Oh dat is hier wel heeel anders hoor. Als 'wij' ruzie hebben dan is willem een en al schuldbesef, wordt dan net "een klein kindje dat van zn mama op zn kop krijgt", als je begrijpt wat ik bedoel. Heel zielig en klein. En ik kan daar vervolgens zó slecht tegen, dat ik nóg bozer wordt...ik heb regelmatig t idee dat ik nu 2 kinderen heb, een van 3 maanden en 1 van 37jaar
Nu we het toch over radars en indrukken hadden...wat voor indruk hebben jullie eigenlijk van mijn man, jullie hebben 'm allemaal ontmoet intussen geloof ik...
Ja, ik wordt ook laaiend Peetje als Jeroen wegloopt, maar ga hem niet proberen tegen te houden en meestal helpt het ons tweeen wel gek genoeg, ook al vind ik het heel vervelend.. ik kan daarna wel weer rustig met hem praten.. gelukkig komt dat nog weinig voor dat we echt ruzie hebben.. is al lang geleden..
Volgens mij is hij naast stereotyp man (dus gevoelsmatig totaal onderontwikkeld haha) vooral heel lief en zorgzaam en houdt hij ontzettend veel van jou en Angelina!
Willem is een beetje een verlegen typ denk ik, echt een lieve man, Ik denk wel dat het initiatief voor dingen vaak vanuit jou komt. Hij vind alles prima. als ik hem verkeerd inschat en jullie beledig moet je het zeggen hoor.
onee dan raak ik echt compleet over mijn toeren, huilend en al. dat gaat hier echt niet goed. dingen moeten voor mij ook uitgepraat worden, ik kan het onderwerp niet laten zitten en doen of er niks is
meiden ik ga nu echt naar bed anders kom ik er morgen echt niet meer uit.. gelukkig gaat jeroen werken en hoeven we dus niet al om half 10 naar de kerk.. gaan we mooi om half 1 Voordeel van 3 diensten.. maar ehm.. ik ga denk ik toch maar maffen..