van de week hadden we ruzie dus ik zeg geef mijn sleutel terug via sms. zegt hij krijg je niet. dus ik zeg duw maar in je aambeienhol. die aambeien zul je wel hebben omdat dat wijf er met zo'n plug in heeft gezeten. hij werd helemaal gek.
Hhahahahahaha ooooooooooooooooooooooh Ruby toch! Nu ben ik écht weg dan maar saai maar anders trek ik het morgen niet
belt ie naderhand ik heel droog "en wat zit lekkerder een vibo of een sleutel" toen was hij nog bozer. snap nog steeds niet waarom...grijnzzz...
Goeiemoggel!!! 1 uur erin en om 6 uur kwam Jens Kon daarna niet meer slapen dus heb zelf lekker in bad gelegen, Lars en Niels zitten nu in bad en Jens is ook alweer lekker fris Zal ff fles geven en dan een litertje koffie wegwerken
Goeiemoggel, Hier lekker geslapen. Was gister zo moe dat ik de fut niet meer had om online te komen. Ik zag dat er flink is afgekletst dus ik weet wat ik moet doen vandaag. Bijlezen Volgens mij een pagina of 40.
sjeeeeeee hebben jullie de tieperites gehad gisteravond? Toch niet erg dat ik niet 35 pag ofzo ga bij lezen he? Waren er nog bijzondere dingen? HIer gister lekker druk gehad, visite ging zo rond 1 uur weg. Gister nog wel even geschrokken geweest, Quinn had om 19 uur zijn flesje gehad en zat lekker in zijn stoeltje. Hij gaf wat mondjes terug van voeding en ineens kwam er een hele golf, en nog een en nog een. HIj moesten hoesten en proesten. Sjee zeg, gelukkig mn vriendin die hem direct omhoog haaldezodat alles weg zakte. Pfff mn hart zat in mn keel zeg, gelijk bij me genomen, en denk dat het gewoon dwars zat want daarna kon hij weer lachen. Hier straks naar de 9 maanden beurs, heb er zin in Nu eerst maar even Quinn de fles geven, zijn eerste, de slaap kop
holy! dacht nog ff snel lezen voordat ik wegga.. dat laat ik maar even voorbij gaan nu... Ik ga nu weg naar de beurs.. Ruby & Dees.. misschien wel tot straks!