November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Is hij zo religieus dan?

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ach ik kijk het gewoon ff een weekje aan,misschien bevalt het wel prima alleen.

hij heeft toenstraks trouwens wel meteen geld gebracht voor boodschappen.en ik krijg zijn bankpasje.

3. Nou we zijn beiden evangelisch.. maar hij is gewoon ook niet zo op gebied van seks erg thuis en ook niet into seks dus ja dan is kamasutra ook niet zijn ding, als ik het op i-net opzoek vind hij het wel prima.. volgens mij is het meer het woord opzich.. dat krijg je van huis uit mee dat dat iets 'raars' is zeg maar..

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    daarom verwachte ik het ook niet van dafje.

jullie kennen elkaar toch van de kerk?

5. Hij is dus wel van plan om mee te werken, das al een hele grote stap!

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Netjes van hem, jij moet uiteindelijk wel zorgen voor 3 kinderen...
    Het is moeilijk, alleen tijd kan uitwijzen of je hier door heen komt maar net wat Dafje zegt, als je het besluit neemt komt het gevoel misschien stukje bij beetje ook wel...en als het niet komt heb je in ieder geval alles geprobeerd...

7. ja.. via de jeugdgroep.. maar dat was ned. hervormd en nu zijn we evangelisch.. zijn sowieso allebei niet echt van de regeltjes... maar de taboes he..

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha nou ik weet dat dat echt niks uitmaakt, je zou je verbazen hoeveel er op zaterdagavond in een dungeon hangen en zondagochtend in de kerk zitten :)

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hey hoe zie je dat hoeveelste plaats je hebt met berichten plaatsen?

10. wat doe je uberhaubt met een man die niet van seks houdt :) was nog een hele klus om zwanger te raken hier wat dat betreft haha :)

11. bij dat rijtje waar ook de baby van de maand staat staat ook gebruikerslijst..

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Die taboes zijn bedacht door mensen, vaak dezelfde mensen die in het geniep de ergste dingen deden...
    Maar ik begrijp wel dat religie en een bepaalde sexuele voorkeur niet echt samen gaan...en als jullie samen tevreden zijn met wat jullie nu doen is het toch goed dan hoef je er ook geen etiketje op te plakken toch?

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hahaha,dus eigenlijk is hij saai in bed en jij het sexbeest?

14. nou ja hij's wel tevreden...

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    :confused: ja maar meen je dat serieus?

16. zoiets.. ja lach er maar om.. maar wat doe ik eraan :)

17. ja serieus!

18. Volgens mij heb ik één van de weinigen getroffen...

19. Niet meer actief

Hehe ik ben bijgelezen, wat een pagina's zeg..en ook wát een pagina's :) Ik heb geen rode koontjes hoor, vond t allemaal zeer interessant. Ik geloof dat het volgende groepsuitje dan de kamasutra beurs gaat worden?:D

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Euh...dát zeg ik niet op een openbaar forum hahahaha
    Ik snap wel dat het een probleem kan zijn, laten we eerlijk zijn een goed sexleven is wel belangrijk (vind ik hoor) maar het is lastig als die taboes ertussen staan...

Deel Deze Pagina