ZO, ik ben weer uitgerust. Wat hebben jullie gisteren gezellig zitten kletsen zeg! Ik heb over Rob alleen maar lovende woorden uiteraard. Muriel gefeliciteerd... Ik moet nog even nadenken over de blijdorp meet. Ik ben echt geen dierentuinliefhebber dus ik moet nog even kijken.
Hier was de vijver ook dichtgevroren. En ons konijn stond midden op de vijver. Hhaha, straks zzakt ze nog door het ijs. Ik wilde nog een foto maken maar net toen ik klaar stond ging ze van het ijs af
Maria: gewoon lekker meegaan. Ga je niet voor de diertjes dan is het nog heel gezellig met de hele club.
Goedemorgen iedereen, Als jullie het goed vinden stap ik er vanaf hier weer in. Het is te veel om bij te gaan lezen. De rust is hier in huis weer een beetje gekomen. En het gaat een stuk beter met ons. Ik merk wel dat een week geen forum soms wat rust bied maar ik mis jullie vreselijk. Ik ga vanaf nu weer actief mee lezen. Liefs Linda p.s. Ruby fijn dat je er weer bij bent!
Nou dan zien we wel. Ik heb dus dit jaar vooralsnog 5 bruiloften, waarvan 3 in september, waarbij we bij 2 bruiloften daggasten zijn. Nou heb ik vorig jaar op onze bruiloft een beetje bijgehouden wat we van iedereen hadden gekregen, dus dat komt goed uit, want dan krijgen zij ong hetzelfde terug. Maargoed, 12 sept, dan de 19de en dan de 20ste een bruiloft. En het zou me niks verbazen als er nog een bruiloft ofzo bijkomt....
haha nee niet gelukt, maar eh goeiemorgen. Wat een geklets gisteravond. Moest zeker 20 pag. bij lezen.
Melanie, hoe gaat het met Zefanja? En Estrella ook al weer iets beter? Verveel me hier...weet jij of er nog iets leuks te doen is in de buurt?
JA toch gelukt. 1000 Pagina's. Gaat lekker zo dames. Hier een nacht zoals ik al gedacht had. Zelfs Estrélla kwam 2 keer! Oh echt balen. Maar ja wat te verwachten. Adriaan, zoals de meeste mannen, Peetje ik regel hier dus ook alle zaken. Maar hij doet wel uit zichelf toch wat in het huisouden. Hij heeft gister en vandaag de was en zo gedaan. de vloer schoongemaakt en helaas niet opgeruimd. Tja mannen logica, maar ik zeg er niets van. Ben opdat gebied een beetje zoals Roelie, dus probeer daar nu op te letten, dat ik dus geen commentaar lever. Wel eens moeilijk. Ilse, Willem is een lieve, zachtaardige man, maar denk ook wel heel erg onzeker. Jammer hoor want dat is helemaal niet nodig! Ga zo eens wat doen voor vandaag, huishouden. Moet echt mezelf een schop onder mijn kont geven. Pfff heb de laatste tijd weinig zin moet ik bekennen.
