je mag als ik het goed heb onthouden 4 schepjes per 100cc, dus al je het nog niet voldoende vind werken kan je langzaam verhogen. Denk wel aan de speen van de fles aangezien de voeding dikker word. Wat wij trouwens ook doen, is zo laat mogelijk de nutriton in de voeding doen dan dik het in de fles niet zo in, en af en toe tijdens het voeden schudden, zo blijft het gemengd
Kids die snot over hebben? http://www.nu.nl/news/1437354/83/Kinderarts_zoekt_snot.html Heb trouwens uit de slaapkamer ook een vuilniszak vol gehaald!
Hebben jullie gisteren het nieuws gezien over de overval op een bank in Hoofddorp. http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... nr/192898/ Dat is dus de bank waar Jeroen ook komt als hij klusjes doet en post brengt. Het zijn dus zijn directe collega's.. Hij was er gisterenavond ook heen, en vond het best heel moeilijk. Eén van die collega's is dus neergestoken en ligt in het ziekenhuis en die kende hij ook goed. Nu is het zo dat ze morgen een personeelsfeest zouden hebben, maar dat gaat nu dus niet door logischerwijs... hij was er best wel van ondersteboven.. en nu vandaag op het werk zal het ook best wel even slikken zijn af en toe.
Hey Blondie wat gaaf! Gefeliciteerd alletwee! Wanneer staat DE grote dag gepland? En wat een leuke manier om Remco te vragen! Jeetje......da's ook wat. Ruby sterkte de komende tijd! Wat velen voor mij al gezegd hebben; Beter gelukkig alleen, dan ongelukkig samen! Je komt er wel met die 3 knullen van je, je bent beresterk! Dikke KNUFFEL! Dees, je hebt me besmet....Heb ook de lente in mijn kop geloof ik... Ben de computerkamer helemaal opnieuw aan het inrichten... We hebben van de week een kast op de kop getikt via marktplaats, kwam bij de overburen vandaan...hoe toevallig! Gisteren in elkaar gezet en nu ben ik dus de boel helemaal opnieuw aan het indelen, opruimen en schoonmaken... Esmay doet het vandaag geweldig! Ga nog even snel verder boven...dan even opfrissen en gewone kleertjes aan, 15.00 uur flessentijd en daarna even de stad in.
Blondie, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wat een leuk nieuws! Hebben jullie al een datum gepland?
Klaarrrrrrrrrrrrrrr Zo en nu ff uurtje zitten en dan weer Quinn ophalen, hmzz mooi me slaapje gemist. Maar ja ben nu ook niet zo moe meer, ik heb een aantal glazen energiedrink op, dus ben een beetje stuiter de stuiter Hihihi Jen ook lekker bezig wel fijn een nieuwe kast, is het een speciale voor de pc? fijn dat Esmay het goed doet vandaag, geeft je ook wat meer vrijheid
Ik zal zo Lars ophalen en door naar fysio maar: Blondie en Remco gefeliciteerd! Super manier om hem ten huwelijk te vragen! En ik heb net iemand in de lounge op het stukkie van Ruby de mantel uitgeveegd die het normaal vond dat een vent vreemdgaat omdat er 9 maanden geen sex is...pffffffffff tjonge jonge..... Ik ben er zo weer vandoor!
Ik ga eventueel morgen iets verhogen eerst maar ff een beetje wennen. Ik heb nu met 2 schepjes op 200 cc de avent 2 speen, maar ik heb de 3 gisteren al in huis gehaald. Haha wij doen het dus net andersom, eerst water warm, dan 2 schepjes nutriton erin en schudden en dan de voeding erin en schudden...maar het laatste dikt dan alsnog erg in zal het nu eens andersom proberen dan
idd zeg wat een gezeik Roelie.. wrijf het even lekker in... Hier trouwens net de travlecot binnengekregen! Joehoe! Wat een mooi ding. En zo handig.. en de hoes die erbij zat was wat klein, maar de man bij de deryan stand gisteren was zo lief om een grote hoes bij het matrasje mee te geven, zodat nu het geheel in de grote hoes past! Joehoe! Ik is blij In de meivakantie gaan we hem eens mooi uitproberen
Ik had nooit echt problemen met de nutriton, omdat ik de nutriton vermengde met pas gekookt water en dan lostte het prima op zonder te klonteren en zonder dikker te worden als het langer stond. En als het te dik wordt, kun je natuurlijk ook altijd nog minder erin doen
Komt er gelijk een hele discussie van whahahahaha ik wil helemaal niet weten wat andere mensen al dan niet uitvreten in de slaapkamer tijdens de zwangerschap enzo Ik ben er weg fijn, fijne dag nog allemaal! -x-
ja idd, en ik zit lekker in het zonnetje op de bank, heerlijk warm. krijg ik straks een klap in mn bek als ik buiten kom van de kou, shit moet opschieten whah Meiden tot straks vanavond geen idee
Tjee.. ik heb een onrustig slapend kind zeg! De hele tijd is ze aan het huilen tussendoor.. ik loop dus elke keer naar boven om te kijken wat er is en dan slaapt ze gewoon. Het huilen klinkt als ergens tussen gillen en huilen. Volgens mij is ze nu pas aan het verwerken wat er gisteren allemaal gebeurt is. Ze is gisteren namelijk zowat de hele dat wakker geweest. ze heeft denk ik totaal een uurtje geslapen op de hele dag. Ze vind alles veel te interessant.