Maar jij ziet er nog jong uit, dus je heoft je geen zorgen te maken! Truste en heeeel veel plezier morgen op je verjaardag!
**Muriel is blij met het compliment, maar is toch nog wat wantrouwend, want 'hartstikke jong' is wel heeeeel erg jong **
zou er nog bij moeten komen dat die hummeltjes geld kosten.. ze hebben er ipc niet zoveel aan.. hoewel... kijken en luisteren kunnen ze allemaal
Ja, lief dat jullie met hem meeleven! Herman had vandaag, op dag 3, honger, en dan moest ik hem voeden met suiker, bloem en melk. En dan weer alles husselen. Hij is vandaag dus flink gegroeid. Nu volgen er weer 2 dagen van roeren en dan weer een dag van voeden en dan weer husselen en dan weer geduld en dan na 10 dagen ein-de-lijk een cake!
* Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar: gratis * kinderen van 3 t/m 9 jaar: 14,50 * 10 t/m 64 jaar: 17,50 * senioren 65+: 16,00 * begeleiders van gehandicapte personen: 8,00 Vanaf 20 personen geldt een groepskorting van 1,50 p.p. Er gaan misschien ook oudere kinderen mee (bijv. Melanie, Roelie).
Pfff...dat duurt wel lang voordat Herman klaar is . We leven zo mee, omdat we eigenlijk verwachten (of hopen?) dat je strakjes samen met de luierservice van Maria even de Hermannetjes gaat uitdelen,z odat wij kunnen proeven en direct luiers kunnen inslaan .
Tjonge vind ik wel heel veel geld voor die kids van 3-9 jaar, zeg! Erg flauw, want dat is toch de doelgroep vooral.
Pas maar op, want ALS ik langskom met Herman, dan is dat alleen een beetje deeg, waar je zelf voor moet gaan zorgen en daar moet je wel zin in hebben, hihi.
Wat was er mis met die van jullie? (*ik kan me namelijk nog niet echt voorstellen dat hij erg lekker gaat worden*)
Ik heb het even met Arnoud besproken en hij ruilt Herman in voor een kant-en-klare cake van de Deen (supermarkt). Makkelijk en lekker