Hoppa weer meer 20 pagina's erbij..... Hahaha Roelie heeft zich laten verleiden tot het geven van intieme info Wat een aagies hier Van Ruby had ik het 'eerder verwacht' dan bij jou. Alhoewel het niet een onderwerp is waar ik me bewust mee heb bezig gehouden mbt de novmama's, hoor Ik weet wel dat ik niet op de radar verschijn Doe mij maar lief en teder...ben tenslotte in het dagelijks leven al kantoorheks Van de Kamasutrabeurs kreeg ik trouwens geen rode koontjes danwel oortjes. Ondanks dat we er zelf 'niet aan doen', vind ik het wel leuk om te zien (op de beurs / tv etc), maar krijg niet de behoefte om te praktiseren Peetje, BV geven of kolven in het openbaar is echt een groot verschil. Bij kolven zie je echt dat er aan de tepel wordt getrokken door dat apparaat en zie je de melk stromen. Terwijl je met je beeb aan de boob praktisch niks ziet. Psychisch iig een ENORM verschil. Ilse heeft het ook al goed verwoord...een kolf is niet aandoenlijk, een drinkende baby voor veel mensen wel. Hoe gaat het nu eigenlijk met pissy-poezie-poes, Peetje? Tjee ik heb geloof ik een uitzonderingsman vwb het praten met elkaar. Wij praten echt met elkaar en hij neemt ook zo af en toe het initiatief daartoe. Soms wel moeite om acties te verbinden aan zijn woorden, maar zelfs daar zoekt hij hulp bij. Een hele gevoelige vent heb ik en zo te lezen mag ik in mijn handjes knijpen Nadeel is dus wel dat de sex soms helemaal afwezig kan zijn, omdat wij dus beiden helemaal 100% lekker in het velletje moeten zitten anders kunnen we ons er niet aan overgeven. Alles zo lezend geloof ik wel dat ieder huisje zijn kruisje heeft. Nobody is perfect. Hahaha JP is wel tall en (vind ik redelijk) handsome, maar absoluut hartstikke blond. Pech gehad, Roelie Peetje, pschylogen zijn zgn eerste lijns hulpverleners, dat betekent dat je er zelf 1 mag uitzoeken. Je hebt de verwijsbrief van je HA alleen nodig voor vergoeding door je verzekering. Dus ik zou zeker even rondbellen om te kijken of er een andere praktijk is waar Jons wel eerder terecht kan. O ja, Muriel VAN HARTE met je 34ste! Hoe voelt het nou? Ilse, ik zou zeker erbij gaan op de foto. Is ook leuk voor Angelina om later foto's met mama erbij te hebben Ruby, TOP dat je er bij bent! Dierentuinmeet: JeePee wil ook mee. Had ik niet verwacht, maar vind het wel leuk. Ga de lijst er maar ff bijzoeken.,..,. xxx
Haha ik denk ff snel kijken zijn er alweer een zooi pagina's volgekletst Hebben wij gisteravond het goede voorbeeld gegeven ofzo? Nou ja ben blijna klaar hier, ga alleen nog een pannetje groentensoep en tomatensoep koken zo hmmmm lekker met stokbroodjes erbij...dat eten de kids hier nog liever dan patat Gezellig trouwens dat er zoveel meiden mee gaan naar de dierentuin ik heb er nu al zin in! En Maria gewoon meegaan hoor is het niet voor de beestjes dan voor ons! Hahaha Ruby ik lees net over Hicham...nou heeft al dat gehak op onze mannen toch iets goed gedaan Maar serieus ik dacht er vanmorgen wel over na, we zijn erg openhartig geweest. Nu waren we dat altijd wel hier maar vaak laat je toch maar 1 kant van jezelf zien en nu hebben we door onze openhartigheid een kijkje kunnen nemen in de relatie van een ander en dat heeft mij ook wel weer wat dingetjes doen beseffen...het is wat dat betreft nergens 100% perfect... Enne ik ben heel blij dat je hier weer meekletst! Je neemt Fabian en Anwar wel mee he naar de meeting, Melanie neemt hopelijk Angelus en Zefanja ook mee lijkt me heel leuk om de 'grote' kinderen zo bij elkaar te zien! Over moeders met 'grote' kinderen gesproken, waar is Lenthe???? Muriel: ah Hester heeft je 'lekker' verwend op je verjaardag Nou je treft igg heerlijk weer ik zou zeggen genietze! Oh en Lars stelt voor om ff langs te komen om een tompoes te snaaien (onweerstaanbaar voor hem ) Ilse veel plezier bij je fotoshoot! Enne gewoon een serie maken met jou en Willem erbij, kan Angelina later heel hard lachen om die ouderwetse ouders van haar Debby: ik heb Jens zijn mobiel in de prullenbak gemikt dus hij was het niet Hij heeft trouwens gisteren geslapen van 18.00 tot 6 uur vanmorgen...bizar gewoon Linda: fijn je weer te zien en fijn dat het weer wat rustiger is bij jou in huis! Je lijnen en sporten gaat goed of niet? Joehoeeeeee 1000 pagina's novembermama's RULE! Heee Maria had jij voor mij nog een foto van de armband van Miek? Ik zie haar zaterdag pas maar ben zo nieuwsgierig