Ik voel me naief...er zijn dus werkelijk mannen die niet van sex houden...sjeee.....meestal hoor je het toch andersom, dat de man meer behoefte heeft dan de vrouw....
Goede avond, Ben ook weer thuis, de beurs as druk maar leuk. Ik heb ontzettend genoten met Melanie, Debby, Stasia, Ilse en Willem. En Maria en Rob ook nog even gezien. Ik heb me een hernia gesleept aan de spullen, maar kon op de terugweg gelukkig WEL zitten in de trein. Wat een onderwerp, ik schrik er van, ik ben absoluut niet preuts maar wat ik allemaal op dat gebied doe zou ik nooit op een forum zetten. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Ik weet niet of ik dit allemaal wel wil weten van jullie hahaha Ik heb gekocht: leren slofjes, difrax flessen, bekers, een fiep, fruithapje, tentje en de woezel en pip tas. dierentuin, even lijstje zoeken. Maria: ik zie geen verschil tussen borstvoeden en kolven, maarja ik ben ook geen BV-er DM: ik wilde haar uitnodigen voor het dierentuin-uitje, wat denken jullie er van? Melanie: wat erg dat de jongens nog steeds ziek zijn, idd gewoon de HApost bellen hoor!
Nee, zoals ik al zei ook wel met blinddoek en vastbinden en af en toe een ander standje.. maar hij vind het niet leuk om steeds maar zelf bezig te moeten zijn en dat heeft hij voor ogen als ik zeg dat ik graag wil.. terwijl dat helemaal niet altijd zo hoeft te zijn.. dat is meer het probleem zeg maar.. en nu is het helemaal kut met die condooms.. als ik wil dan is het meteen: ja maar condoom.. en dan zeg ik, dan ga ik weer aan de pil en dan is dat ook niet goed, want dat is rommel... ja wat dan?
Een van de grote taboes denk ik...mannen houden vaak de schijn op, geven niet zo makkelijk toe dat ze er niet van houden, terwijl vrouwen er makkelijker over praten. Hier is het overigens niet dat hij er niet van houdt hoor, het is gewoon niet belangrijk voor 'm, subtiel verschil.
Mwoah...het is een onderdeel van... Voor mij is bdsm het spel tussen de dominante en de onderdanige, dat je jezelf dus volledig overgeeft aan de ander of de ander zich volledig overgeeft aan jou. Dus het heeft meer te maken met vertrouwen en respect...blinddoeken en handboeien zijn een hulpmiddel tot overgave, en de pijn dingen zijn dat eigenlijk ook...is wat lastig uit te leggen zo maar het heeft ook te maken met een chemisch proces in je lichaam, bepaalde stoffen die worden aangemaakt als je pijn en genot tegelijk ervaart en de oerdrang om te ontsnappen aan 'gevaar'... Ik heb wel weer genoeg gezegd wat moeten jullie wel niet van me denken
En mocht je nog wel thuiskomen van Jons met al je spullen? Ik zie toch echt wel verschil of je met een baby op je schoot ligt die lekker ligt te drinken of dat je een of ander apparaat aan je borst hebt hangen
Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 24 mei: Debby, Esther, Jennie, Muriel, Serafijntje zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse, Daphne, Esther, Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje (2) Wie gaat er mee?
nee klinkt heel logisch en ook zoals ik het ervaar zeg maar Roelie.. Trouwens het is bij jeroen ergens ertussenin zeg maar.. hij heeft er gewoon niet echt behoefte aan.. wel aan andere dingen, maar niet de daad opzich..
t spel, de psychologie...daar ga ik in mee ja, maar voor mij hoeft daar geen pijn bij te komen kijken. En wat zegt jouw radar over mij Roelie?