Ik denk bij jou ook eerlijk gezegd meer aan het type dat wel van zich laat horen Ruby, ik heb je niet eens ontmoet... maar ik merk aan je reacties en uitspraken dat je wel heel stevig in je schoenen staat en een sterke vrouw bent zeg maar..
Daarom juist, vaak zijn juist die vrouwen in de sm erg onderdanig... Dat werkt tenminste bij mannen wel zo
Is nu ook wel nieuwsgierig naar Dafje En denkt even aan de meiden die dit morgen met rode koontjes zitten te lezen
Nou niet echt ver hoor.. het blijft meer bij blinddoeken en evt. vastbinden.. verder niet echt.. maar dat komt ook vooral omdat ik meer interesse ervoor heb dan Jeroen..
Ik ga 1 linkje geven dan, is de site van een kennis van me: www.wanderingspirits.com En verder googlet iedereen maar lekker zelf
Slaapkamer? Ooooooooooooooooooooh jullie doen het daar Haha geintje Zal wel eerlijk opbiechten dat we hier soms wel wat verder gaan dan alleen vastbinden en blinddoeken maar dat is alweer een tijdje geleden, sm is niet makkelijk als je zwanger bent/ net bevallen
Ergens op die site staat een stukje: help mijn partner wil geen sm...misschien leuk om te lezen Er is ook een stukje voor Jeroen als ik het me goed herinner: help mijn partner wil sm
zolang ze passeren... nee, sorry, ik zit wel vaker te 'zoeken' naar standjes.. nu wordt het wel erg prive denk ik..
whahaha ja saai he. hicham is niet echt fantasievol wat dat betreft. en ik ga niet met mijn billen tussen de rooie mieren in het bos liggen.