November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Veel plezier op de 9 maanden beurs!
    En dat is zeker schrikken zeg het heeft hem dus echt dwars gezeten arm kereltje...

2. Whahaha.. was er nog wat bijzonders....

Trouwens meiden mijn vent mag dus zijn nadelen hebben.. (zoals ik al had verteld) maar die is dus wel heel actief hier in huis: huishouden, zorgen voor mij en F. Het is zelfs zo dat hij gisteren ziek op de bank lag en ik had al allerlei houshoudelijke klusjes gedaan dan ik vroeg aan HEM, wat moet er nou nog schoongemaakt worden? :) Hij houdt het beter bij dan ik :) En dat terwijl ik 4 dagen thuis ben en hij 3 :) Okee, ik mag dus niet helemaal klagen.. :)

Lekker geslapen Roelie, Ruby, Peetje en Ilse?

3. Jeetje Dees, ik zou me ook rot schrikken. Van de week was Fenna ook weer bezig en ik kreeg meteen het machteloze gevoel weer terug van: nee, stop nou, ho maar.. doe nou niet!

Veel plezier op de 9MB meiden!

4. Ik heb stiekem van half 1 tot half 9 geslapen, dus wel mooi 8 uur. Ik vind het geweldig! Lol hebben midden in de nacht en dan toch goed slapen en vrij op tijd eruit :)

5. Ben ik nou weer in mijn eentje mijn berichtjes aan het ophogen?

Oja over teruglezen... weet ook niet of je dat wilt :)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ben r half, zit Quinn eten te geven :D

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Joehoe ik ben er nog!

8. haha.. Roelie, voel jij je niet brak na 5 uurtjes slaap?

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ben aan het ontbijten, ga zo boven ff puinruimen (mijn badkamer is een oorlogsgebied als het hele gezin gebadderd heeft :)), beestjes doen, stofzuigen, vast een lekker soeppie koken en dan is alles aan kant als René rond 1 uur thuiskomt en kunnen we nog ff van de vrije middag genieten...

Het heeft hier trouwens enorm gevroren zeg!

10. Dees, krijgt Quinn nou 4 flessen? En hoe laat krijgt ie die dan?

11. Gevroren? Hier niet.. tenminste de tuin is nog gewoon groen ipv wit...

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    :confused: hier is de vijver dichtgevroren zie de eenden glijden op het ijs :)

En nee ben niet brak hoor, waarschijnlijk krijg ik eind van de middag een mega dip en lig ik er vanavond lekker vroeg in maar voel me nu prima!

13. Ik ga ook ff broodjes eruit halen. Jeroen staat onder de douche, die is gisteren toen hij thuis kwam om 3 uur zijn bed in gedoken, 5 uur weer wakker geworden voor de fles, voor het eten nog even geslapen, kwart voor 6 weer wakker voor het eten, en toen om half 7 zijn bed weer in... tot half 9 vanmorgen! Hij heeft gewoon de halve dag geslapen gisteren! nou ja als dat helpt.. maar hij is vanmorgen ook niet naar zijn werk gegaan.. hij heeft het griepvirus goed te pakken geloof ik.. snotteren, hoesten, stem weg, blegh voelen, hoofdpijn..

14. haha.. Fenna ligt hier in de box te spartelen en te lachen en te brabbelen.. zo schattig om te zien he?

15. Dat houdt ze trouwens nu al 3 kwartier vol! :)

16. Oja kging broodjes pakken :)

17. Ilse, pas maar op ik ga je inhalen!

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha Dafje toch ;)
    Beterschap voor je zieke mannetje het klinkt idd als griep...en nu maar hopen dat hij jou niet aansteekt!

Jens zit in de wipstoel tussen Lars en Niels in, vind hij geweldig hij reageert echt zo super op zijn grote broers...als we ze van school halen en hij ziet hen weer dat gaat zijn koppie gewoon stralen...

Ik heb mijn koffie op en ga wat doen hier, vanmiddag gaan we James Bond op de pc spelen word mij net meegedeeld door de heren :)

Fijne dag allemaal!

19. Dag Roelie, jij ook veel plezier vandaag! Geniet van je mannen!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Als eerste: Muriel Gelfeliciteerd met je verjaardag.

Rachel: Leuke foto met z'n drietjes.

Verder zijn er leuke onderwerpen voorbij gekomen gister. Lekker gekletst.

Ik ga even het lijstje van de dierentuin erbij zoeken want ik wil ook mee.

Deel Deze Pagina