Ik ben dol op meeten . Maar hopelijk hobbelt iedereen straks ook weer deze kant op . En dat mag met ALLE dames EN baby's hoor .
ik ga ook mee naar de dierentuin dus wie wil mij toevoegen met een 3 erachter? roelie bij jou moet er een 4 achter staan toch?
Ik ga een fles lambrusco leegdrinken, een bak chocopinda's wegknabbelen en een peukje roken...ik heb onwijs last van mijn hormonen Fijne avond @ll!
Ik vond de buggy-inzet vandaag ook een beetje fris met de wind... en lastig ook dat ik geen pluutje heb voor de zon, en de kap niet altijd goed genoeg is om af te schermen tegen de zon. Dus ik ga hem er lekker weer uithalen morgen, zodat ons meisje weer lekker kan liggen in de bak
Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 24 mei: Debby, Esther, Jennie, Muriel zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse, Daphne, Esther, Jennie (2), Muriel (2), Roelie (3), Ruby (3) Wie gaat er mee? En aangepast .
Ik zit me hier weer helemaal het ongans te eten.... Net een half pak kletskoppen op en nu ligt de zak bugles naast me met kruiden-roomkaas en een blikje redbull! Owh echt erg...Als ik weer ga werken ga ik echt lijnen! Hier blijf ik voorlopig ook nog de kinderwagenbak gebruiken, vind het nog wel fijn, lekker beschermend en warm voor Esmay.... Hoe was de tussenstand net bij Dancing Queen....mis ik weer...
Ruby, kinderen onder de 3 jaar tellen niet meer voor de korting, dus die tellen we ook even niet mee in de lijst.. dus bij jou staat er dan 3..
ok hicham is gekomen om te praten. we zijn uit eten gegaan en hebben terwijl de kinderen in de speelkamer zaten gepraat. volgens hem maak ik me teveel druk over iets wat niks voorstelde. hij heeft zitten zweren op zijn moeder dat hij niks voor haar voelde.en bood zijn excuus heel erg aan. hij vind dat ik het moet laten rusten en dat we er dan samen wel komen. hij bracht ons naar huis en hij moest weg omdat hij gebeld werd.met de opmerking "ik ben op tijd thuis". heb hem een sms gestuurd dat ik niet wil dat hij hier komt slapen. morgen wil hij met zijn 5en wat gaan doen,maar ik denk dat ik hem lekker eens een dagje alleen met de jongens laat gaan.
zo jullie gaan hard zeg! Roelie wil zeker wel mee, en trouwens mei vakantiegeld dus ach een dagje uit moet kunnen. Maar zal het wel even lief overleggen morgen. Ik wil dus ook tijdig aan de bel trekken, maar Adriaan wil het nog even aankijken tot maandag. Maar ik weet het niet hoor. Estrélla was inderdaad nog erg pips. Maar ze ligt nu alweer ruim een uur op bedje. Daphne we komen zeker een keer naar je toe.