We hebben vanmiddag de fotoshoot. Ik heb geen idee wat voor kleren ik d'r aan moet doen/mee moet nemen. Kan moelijk met 10 setjes aankomen haha. En ben erg in dubio of we nou wel of niet gezinsfoto's willen, dus zelf ook op de foto. Aan de ene kant lijkt dat me wel mooi, aan de andere kant 'schrik' ik altijd zo als ik mezelf op de foto zie....dubio dubio...
Haha dus al haal je me vandaag in, dan race ik je van de week gewoon weer voorbij...beetje kat en muis spel dus
Maar misschien krijg je wel spijt later als je het niet hebt gedaan Ilse.. Ik zou denk ik als ik terug kijk na jaaaaaren denken: had ik maar... Tis voor Angelina ook leuk om te zien hoe jullie er toen uitzagen, toen ze klein was..
whaha ja ik woon op steenworp van maria af. en peetje woont een afslag van de snelweg bij me vandaan. maar ik heb alleen maria ontmoet van de meiden uit brabant.
En we hadden dus bedacht dat we dan zelf allebei helemaal in t zwart gekleed zouden gaan en zij in t wit, voor t contrast. Kom ik er gisteren achter dat ze helemaal geen wit setje heeft...stom zeg!
Ruby: Je bent dan geen vreemde eend hoor. De groep is al zo groot dat dat echt niet zou opvallen mocht je de enige zijn die alleen is. Maar ik lees dat Dafje ook alleen komt.
Haha, kostte wel even wat tijd Gelukkig komt de visite pas vanmiddag, ben wel blij dat ik dat zo heb afgesproken, een stuk relaxter zo, kunnen we nog een beetje wakker worden en het huis kuisen. Nou ... ....toen ik gisteren taart wilde gaan halen, was het overal OP Zelfs bij de MultiVlaai Dus gelukkig hadden ze bij de HEMA nog heeel veeel tompoucen, die ook nog eens in de aanbieding waren, dus ik heb gelukkig wel nog iets aan te bieden bij de koffie/thee, haha!
Heb jij op de eerste meeting ook meegedaan? Ik ben alleen nog maar geweest de laatste keer.. met kids.
ik was alleen bij de eerste meeting. en maria is op kraamvisite geweest. en daarna heb ik het forum een beetje verwaarloosd.
en dat mag Ruby, je kids en relatie zijn belangrijker dan... Heb je nu Hicham weer een kans gegeven overigens door hem weer bij je te laten slapen?
tja...haha hij is gewoon in bed gaan liggen. denk dat de pisang ook de drempel wel verlaagd heeft. kijken wat hij zegt als ie wakker word haha