Muriel, nogmaals gefeliciteerd. Ik denk namelijk dat je niet alles gaat teruglezen van gisterenavond.. twas wel erg veel!
Hihihi.... KLAAR! Jazeker heb ik alles gelezen, en ik heb genoten van alle diepgaande verhalen! Gelukkig heb ik zelf aan het eerste gedeelte nog meegeschreven, dat scheelde nog een stukkie Veel herkenbaars kwam er voorbij in alle mannen-verhalen, whahahaha!
Dank voor de felicitaties dames! Voel me al een beetje jarig, haha! Hester verraste ons vanmorgen vroeg om 5 uur met een roep om een fles en vervolgens alweer om 8 uur wist ze mij een overvolle, legergroene poepluier te schenken. Klein mormel.... Maar ze had ook een snoezig auto-fotolijstje en een gewoon fotolijstje met mooie foto's van haarzelf voor mij geregeld, echt lief.
Oh dat scheelt maar heel weinig hoor, dat haal je makkelijk. Vooral omdat ik vandaag de hele dag weg ben, dus zelf m'n berichten niet kan opkrikken
Ik vind het wel knap van je dat je alles hebt bijgelezen Muriel! Hoe laat komt de visite? Heb je alle boodschappen trouwen nog kunnen doen gisteren?