Melanie dat is balen! Ik hoop echt dat je meekunt, kan Adriaan niet voor Estrella zorgen, of is die morgen werken?
Melanie: Dat zou idd erg jammer zijn als je morgen niet zou kunnen. Wat peetje ook al vroeg, zou Adriaan niet voor je kleine meisje kunnen zorgen?
ik weet dat het slecht is, maar ik voel zo'n enorme drang naar roken. ik heb deze week mijn 2e sigaretje in een jaar gerookt
jemig wat gaat de tijd snel als je bezig bent zeg! maar ben lekker aan het ruimen geslagen, heb de kasten uitgeruimd, en iedere keer vraag ik me af waarom ik toch zoveel bewaar, heb al een vuilniszak vol met allemaal papierzooi en prulletjes en dingetjes, WEG ermee! Straks even de slaapkamer uitpluizen, heb er zin in, lente kolders geloof ik SLaapkamer van Quinn, die hebben wij eigelijk altijd dicht vanwege de katten, wel hebben er er een haak aan dat hij ook op een kier kan staan. In de avond hebben we wel even een lamp aan omdat Quinn een tijd had dat hij neit zonder in slaap viel, dat zijn we nu aan het afbouwen. uhhhhhh ohwja Roelie: Jens moet wennen aan de nutriton, over een week zal de dunne ontlasting minder zijn, geef het de tijd zeker als het helpt tegen het spugen. Van de dunne ontlasting heeft hij waarschijnlijk minder last dan van het spugen. ene wat was er nog meer (zoekt in de vuilniszak naar de hersenen, niet gevonden ) Ik weet het ff niet meer hihihi
Ohwja de fotoboekjes voor de opa's en oma! De ouders van Piet vonden het helemaal geweldig en lief! Van mn pa heb ik nog niks gehoord is en blijft een rare man
Dees: heerlijk he zo'n opgeruimd gevoel. Ik voel me altijd beter na rigoreus opruimen. Ik doe dat 1x in de zoveel tijd, dan pak ik een rl vuilniszakken en dan ga ik alle kamers langs.
ja hier ook hoor, vandaag is zo'n dag! Lekker alle ramen open heerlijk luchten die handel, krijg het altijd enorm warm als ik zo diftig ben, toch een voordeel als je kind er even niet is
Nou lekker toch, eerlijk is eerlijk, ik krijg niks echt goed gedaan hoor met Martijn, als mijn moeder hier een dagje oppast, dan kan ik ECHT wat doen. grotere klusjes
ja idd, anders is het toch altijd ff snel Maar krijg wel eens scheve gezichten als ik zeg dat ik het heerlijk vind een dagje zonder Quinn
ik wilde wijzingen, zie je van 2e naar 1e, maar drukte blijkbaar op quote, zag het pas toen het er al stond
Dees ik begrijp je helemaal hoor, ik kijk er echt naar uit morgen een dagje zonder Martijn. En ik werk niet eens, dus doe niks anders dan 24/7 bij martijn zijn, al 11 weken lang. Ik wil weer eens vooruit kunnen, even wat doen
Ja snap het helemaal! Ik was ook wel weer blij dat ik dinsdag weer kon werken, ff wat anders. Ik ga weer even wat doen, moet moet moet hihihihi Lente ik me koppie
Ben ik nou zo'n huismuts dat ik t dus niet snap, ik vind t echt helemaal niks hoor, als Angelina er niet zou zijn als ik thuis ben
Nee denk dat iedereen anders is, ik vind martijn echt het einde, maar hier de hele dag in huis dat ben ik niet gewend. Ik zou graag weer even willen werken en wat mensen spreken. Misschien scheelt het ook dat Angelina veel slaapt, Martijn is bijna continu wakker overdag en heel vermoeiend hahaaha. Hij wil alles zien en moet overal bij zijn. Ik kan niet ens ontbijten zonder dat hij er in de wipstoel bij zit. Oohja en ik kan moeilijk stil zitten, ik ben nu een wandje op zolder aan het slopen maar dat gaat moeilijk als Martijn in de kamer eronder ligt te slapen. dus dan kan ik niet vooruit
Ilse hier net zo hoor. Vind het niets als de kids er niet zijn. Adriaan is morgen sowieso thuis vanwege de jongens. Maar vanwege de BV is dat nogal lastig. Ik durf namelijk niet in het openbaar af te kolven. Vooral als dat dan ook nog niet wil lukken, het kolven. Hoop gewoon dat ze vandaag opknapt heb haar al een zetpil gegeven vanmorgen. Had er net zo'n zin in. Ga even een klein jongentje naar bed brengen.
Melanie: ik hoop echt dat je kleine meisje vandaag opknapt zodat jullie morgen gezellig mee kunnen. Peetje: Foei [-X Maarre ik ga er nu wel lekker even eentje roken.