Zo computerkamer is verbouwd en goedgekeurd door manlief... Had alleen geen tijd meer om iets leuks voor hem te halen...komt nog wel. Denk dat ik een foto van Esmay op canvas ga laten zetten. Vind ik wel een heel leuk idee! Ladies (die naar de 9 maanden beurs gaan); als ik hier niet meer kom vanavond; Heel veel plezier met snuffelen en kopen!
Sorry hoor...ben bijgelezen, maar ben moe van het werken (druk, druk druk) en mijn ouders vermaken. Die zijn nu weer naar huis...dus rust in huis . Blondie: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! super! Peetje en de rest: tot morgen! Ilse: zien we elkaar toch nog morgen op de beurs?!
Jep waarschijnlijk wel! Ik ga alleen niet met jullie mee, maar ik ga met Willem samen, hij wilde er ook heen. Dus we gaan met zn allen! Ik neem de 06nrs mee dus kunnen we als we daar zijn wat afspreken, moet lukken toch? Neem jij Ryan mee of blijft die thuis? Oh trouwens, ik zei als geintje tegen Willem...we kunnen zondag ook wel 2 bezoekjes doen, zowel bij Debby als bij Melanie langs gaan. En toen zei hij dus heel simpel 'is prima'. Euh...nouja dat moeten we nog ff overleggen dan haha. Oh wat ik me net bedenk..wat doen we nou moeilijk, als ik jullie morgen gewoon allebei tref, dat scheelt weer een ritje zondag..toch?
Meiden die morgen naar de beurs gaan: heel veel plezier! Ik baal echt dat ik niet mee kan maar mijn beste dinnetje gaat wel met haar net zwangere zusje en heeft beloofd zoveel mogelijk gratis spulletjes voor me te graaien En dan is het hier morgen lekker rustig zal ik dan eens lekker bijlezen en reageren (ik sla het voedingstopic maar over geloof ik :-# ) Fijne avond allemaal!
ik ben d'r morgen ook nog haha dat voedingstopic blijft wel trekken vind ik... kan er niet vandaan blijven...
Gezellig toch als we elkaar morgen even zien. Helaas neem ik Ryan niet mee, die blijft lekker bij Arnoud. Mannen onder elkaar . Ik zal ook even de 06-nummers in mijn telefoon zetten, slim! En sowieso gezellig als we elkaar morgen even zien! Ik heb Melanie net nog even gebeld, het blijft nog even twijfelachtig of ze mee kan, het ligt eraan hoe het met Estrella gaat morgen...hoop dat ze meekan, wel gezellig!
Zooo he wat een hoop pagina's...ff geen internet en een dagje werken....nou ik ga mn best doen Pfff Melanie wat een ziekenboeg thuis Wow wat een stevige dame is Estrella. Stoer hoor! En dat allemaal op mamamelk Jen, goed weer van je te horen. Je werd al gemist Sterkte met de sprong! Ilse, wat een heftige reacties op jullie emigratieplannen zeg Ik vind het juist stoer! Ik ben een aantal jaar geleden in januari naar Ottawa geweest en bij aankomst was het daar -42 graden! Dan bevriezen je neusharen bij het inademen Hele bizarre ervaring. Het had wel wat en na een paar daagjes wennen was het heel goed te doen die kou, hoor. Leuke banner, Peetje! En wat een lieve actie van Jons, zeg. Dat zijn de betere berichten! Hier trouwens een nachtlampje aan de "niet-voorkeurs-kant". Dat helpt om op de goede kant te liggen voor Vincent. Ow Indigo wat een pech geen verschoning mee. Moest er wel even om lachen om eerlijk te zijn Erg he, zo leedvermaak Wel fijn dat de startdrempel wat verlaagd is nu! **smelt van de tafel-dek-actie van Erik** Heerlijk dat Yindi zo lang slaapt! Hoe gaat het met je boobies in de ochtend dan? Hebben ze zich al aangepast of doen ze nog steeds aan hyperlactatie? Wow Morrighan een tand! Suzanne, ik laat Vincent niet zo lang huilen. Persoonlijk denk ik dat je zo'n kleintje nog niet kan verwennen. Ze hebben gewoon nog veel behoefte aan warmte en knuffelen. Ze moeten al zoveel...wennen aan dag/nachtritme, doorslapen, groeien, de wereld ontdekken Overdags wil Vincent trouwens ook niet heel lang in bed, maar lekker in de wipper of de box beetje brabbelen, spelen en af en toe een hazenslaapje doen. Dees, wat gaaf zoveel tulpen! Maria, blue ray is volgens mij de opvolger van de DVD. Dus data-opslagmedium. Ah, lees dat Peetje het wat duidelijker uitlegt Muriel, moet je maandag weer werken? Hoe vind je het? Ieeeuuwww Roelie, wat een heerlijk begin van de dag met de diarree Ik voed wel in het openbaar, maar kolven echt niet! Dan stroomt de melk echt niet meer bij me Blondie wat een GEWELDIG aanzoek! Ach jee, Ruby toch Hopelijk weet ze ons te vinden hier als ze daar behoefte aan heeft. Sluit me volledig aan bij de post van Muriel...sterkte xxx! Daf, gatverdegatver van die overval Muriel, nog Muidense natuurschapen tegengekomen vandaag Deb, mijn haar is nu helemaal naar mn zin Foto volgt nog.... Fotowedstrijd Bepanthen; je mag 1x per dag stemmen (hint hint hint) http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... ge=bedankt Deze link is volgens mij direct naar Vincent.... Ow wat flauw dat je speciaal moet inloggen om te stemmen zeg...naja we zien wel hoe ver we komen Zo, ik ben weer bijgelezen en gereageerd Vandaag lekker gewerkt. Goed gesprek gehad met onze projectleider. Ze eiste een salarisverhoging van 400 per maand Nu was ze wel een beetje achtergebleven met haar loon ten opzichte van haar veranderde takenpakket, maar zoveel ook weer niet Ik had haar maandag 200 toegezegd en nu wilde ze 'er toch nog even op terugkomen'. Ze wilde meer, maar na een ijzersterkte uitleg van mij is nu akkoord met 200 en tevreden naar huis gegaan. En ik heb dus ook een voldaan gevoel nu Kolven ging echt super...vandaag in 2x een halve liter! Verder niks te melden....ladies, morgen veel piezelier op de beurs! xxx
Ik kijk ook dancing queen! wie is jullie favo? Net ook lama's tussendoor gekeken... ik kwam werkelijk niet meer bij tijdens die verjaardag