDV achter te laten in dat opzicht ben ik heel blij dat ik een thuisblijfmoeder kán zijn het heeft nadelen maar zeker ook voordelen! Fijn dat Yindi nu ook de nacht lekker doorslaapt! En succes vandaag in het ziekenhuis! Iemand op je voet gesprongen huh ? Ohhh enne ik rijd wel ff naar Maastricht toe, uurtje of 3 denk ik moet te doen zijn hahahahahaha ! Slapen: hier gaat Jens terug in bed na de fles van 6.00, dan pluk ik hem om 8 uur er weer uit om mee te gaan naar school maar meestal is hij dan ook wel wakker. Dan valt hij tijdens het lopen vaak weer in slaap tot een uur of 9, badje, fles en dan valt hij zo rond 11 uur weer in slaap in de box of wipstoel tot ongeveer half 1. Dan weer een fles en dan rond half 2 naar boven tot ongeveer half 4. Dan rond half 5 weer een fles en dan valt hij meestal stevig in slaap, gisteravond heb ik hem om 9 uur wakker gemaakt ik wilde zelf graag op bed Dus dan pyjama aan, fles en op bed. Ik heb ook zin om naar de beurs te gaan snik .ik kan alleen niet, René moet het hele weekend werken plus dat we financieel ff heel moeilijk zitten .sjips Ik ga wasjes wegwerken en genieten van het mooie weer! Xxx Roelie
Hebben jullie ook zo'n last van haaruitval? Tis dat ik het niet durf anders scheerde ik mn hoofd kaal. Werkelijk waar, ik word er helemaal gek van. Hebik net gestofzuigd (stofgezogen) ligt de hele woonkamer weeeeeer vol met mijn lange haren. De trap, de vloer op de badkamer..alles! Zelfs de wasmacine spuugt ze uit.
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Ikke1981 ~ 15 februari Quinn kdv 8.45 tot 16 uur wendag Roelie~15 februari 15.30 Jens fysio Diverse mama's ~ 16 februari ~ Huishoudbeurs/9-maanden-beurs Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Jennie~18 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Indigo~18 februari 14.10 CB Yindi 2e vaccinaties Debby~ 18 februari 9.00 uur Ryan weer intake KDV Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverpleegkundige Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV Yindi Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= Agenda terug gevonden op 923
Ha Ilse, gezellig. Ik zie je in de bvruimte, je weet het, je herkent me aan de rode roos in mn borstzak.
net even een klein rondje gemaakt met martijn in de buikdrager want het onderstel van de wagen ligt in de auto, en die heeft Jons mee naar het werk. In het begin vond hij het heel leuk, maar werd al gauw jengelig. Hij had sinds 08.00 vanmorgen nog maar 1 uur geslapen. Net in bed gelegd, compleet overstuur, niks hielp. Ik dacht dan laat maar, ik kon er ff niet tegen hij is al 2 dagen uit zijn doen. Ik heb hem gewoon laten liggen en nu 5 min. later is het zo goed als stil. wat doen jullie met zijn/ haar slaapkamerdeur? ik laat de deur op een kier omdat hij erg kraakt, de katten kunnen er dan evt wel in, maar dat doen ze eigenlijk nooit. Ik ga dan regelmatig een keertje kijken of er geen katten zitten. Ik laat nooit een nachtklampje ofzo aan.
Maria: Het viel mij gistravond ook op. Was aan het douchen en naderhand lagen er een heleboel haren in het putje
Peetje: bij ons is de deur altijd dicht i.v.m. onze katten en als het donker is hebben we een klein nachtlampje aan. O, ik ga er een uit bed halen............luchtalarm.
Overdag staat de deur gewoon helemaal open, snachts gaat ie op een kier. En ook geen nachtlampje ofzo inderdaad.
Ilse hee leuk! dan zien wel elkaar ook morgen! Ik kan alvast heel wat nummers inprogrameren; stasia, debby (samen met Melanie), maria en Ilse heb ik al
Daphne: was het zo druk in de trein, alleen al voor die beurzen? ik hoop niet dat ik morgen een trein moet wachten, maarja ik kom vanuit eindhoven dus dat zal wel meevallen. Morgen staat Martijn met foto in de krant!!! (Eva ook?)
Ik zit nog ff te dubben hoe wel zullen komen morgen. Ons kennende, gaan we toch met de auto, maar ff denken waar we gaan parkeren. Bij Muriel leek me een goed idee, maar dan kun je toch ni rechstreeks naar de rai (toch Muriel?). En met de wagen dan nog 2 bussen/trams zie ik ook ni echt zitten.
Ilse volgens mij kun je t/m vandaag nog een eticket kopen, dan heb je 4,- pp korting. Anders betaal je 16,50pp het parkeren daar = 20,- of verderaf =13,- met gratis shuttle bussen. je kunt ook bij a'dam arena parkeren en de metro nemen
Etickets is gewooon tm zondag volgens de site. Misschien rijden we inderdaad wel naar Arena, das ook wel makkelijk.
Nou het ziet er naar uit dat de beurs morgen niet gaat lukken voor mij Estrélla heeft 39.1 en net zat haar hele rug onder de poep. Misschien dat het een dagje is........ maar niet echt een succes om met een kindje dat niet lekker is de drukte in te moeten. Balen dus, want ja ik heb het kaartje al wel in huis.