Ja hier dus ook arms up als ze niest. Ze probeert idd dr handjes voor dr mond te doen maar dat lukt niet.
Hier ook niesjes.. inderdaad in setjes Heel schattig ja. hoofdje: Helaas werkt het omdraai verhaal hier niet. Ze ligt altijd naar links, ongeacht waar het raam is, waar wij zijn.. etc. helaas. Dees ik ben ook benieuwf wat je te horen krijgt!
Over filmpjes gesproken. Bij Fenna staat er een filmpje op waar ze haar hoofdje rechtop houdt, terwijl ze zit
Ik heb bij felicitas zo'n fotoalbum besteld. We wilden er toch al eentje en deze zijn gegraveerd, ook wel leuk. Ze heeft me geen boekenbox ana kunnen praten. Ik zei, ik pak op school wel eenboekje.
hebben jullie dat trouwens ook gehoord van die vechtpartij naar aanleiding van GOEDEMOGGEL in Rijswijk
Ilse, weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Het bedje staat in de breedte met één kant richting het raam. De ene keer ligt hij aan de linkerkant in het bedje en de andere keer aan de rechterkant. Anders leg ik het je wel uit via MSN dan kan ik meteen antwoorden.