Natuurlijk weet ik dat ie positieve kanten heeft en houden we veel van elkaar. Maar als ik jullie dan zie zeggen hij doet dit en hij doet dat..dan denk ik alleen maar...deed ie dat nou maar eens niet. Zei hij nou maar eens nee, 'wees een vent' denk ik vaak. Hij is soms echt meer een schoothondje hoor. En dan zie ik jullie zeggen dat het zo'n topvent is.dan voel ik me schuldig dat ik zo negatief over hem praat..
Waarschijnlijk is hij gewoon een topvent en ben ik gewoon lastig en kieskeurig...dat zal t wel zijn..
Ooh maar dat ken ik wel soms roep ik tegen jons zeg toch eens wat, wordt een boos, schreeuw eens een keer, gooi met iets. doe iets!
Ik vond het helemaal niks hoor! Ben best in voor eens wat anders maar dat gelebber aan mijn tenen...nou nee Oke wat is de gekste plek waar je het ooit hebt gedaan? Om de boel ff op te vrolijken
nee je mag best klagen, ik klaag ook lekker over Jons hoor, ik denk dat iedereen wel eens baalt van zijn partner, maar je kunt elkaar toch niet missen
Hahahahahahahahahah ik zal 'm leren *trekt de rijzweep vast uit de kast, gagje erbij, metalen boeien en de ****plugg* :-#
in de toiletten van de pathe bioscoop, in een dixietoilet op stratums eind (was net geplaatst en nog niet gebruikt hoor!)