November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Als jullie t hebben over 'niks uit zichzelf doen' heb je t dan vooral over 'vervelende' dingen zoals huishouden enzo of ook over leuke dingen zoals dagje uit, relaxen of weet ik veel wat?

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier niet, dan loopt alles zo in de soep dat ik er op een gegeven moment niet meer tegen kan en weer orde op zaken stel.

ik heb me erbij neergelegd, ik ben gewoon goed in plannen, structureren en regelen. Jons is goed in uitvoeren, techniek en ratio

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Oke, mannen zijn dus gevoelsmatig onderontwikkeld, nemen weinig tot geen initatief tenzij het sex betreft (uitzonderingen daargelaten!), zijn verbaal slecht en zien ons als een vanzelfsprekende stabiele sterke factor en hebben geen oog voo onze behoeftes...vat ik het zo een beetje leuk samen?

Blijft de vraag: waarom zijn we dan toch zo gek op ze? ;)

4. Niet meer actief

Waar zijn jullie mannen op dit moment eigenlijk?

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    beiden; huishouden als ik het vraag doet hij het wel maar heeft zelf geen overzicht.

Als ik vraag wat zullen we vandaag eens gaan doen "ik weet niks, zeg jij maar wat" pffff als het van hem afhangt zit je hier de hele dag op de bank te zitten, hij zal noooit eens zeggen kom we gaan dit ofdat doen

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben ook van de zoete witte roelie

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier ook als ik niks doe dan gebeurd er niks.

pfff dus ik maak ruzie voor niks? het is overal zo dus?

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ligt in bed (te slapen?) en zich waarschijnlijk af te vragen waar ik blijf?

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja goede vraag roelie hahahha

ruby: pisang dat heb ik al lang niet meer gehad zeg!

Ilse: jons zit 2 meter van me vandaan op de bank op de xbox te spelen

10. Niet meer actief

Weetje..wat dat betreft maak ik me dus echt wel zorgen om onze emigratie he. Ik zie het al helemaal voor me dat ik daar een huis moet zoeken en werk voor hem moet zoeken en alles moet regelen etc etc. Daar heb ik zo geen zin in, daar worden we beiden niet gelukkig van vrees ik :(

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    de mijne bij zijn broer op de bank aan het slapen gnagna

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh eindelijk erkenning, na een hele dag met Martijn zag jons toch wel in dat het erg druk was en vermoeiend om de hele dag voor een kleine te zorgen. en dat je niet de helft gedaan krijgt van wat je had willen doen op een dag

:D

13. Niet meer actief

Willem ligt te slapen en heeft ongetwijfeld niet eens door dat ik niet in bed lig...lekker attent he ;)

14. Niet meer actief

Was dit voor t eerst dat ie een hele dag alleen met 'm was?

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    haha die pisang had ik laatst in een restaurant is me wel goed bevallen.heb meteen een fles gehaald

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Volgens mij wel Ruby...ik moet eerlijk zeggen dat ik het weinig anders zie...maar misschien (denk ik hoor) hebben wij het in het begin van de relatie het ze ook te makkelijk gemaakt, als je eenmaal gewend bent om alles te doen en te regelen is het moeilijk om dat later nog te veranderen...

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik regel ons hele leven haha, jons kijkt nooit op de bankrekening, ik regel alle financiën. hij weet niet eens hoevee geld we hebben. ik regel de administratie, huishouden, verjaardagen, afspraken, eten eigenlijk zo wat alles....

ik kan me voorstellen dat het allemaal op jou aankomt met de emigratie

18. Niet meer actief

Hmm toen ik vanavond begon met lezen hier werd ik helemaal vrolijk en melig, nu begin ik juist verdrietig en down te worden...stomme mannen ook! :(

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Mannen zullen er wel anders tegen aan kijken.

Zij voelen dezelfde dingen over ons. Weetje toch is het gezellig samen en toch heb je veel plezier en liefde, en daar gaat het uiteindelijk om

20. Niet meer actief

Hier is t wel anders gelopen. Ik ben van begin af aan 'streng' geweest. Zijn moeder heeft altijd alles voor 'm gedaan en ik heb altijd gezegd dat ik zo niet ben en niet van plan was haar rol over te nemen. Maar het heeft evengoed geen effect gehad.

Deel Deze Pagina