ik geef ook toe dat ook al klaag ik er over, ik het ergens ook wel fijn vind om te zorgen en te regelen, zo ben ik nou eenmaal, dat kan ik goed. dus in principe vullen we elkaar goed aan ik denk dat iedereen wel eens beu is van zijn/haar 'rol' net als dat je wel een blond haar zou willen hebben ipv bruin.
Hier net zo Peetje, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik, control freak die ik ben, ook moeilijk iets uit handen kan geven... René zegt wel eens: tsja als ik de was vouw of het bed opmaak doe jij het daarna toch over en daar heeft hij gelijk in, ik wil altijd alles maar precies zo en dat is van mij ook niet terecht. Maar ik zou wel weer eens verrast willen worden, dat hij echt iets voor me doet waardoor ik denk: wauw jij bent echt gek op mij je doet echt iets liefs helemaal voor mij alleen...bijvoorbeeld oppas en een leuk avondje uit regelen, me eens masseren, me eens meenemen naar een toneelstuk ofzo terwijl hij dat verschrikkelijk vind maar wel doet omdat hij weet dat ik het zo leuk vind...dat soort dingen...
hee Ilse meid, kijk naar de positieve kanten van Willem, hij is een schat! helemaal weg van jou en Angelina. hij ging zelfs mee naar de 9 maandenbeurs, dat doet Jons niet hoor. Daar was ik best een beetje jaloers op!
Ben t gewoon allemaal ff zo zat zoals t hier gaat. Ik ben namelijk geen controlfreak, ik zou t best allemaal uit handen kunnen en willen geven, maar hij doet t gewoon niet, hij is zo gemakzuchtig en laks en...zucht.. Oke, lief en zorgzaam...ja op een bepaalde manier wel, maar op andere manieren juist niet. 't Boeit 'm totaal niet of ik goed voor mezelf zorg of niet, of ik naar bed ga of niet, wat ik doe of niet doe..hij steunt me daar totaal niet in...en daar voel ik me heel alleen in staan. En als we t er zo over hebben, komt t nog ff extra hard aan en voel ik me ff heel verdrietig
ja ik zou ook willen dat mijn vent zo begaan met me was.en veel dingen met mij deed. je hebt echt een topvent die alles voor je over heeft.
Euh, t was Willem zn eigen idee hoor. Hij vind dat soort dingen leuk. Hij ging vroeger ook wel met een vriend naar de hhb. Hij gaat ook de stad in, winkelen enzo. Wat dat betreft zijn de rollen hier thuis wel omgedraaid hoor, ik zit op de bank en zap en hij winkelt
plus hij gaat niet vreemd, chat niet met andere vrouwen, komt thuis werken als dat kan en nodig is, wil met jou en A naar Canada verhuizen. Draagt alles tassen met gekochte items. Ging op stap met 5 volwassen en 2 hele kleine meiden. het is toch gewoon een topvent?!
Hahahahahaha sjeeeeee da;s wel heel prive hoor! Maarre oke dan: ik had ooit eens een vriendje en die bleek een voetenfetish te hebben...ik was 16/17 ofzo en wist niet wat me overkwam, ik dacht leuk te gaan sexen zat ie ineens aan mijn tenen te sabbelen
whahahaahhaha ik was ooit 15 en had een vriendje van 24 ja fout fout fout, en die zei dat hij fantasaaerde over mij op hoge laarzen. ik kon alleen maar bedenken dat ik op hoge laarzen niet zou kunne lopen en vast oncharmant zou gaan vallen. maar zo ver is het nooit gekomen, na 3 weken wat het uit.
Neeeeee we proberen je alleen ook de positieve kant te laten zien! Ik snap je echt wel ik denk alleen wel dat het echt man eigen is maar ondanks die negatieve kant van hem heeft hij ook een positieve kant en ik neem aan dat je daarom toch ook heel veel van hem houdt?
heeeee ik wilde je opvrolijken! Ik dacht voordat je zo gaat balen van willem moet je ook even naar zij goede kanten kijken. ik wil wel ruilen, mag jij Jons hihihihihihi