Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 24 mei: Debby, Esther, Jennie, Muriel, Serafijntje zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther, Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2) Wie gaat er mee? Nou, ik denk dat we wel over de 20 heen komen.
Ja Quinn krijgt er inderdaad 4, de eerste fles is meestal tussen 7 en 9 uur. Daarna laat ik hem op verzoek komen, met een max van 5uur er tussen. Dit gaat eigelijk heel goed moet ik zeggen Alleen had ik Quinn gister avond nog wel even wakker gemaakt, aangezien voor me gevoel om de fles van 19 uur er helemaal uit kwam heeft hij om 12 uur nog een fles gehad.
Dat zei mijn gevoel ook, maar ik heb Fenna toen wel laten slapen eigenlijk, omdat het niet de laatste fles voor de nacht was.. als dat wel zo was had ik haar nog een fles gegeven inderdaad. Stasia, gaat jouw man ook mee?
Lief he die kids.. tjonge Fenna is steeds meer wakker en dan is ze ook steeds maar aan het brabbelen. Ze slaapt nu nog 1-2 uur tussen de voedingen, de rest is ze wakker..
Ik zit hier ook helemaal te genieten hoor van zijn gebrabbel, en als ik hem dan aankijk krijg ik een bigggggg smile
ik durf het bijna niet te zeggen maar hicham ligt nu dus boven te slapen. die kwam hier vannacht aan dat hij echt niet zonder me kan en of hij hier mocht blijven,. hij ligt nu met de jongens in bed. als ik gisteravond de gebreken van jullie mannen niet aan had gehoord had ik hem niet binnengelaten. hij mag jullie wel dankbaar zijn.
Dafje: Ja Ibrahim gaat ook mee Zaterdag is hij altijd vrij dus hij kan lekker me en vond het ook leuk om mee te gaan toen ik het hem vannochtend vroeg. Ruby: Gezellig dat je weer mee kletst. Gaat het een beetje ondanks de omstandigheden?
Mogge Zo ik wilde vanmorgen echt niet wakker worden zeg! Om kwart voor 8 werd Angelina wakker, heb haar na t voeden weer terug in bed gelegd en ben zelf ook weer als een blok in slaap gevallen. Ik geloof dat Willem een half uur bezig is geweest me wakker te maken