Whahaha, Ruby, btw... morgen moeten jullie het onderwerp maar even overslaan, want dan ben ik werken, maar dinsdag mogen jullie weer los
ik zal eens een minimeet in gaan plannen met roelie. we zouden naar een speeltuin gaan met de kinderen.maar ik denk dat we beter oppas kunnen regelen en wat anders gaan doen hihi.
hihi ik kan natuurlijk ook iedereen welkom gaan heten bij even voorstellen kijken hoe snel ik dan in de top 50 sta.
zo ff Estrélla voeden hopa weer een pagina erbij. Hahaha Stasia ben inderdaad wel een tijdje bezig met afdrogen. Als je het maar even vergeet, gaat het smeten en moet het ook echt insmeren met talkpoeder. Over een jaar zie je er niets meer van, de jongens zijn nu ook harstikke mager. Debby, het was voornamelijk Angelus, maar we hebben hem vandaag echt gedwongen om te eten en te drinken. Uiteindelijk ging dat redelijk. Bij Zefanja idem en het bleef er ook nog in zitten. Hopelijk vannacht ook.
van de week had de overbuurjongen (7 jaar) de pabo gevonden. is ie hem samen met anwar gaan lezen in het gangetje. en een lol hadden ze,ze dachten alletwee dat ze straf zouden krijgen.maar de buuv en ik lagen helemaal dubbel van het lachen