November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil ook naar de top 50!

Ohw we eten risotto vandaag.. heerlijk. De lucht hangt hier al lekker in huis... jammie! Ruikt echt super!

Jammer dat Jeroen ziek is.. hij moet steeds overwerken en is ook nog eens ziek, dus hij werkt, komt thuis en gaat slapen.. (ook al is het middag) en morgen gaat hij ipv 's avonds vertelde hij me vandaag, 's morgens werken en daarna waarschijnlijk naar de kerk en dan weer slapen.. gezellig zo'n man.. rustig weekendje zo... ben uit verveling maar gaan huishouden: was opruimen, was draaien, pleetjes schrobben, wastafeltje schrobben, afwasje doen, boodschapjes gedaan en natuurlijk Fenna bezig gehouden in de box en in de kinderwagen en met flesjes :)

Oh etenstijd!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het was druk druk druk druk. Teveel mensen om fatsoenlijk rond te kunnen lopen. Heb niks gekocht behalve de timmeetoppee en de lucaspiegel.
    Heb alleen stasia en Peet gezien en ben niet lang daarna chagrijnig naar huis gegaan.
    Haha volgende keer ga ik wel naar de jonge gezinnenbeurs met Eva ind e draagzak.
    Ik ga nu naar een verjaardag toedels.

(Ilse sorry van mn botte sms maar ik was ech pisnijdig op dat moment)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Getver wat balen zeg, Maria, het was dus echt geen aanrader om in het weekend te gaan :(
    En niet eens je W&P-tas?
    Gelukkig had je nog wel een andere aanleiding gehad om helemaal naar A'dam te gaan...

Was even langsgewipt voor een drankje in de zon, joh!

4. Niet meer actief

Zo echt wel, ik ben blij dat ik thuis ben zeg. We waren er om kwart over 11 ofzo toen viel t nog wel mee, maar tegen half 1 begon t echt druk te worden, werd telkens half om ver gelopen. Dan gaan ze opzij voor je kinderwagen, maar zodra ie voorbij is duwen ze jou zelf omver...grmbl!

Ben je mal meid, ik vond 'm niet eens bot hoor. Ik kan me voorstellen dat je er sjagie van werd hoor, was niet leuk meer!

Wij zijn overigens rond 4 uur nog even richting HHB gelopen, jeminee wat een gekkenhuis, daarmee vergeleken was de 9mbeurs rustig hoor. Helemaal in de vreethal, excuseer, proeflokaal, daar stonden ze op alle stands dingen om te roepen, wat een herrie!

Maar al met al wel een geslaagde dag, erg gezellig zo met zn allen en ben goed geslaagd, de Deryan met korting, lucaspiegel met korting en nog wat kleine dingen, uiteraard ook met korting :)

5. Niet meer actief

Zon? Zon? Welke zon? Op weg van parking naar RAI liep ik zelfs met m'n handschoenen aan, brrr wat was t koud zeg!

6. Niet meer actief

Nou je gaat hard hoor, nu #53, de #49 heeft er maar 100 meer....ff doorzetten dus ;)

Ik sta intussen op #71 dus ik volg je op gepaste afstand :)

7. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het in het weekend wel veel drukker zou zijn. De volgende keer zou ik als ik jullie was gewoon proberen er doordeweeks heen te gaan. Dat scheelt denk ik echt de helft! Jammer dat het nu daardoor zo tegenviel..

Ilse, welke kleur heb je genomen?

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Ik ben ook weer thuis. Petra, Stasia, Melanie, Ilse en natuurlijk Willem: leuk om jullie een keer te ontmoeten en het was erg gezellig!

Ik vond het nog wel meevallen met de drukte, had het drukker verwacht. Maar ook ik heb weer allerlei dingetjes (met korting ;)) gekocht. En Arnoud vond de cadeautjes erg geslaagd, en Ryan ook :D. Kortom: een geslaagde dag!

En voor de nieuwe meeting, we hadden al eens het idee geopperd om eens naar de dierentuin te gaan. Dat hebben we een beetje verder uitgedacht en ons voorstel is om samen met kinderen en partner (voor de partners die meewillen) naar Blijdorp in Rotterdam te gaan. Dat is een mooie dierentuin en volgens mij voor iedereen redelijk bereikbaar.

Ik stel voor:
    zaterdag 24 mei; Debby,
    zaterdag 31 mei; Debby,

Wie gaat er mee?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Consulaat is ook niet doorgegaan Murmel.
    Achja, ik vond het vervelned dat Rob beetje chagie was en daar werd ik weer chagie van.
    Maarja, beter zo anders had ik teveel geld uitgegeven.

En de woezelen pip tas was echt lachen, die gingen als warme tassen over de toonbank!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow, en ik had zitten voeden in de ruimte van het voedingscentrum.Maar ik ben schijnbaar in de kolfruimte gaan zitten ipv in de OPEN bv ruimte.
    Ik vond het zo bizar om anderen te zien kolven.
    Ik zat daar met Eva en de rest was (met de hand) aan het kolven. Zag er echt 'debiel' uit.
    Ik weet nu zeker dat ik in het opbenbaar NOOIT ga kolven.
    En ik vond het al helemaal raar om een gesprek aan te gaan met iemand, dus ik heb netjes mn mond gehouden en naar Eva gekeken.

11. Niet meer actief

Blijdorp, Rotterdam:
    Voor mama's, papa's en kinderen

zaterdag 24 mei: Debby,
    zaterdag 31 mei: Debby, Ilse

Wie gaat er mee?

12. Niet meer actief

LOL, was dat achter die deurtjes Maria? Aan de linkerkant, op de hoek, was een soort zitje waar je dus kon gaan zitten voeden :)

Daar zat overigens ook iemand te kolven, maar dat zou ik dus ook echt niet kunnen hoor. Voeden heb ik geen moeite mee, maar kolven....dr zou volgens mij ook gewoon niks uitkomen :)

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja op de deur stond VOEDINGSRUIMTE en niet kolfruimte.
    Dus ik ben daar gaan zitten ja. Maar ik kon het echt niet, naar die kolvende 'tieten' kijken. Ik vond het bijna smerig zelf. Stom eigenlijk want ik doe het ook.
    De bv mama's vond ik niet erg... maar de kolvende. Nee dat is me te privé.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    beni k nou gek, ik typte t i e t e n en het is veranderd in borsten

test
    tieten

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    JA! Het wordt veranderd. Probeer het maar!

16. Niet meer actief

tieten?

17. Niet meer actief

Hahah inderdaad...wow zit daar zelfs al censuur op? :(

18. Blijdorp, Rotterdam:
    Voor mama's, papa's en kinderen

zaterdag 24 mei: Debby,
    zaterdag 31 mei: Debby, Ilse, Daphne

Wie gaat er mee?

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007