Joehoe.. =D> =D> =D> =D> =D> applaus voor Quinn! =D> =D> =D> =D> =D> Vervelend dat je niet meer weet waar je die bakerzak gehaald hebt ... Ruby, dat merk je inderdaad meteen bij die kleintjes he? Fenna heeft daar ook veel last van.. soms de volgende dag nog..
Debby: leuk filmpje zeg! Deniz heeft dat ook als hij een poepluier heeft en ik tegen hem zeg heb je een poeperdepoepbroek? Dan kraait hij het uit van het lachen. Zo hier ligt mijn mannetje weer lekker op bed. Dees: das balen zeg dat die muts je de te kleine maat heeft meegegeven. Misschien toch op mp proberen te verkopen? Hier ligt Deniz nog steeds in de wagenbak. Past nog goed. Afgelopen keer (28-01) woog Deniz 6300 gram en was 59 cm lang hij was toen 13 weken oud.
Stasia ik heb er al 2 te koop staan op mp, raak ze aan de traat stenen niet kwijt. Dus daarom baalde ik er ook weer zo van,
Je hebt voor Prematuur, pas gebordende (lijkt me bij prematuur dat ze ook pas geboren zijn) en je hebt ze voor zuigelingen. Gaat een beetje om lengte en gewicht bij dit merk
Hehe, we zijn weer thuis, wat een dag. De shoot was erg leuk, ik ben zó benieuwd naar de foto's, zitten vast hele mooie tussen. En Angelina was nog heel lief voor papa, ze heeft over zn handen heen geplast Gelukkig was t alleen maar plas en geen poep, viel alweer mee. Daarna nog even bij mn vroegere buurtje op visite, was erg gezellig. En daarna even snel een patatje eten...althans, dat was de planning. M'n frietjes kreeg ik meteen, maar tegen de tijd dat mn sate kwam, had ik mn friet al zo'n beetje op. En het werd steeds drukker. Een vrouw heeft daar gewoon een half uur staan wachten tot ze uberhaupt konbestellen..echt stom. Terwijl deze zaak vroeger echt de beste snackbar in de buurt was, nu andere eigenaren en das te merken ook
Ik denk als hij een jaar of 4 is. Tenminste dat heb ik Ibo weleens horen zeggen. Heb me er eerlijk gezegd nog niet echt mee bezig gehouden. En Rayan?
Hey Dafje, je bent me inderdaad voorbij ja. Hmm wacht maar, ik haal je nog wel in hoor. Ik zeg niet wanneer, maar ooit, als je het het minst verwacht....