Peetje even niet lezen nu Wel eens overwogen om hem compleet vast te binden, te blinddoeken en hem, netjes gezegd, tot extreem grote hoogten te brengen? Hoeft hij helemaal niks te doen (condoom kan jij ook omdoen) en ervaart hij ook eens wat jij graag wil...
Heb je t tentje al geprobeerd? Zo niet, wees voorzichtig zodra je t elastiek eraf haalt, hij vliegt met een rotvaart open!
haha wel overwogen idd.. misschien dan gewoon eens doen btw.. we hebben echt nog nooit een cd gebruikt... altijd aan de pil geweest..
Oh ik vind t geen van beiden vies hoor. Maar een baby aan de borst vind ik iets moois, zelfs vertederend. Zo'n apparaat is weinig vertederends aan.
Ja daar kwam ik dus ook achter, toen bijna alle glazen van tafel gingen hihihihi roelie ooh ik kan er wel tegen hoor, maar ik persoonlijk mijd dit soorrt onderwerpen meestal, ik hou het liever voor mezelf. Maar om ook even een duit in het zakje te doen; mijn man heeft een hoog libido
Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 24 mei: Debby, Esther, Jennie, Muriel, Serafijntje zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther, Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje (2) Wie gaat er mee?
Peetje: goed plan DM mee naar de dierentuin! Je vind het dan niet erg dat ik haar tussen de borstvoedende chimpansees achterlaat he?
250cc als in 210 met 7 scheppen? Op zich wel veel, laat dm het maar niet horen haha.. heeft hij het echt nodig? Of is het gewoonte geworden?
Nou ik zie jou wel in een leren outfit inclusief zweep met Willem braaf aan je voetjes Hahahahaha terug naar de babies, als er hier nu een modje langswaait hebben we allemaal een ban