Ik ben trouwens weer aan het vloeien/bloeden, maar dit keer lijkt het op menstruatie, het is echt helderrood bloed. Misschien dat de hechtingen eruit zijn gevallen ofzo?
hmm.. of toch ongi... kan ondanks de bv.. tnx trouwens! Hmm... Jeroen was ook niet heel blij met de update van Fenna's blog, maar dat neem ik maar voor lief.. Eerst was het namelijk het blog waar onze (ver)huisperikelen op stonden en die is langzaam over gegaan in Fenna blog.. en nu dus helemaal Fenna.. maar hij was boos, want nu kan hij niet meer bloggen over het huis. Dus nu mag hij dat op zijn eigen blog doen, want die heeft hij ook nog. Dus hij moet niet zeuren Waarom vind de papa van Eva het niet leuk als je hem zou pimpen dan?
Hee Maria, ik ook sinds vandaag... Vreemd hoor. De laatste tijd was het steeds bruinig of bijna onzichtbaar en opeens is het weer rood. Kan me niet voorstellen dat het al menstruatiebloed is. Ilse, over de droge huid: mij hebben ze verteld dat de huid uit de baarmoeder er sowieso af gaat, dus dat Angelina inderdaad vervelt. Thije had het ook, vooral bij zijn voeten/ enkels. Op een gegeven moment zijn alle velletjes weg en dan zit er weer een mooi gaaf huidje onder.
Ow over dozen gesproken ik heb er nog één liggen ter inzage van Felicitas.. moet binnen 8 dagen terug! Morgen meteen wegbrengen.. pff goed dat je het zegt.. anders was ik meteen 250 euro lichter!
Ow maar dat had ik ook hoor! Ik begon ook minder te vloeien na een maand en toen was het ineens ook weer helderrood. de vlos en de gyn zeiden allebei dat het heel goed mogelijk was en dat dat vaker gebeurd, komt vaak omdat je je meer gaat bewegen na een maandje. Dus geen zorgen!
Eva is nog steeds in dromenland. Duurt niet lang meer voordat ze tiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet gaat roepen.
Ik volg trouwens geen GTST meer, maar kijk het 's ochtends soms tijdens het voeden. De site is wel heel leuk want vroeger keek ik het wel en er staan leuke fotos op enzo.
Ga ik naar me wasmachiene, krijg ik weer een fout code en doet niks meer Nou ik snap er werkelijk echt geen ene moer van pokke ding!
nee idd, dit was pas was nummer 1 ben in staat om dat ding door het raam te gooien, maar is mij te koud en te zwaar!
ohw nou PIet heeft hem geresed en draait weer Nou krijg er een punt kop van, dit moet weer niet te vaak gebeuren ga ik mooi weer bellen