November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiemoggel,

pfft hier blaasontsteking denk ik :( ben aan het wachten tot ik naar de HA kan gaan.
    Was vergeten hoe irritant dat kan zijn :(
    Reese doet het goed, die ligt lekker te maffen :)

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ook hier een goedemorgen!
    Weer de hele nacht geslapen, dit keer tot 6 uur! Heb hem bij mij in bed gelegd, met een speentje en zo de voeding weten te rekken tot 7 uur (hij is gewoon weer in slaap gesukkeld!).
    We moeten zo naar het KDV, hoop dat het naar onze zin is!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    morge meiden
    Nou wij zijn er helemaal klaar voor. Ik ben erg benieuwd hoe het bij de osteapaat zal gaan.
    Quinn heeft trouwens goed geslapenvanacht, na het flesje van half 12 kwam hij pas om 4 uur, joepie!
    Vanmorgen om half 8 wakker gemaakt, aangekleed en een fles gegeven, nu ligt hij nog even lekker te pitten.

Fem balen dat jullie ziekjes zijn, beterschap!

Blondie ook al in de lappenmand, balen meis beterschap!

Nou ga even mijn laatste dingen even doen en dan op onderweg!

Tot vanmiddag denkik zo

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mogge,

Hier een zieke beeb :( Allemaal snottebellen en een verdrietig en hangerig kindje. Gelukkig geen koorts, hopen dat het zo blijft....

We zouden vanavond gaan eten bij schoonpaps en ook zwager + gezin zouden komen. Zij gaan nl met vakantie tijdens de feestdagen. Maar we gaan zometeen maar afbellen. Rust is beter voor Vincent en daarnaast zijn er 4 andere kleine kinderen bij...voor je het weet zijn ze allemaal ziek....

5. Niet meer actief

Goeiemoggel!

Ook hier weer een goede nacht, zelfde tijden als Dees valt me op, half 12 , 4 uur en half 8.... :) Toevallig!

@Esther; Beterschap met Vincent, Esmay heeft het ook, zielig hè?!
    Nog gefeliciteerd met Maris! Gaat alles goed met moeder en dochter?

Ben gisteren een dagje niet online geweest, maar jeetje wat een geouwehoer! :) ff geen puf om bij te lezen, dus van reageren komt ook even niets...

Esmay heeft ons gisteren goed bezig gehouden, is heel de dag wakker geweest en wilde alleen maar bij papa of mama liggen...zal wel met haar verkoudheid te maken hebben...

Nou ben er weer weg van....tot strakkies!

6. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier gaat ook alles gewoon zijn gangetje....Vanmiddag met Yaeda naar CB om haar te laten wegen..ben benieuwd wat ze nu weegt :)

Maandag 17 dec mag ze dan voor het eerst naar het CB en maandag 21 januari krijgt ze haar 1e prikje :cry:

7. Woeps wou reageren maar Fen moet alweer uit bed.. komt zo misschien.. en anders vanmiddag, want we moeten om half twaalf op het cb zijn..

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goeiemoggel :D
    Eens kijken of ik kan typen met Jens op de arm maar het gaat wel langzaam met 1 vinger :)

Hier goede nacht gehad, 11 uur, half 4 en half 8 en hij houdt nu de 135 cc binnen en komt nu om de 4 uren yes!
    Ik hoop dat hij zich de rest van de dag beter gedrragt dan nu ik moet straks naar een bruiloft...anders word het heel gezellig in het gemeentehuis :oops:

Meiden die ziek zijn of zieke kindjes hebben beterschap!
    Dees succes vandaag bij de osteopaat!
    Esther gefeliciteerd met Maris!

En de rest kom ik nog op terug ga een poging doen tot stofzuigen en dan mezelf een beetje optutten anders sta ik met zo"n afgeleefde kop op de foto straks :)

xxx Roelie

9. Hier ook even tijdens het voeden dan maar. Pff de voeding is zo dik dat ze nu weer langer dan een half uur erover doet, plus dat er steeds klontjes voor het gaatje zitten. Ik ga als ik terugkom van het cb meteen een grotere speen halen. En even langs de apotheek om te vragen of het eerder klaar gemaakt mag worden ivm de klonten, want dan kan ik het water heter maken en lost het beter op... Ik ga zo ook een muziekmobiel ophalen voor in de box :) of haar bedje leuk! Was gisteren de afspraak helemaal vergeten, zou hem eigenlijk gisteren ophalen :oops:

Wat zijn er een hoop zieke kindjes.. Hier gaat het voor alsnog goed. Beterschap iig! En ook voor de zieke mama's (daar doe ik stiekem een beetje aan mee, ik denk dat mijn allergie weer door de medicijnen heen komt.. zit weer te snotteren en rode ogen...) Beterschap!

Dees succes bij de ostepaat!
    Fem succes bij de ha! Oh je bent vast al geweest, en wat was de uitslag?

