nu je het zo zegt roelie. ik kan dus ook geen ruzie goedmaken met sex.dat pikt mijn lichaam niet haha
Haha ik sta vrij stevig in mijn schoenen hoor Ik ben meer emotioneel ontwikkeld dan René, is niet naar bedoeld tegenover hem maar ik zit op een wat hoger level zeg maar...pfff moeilijk uit te leggen. Maar om antwoord te geven op je vraag: ja ik heb een tijdje bij een psych gelopen nadat we relatietherapie hebben gehad, het klikte zo goed met die man en het was zo fijn om op een bepaald niveau te kunnen praten over dingen dat ik er gewoon met plezier heen ging...ik heb er veel van geleerd.
je vertelde van je problemen en dat het eigenlijk al lang zo is, en het lijkt of jullie steeds in het zelfde cirkeltje lopen.
Ruby: Linker kolom>> gebruikerslijst Bovenin kies je bij kies sorteervolgorde "geplaatste berichten" en "aflopend" en dan kun je naar je naam toe bladeren (onthou even hoeveel berichten je hebt, dat zoekt makkelijker)
ik had het tegen roelie, maar ik snap wel wat je bedoelt roelie. Jons is ook totaal geen prater, die weet zelf niet hoe hij met zijn gevoelens om moet gaan. laat staan hoe hij z emoet verwoorden
Nee ik zit in een langdurige relatie met de nodige ups en downs en momenteel dus weer een down...maar ik ben er zeker van dat we er wel uitkomen, we moeten alleen leren om eens meer tijd te maken om te praten...maar als we boos zijn zijn we beiden van die stijfkoppen zal het friese bloed wel wezen
ik ben zelfs ook een gevoelsmens en dan is het gewoon heel lastig als je niet met je partner kunt praten.