Ja inderdaad te klein, past hij echt niet meer in, ja misschien als ik zijn benen in zijn nek leg, maar ja dat is ook weer zo zielig
Whahah ja idd, en daar is hij al voor bezig, aangezien we hem al een paar keer zijn handjes buiten zijn inbakerzak hebben gevonden
Hahaha ja idd, maar als hij dan ook zo slim was om lekker door te slapen dan, neee dan is het belhhhhhhhhh ik ben wakker!
Hey Dees, leuk om te horen dat het geslaagd was op de beurs! en kan je die inbakerzak niet terugsturen of zo (even via de website checken?)?
hoi hoi op zich heb ik wel een auto maar het is voor mij (ons) zo'n eind uit de richting ja. het had me wel heel leuk geleken hoor daar niet van. hoe groot zijn jullie kids nu? en vooral die van ikke ben ik benieuwd naar omdat haar zoon een dag ouder als Tim is. Tim was bij 3 maanden 6300gram en 57cm. oftewel een klein dikkertje wat mij ook opviel bij Tim is dat hij maatje 56 van kleding overslaat haast. net als zijn broer toen. want ik heb al Arend zijn kleding nog maar haast geen maat 56. en Tim krijgt ook gewoon nog 5 x 180water met 6 schepjes forte. en af en toe 3 theelepeltje fruithap. groetjes sandra
Hoi Allemaal, ZO heb toch maar alles bijgelezen (ik is nieuwsgierig ) Hier ook al de buggy in gebruik, heb hem wel zo ver mogelijk op ligstand gezet. Rachel: leuke foto van jullie drietjes Muriel: nog van harte gefeliciteerd! haha, inderdaad Remco zei dat ie dan wel mee wil 8) Peetje: wens je stiefschoonopa maar beterschap
pffff ook weer thuis en de kids in bad. ben gesloopt,toch heftig met 4 kindjes naar een speeltuin. merk wel aan rayan als hij in de drukte is geweest dat hij veel onrustiger is s'avonds. hij ligt nu te mopperen in de box. kan moeilijk de hele avond met hem op schoot gaan zitten.
Debby bracht me op een idee... op Fenna's blog staat ook een nieuw filmpje http://onzekleinemeid.blogspot.com/
Mag ik trouwens even trots zijn op mn zoon, ik ben weer actief met de buikligging en vandaag heeft hij zijn hoofdje opgetilt! joehoeee Was maa kort maar het begin is er