De nacht hier was goed, laatste fles om 23:00 uur en moesten haar wakker maken om 7:00 uur! De slaapkop. Oja, een 'leuke' bijkomstigheid van de voeding trof ik vanmorgen aan in bed :( Ze spuugt nu in brokjes en de spuug blijft hangen aan haar kleren en koekt dan aan als klei :(

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    KDV was helemaal leuk! Timo heeft natuurlijk overal doorheen geslapen, maar de leidsters van de groep waar hij in komt hebben hem al even bewonderd. We hebben er (gelukkig!) een goed gevoel over! Ook meteen even naar de Prenatal geweest, kraamcadeau-bonnen ingeleverd en een weekendbedje met korting gekocht. Oja, en rompertjes in een maatje groter (ivm kortingsbon). Die maten zijn heel anders dan van de HEMA, denk dat hij deze pas in maart aankan :).

Ga nu even snel een flesje maken, meneer heeft trek en over een kwartiertje komt er een vriendin met haar zoontje, dat 1,5 week ouder is!

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

*****EGO BERICHTKJE***

meiden ik moet even bij jullie uithuilen. Iedereen die ik van vroeger ken die ik op hyves tegen kom heeft kindjes om voor te zorgen waarom ik niet.... :cry: :cry: :cry: Dit zijn momenten waarop ik er even niet meer tegen kan ik wil zo graag. Ik wil er alles voor doen, zelfs die stomme pestkoppen hebben kindjes. Een ookal gun je dit niemand waarom heb ik niets om voor te zorgen. Ik weet dat jullie daar ook geen antwoord op kunnen geven en dat er misschien een weg voor ons open ligt maar dat duurt allemaal zo lang en ik wil zo graag...

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

sorry voor dit gejank maar ik trek het gewoon niet meer. Ik zie jullie allemaal lekker emmeren en genieten van jullie kleintjes en dat leert mij ook veel maar soms. soms is het me allemaal te veel.

Liefs linda

12. Niet meer actief

Goeiemorgen

Jee wat is Angelina lief voor ons geweest zeg! Laatste voeding om half 12 en ze kwam vanmorgen pas om kwart over 5! Dat is het langste dat ze het volgehouden heeft tot nu toe. En voor ons een ideaal tijdstip, want dan is Willem net op en kan hij haar verschonen en aangeven en na het voeden weer in bed leggen, hoef ik er niet eens uit..relaxed! Daarna weer terug naar bed tot 9 uur. Echt wel prettig ritme zo. Ze slaapt nu steeds langer en die jankochtenden van vorige week zijn echt verleden tijd, heerlijk! Ik denk dus echt wel dat het door het inbakeren komt, anders zou het wel heel toevallig zijn. Daar gaan we dus maar mooi mee door!

13. Niet meer actief

(((((((((((((((((Linda))))))))))))))))

Lieverd, de tranen schieten in mn ogen bij het lezen van je berichtje! Ik voel zo met je mee. Je weet dat het bij ons heel lang geduurd heeft voor ik zwanger raakte en werd dan ook verdrietig als ik iedereen met kindjes zag en dit zelf niet kreeg. Dus dat deel van je verdriet snap ik zo goed.

Helaas is jouw situatie anders dan die van mij toen en heb je er een extra portie verdriet bij. Die kan niemand voor je weghalen. We kunnen alleen naar je luisteren en er voor je zijn als je ons nodig hebt. Je weet dat mijn deur altijd voor je open staat he! Je bent hier altijd welkom!

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Huil maar lekker bij ons uit Linda.
    Ik snap dat je er helemaal gek van wordt, het is soms ook zo oneerlijk verdeeld in de wereld :cry:
    ((((((dikke knuffel ))))))

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ilse je bent een lieve schat

gelukkig krijg ik vanmiddag visite hopenijk helpt dat bij het huilen want ik kan niet meer stoppen. En moet zo ook nog naar de huisarts en ik heb geen zin dat ik daar moet huilen want daar kom ik niet voor

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ilse, klinkt goed dat Angelina nu zo lang doorslaapt.
    Kan ze dat ook even tegen Reese zeggen dat ie dat moet doen ;)

17. Niet meer actief

Overigens..ik vond gisteren op borstvoeding.com wat voorbeelden voor liggend voeden. Dat heb ik dus vanmorgen bij de 9 uur voeding gedaan en je raadt het al.... ik heb nu nog meer rugpijn dan voorheen! Argh, dat was geen succes dus. Liggend op mn rug lukt me al helemaal niet, dan kan ik haar niet goed vasthouden. Dus ik heb t liggend op mn zij gedaan maar kon daarna amper lopen van de pijn. Hmm, dat was de oplossing dus ook niet...we zoeken verder...

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva heeft vandaag het tegenovergestelde gedaan. Sliep ze altijd tot minstens 5 uur.
    Nu komt ze al 2 nachten rond 4.30
    Mij maakt het verder niks uit, vind het alleen vervelend voor Rob.
    Ik weet wel, hoe later ze de laatste voeding snachts heeft hoe meer ze uitslaapt, maar ja,tot 1 uur wakker blijven vind ik ook niks.
    Gisteren had ze de voeding om 23.00 en vannochtend was het dus 4.30

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Als je plat op je rug gaat moet je Angelina wel op eeen kussen leggen.

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ilse goed van Angelina dat ze lekker heeft doorgeslapen. Top van haar.
    En de borstvoeding ik hoop dat de bekkentherapeut mischchien een houding voor je weet.

Deel Deze Pagina