November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik wil ook gaan babyzwemmen, maar hier is dat pas vanaf 6 maanden, dat vind ik zo jammer.

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ilse, zo zwaar was die van Stiekel;

Tim was bij 3 maanden 6300gram en 57cm

3. Niet meer actief

Schattig filmpje van Fenna!

4. Niet meer actief

Dankje, heb ik er zeker over heen gelezen? Maar dat valt dus inderdaad wel mee, volgens mij zijn er hier meer kindjes die dat gewicht wel halen hoor ;)

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik zeg niets, ;) :)

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ben benieuwd naar de foto's van je shoot, misschien wil ik ook wel een paar laten maken bij haar. Ben er nog niet uit.
    Of ik moet zelf wat meer oefenen, maar tevens heb ik niet de apparatuur ervoor.

7. Niet meer actief

:)

Estrella was volgens mij niet de enige die dat gewicht haalde toch? Ik denk dat Angelina nu zo'n beetje rond de 6100 zal zitten. Woensdag weer CB dus dan zullen we het weten.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ben er van door, Zefanja heeft zijn bedje onder gepoept, dus bed verschonen.
    Rot griep..........

9. Niet meer actief

Ik ben zelf ook erg benieuwd, ze deed het allemaal wel heel leuk en relaxed, had allerlei leuke ideetjes enzo. Ze had wat fotoboeken liggen met shoots die ze al gedaan had zodat we konden zeggen wat we leuk vonden.

De eerste foto's die ze maakten waren gelijk een vuurdoop...tijdens het voeden ;) En dan te bedenken dat ik een maand geleden echt niet in bijzijn van anderen voedde hoor. En nu heb ik t zelfs op de foto laten zetten :)

10. Niet meer actief

Ze heeft in totaal geloof ik iets van 150 foto's gemaakt ofzo. Een flink aantal in die witte stijl, beetje engeltjes-achtig zeg maar, past ook wel bij de naam natuurlijk :D En een aantal met ons samen, tussen ons in, wij waren allebei helemaal in t zwart gekleed en de achtergrond was helemaal wit, dus ben benieuwd hoe dit geworden zijn.

Ik was wel blij dat ze alleen maar over Willem's handen plaste en niet poepte, zou zonde zijn van al die witte spullen hihi

11. Niet meer actief

Wow de eerste foto's staan er al, ff gluren hoor :)

12. Niet meer actief

Oh ik vind ze mooi zeg!

13. Niet meer actief

14. Niet meer actief

15. Niet meer actief

Een stukje geknipt uit een van de bv-foto's, via de spiegel gemaakt.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    mooi hoor, mijn broer heeft ook een aantal mooie Bv foto's gemaakt. Zo leuk voor later.
    Mag ik vragen wat ze ongeveer vraagt qua prijs en wat je er voor krijgt?

Lees morgen je antw. Ga zo echt ff afkolven en dan slapen.

17. Niet meer actief

Je betaalt EUR 60, daar voor maakt ze ongeveer 1.5 uur foto's. Deze zet ze allemaal online achter een wachtwoord en met beeldmerk, zoals deze foto's. Je kiest er 15 uit, die gaat ze dan afwerken en die krijg je digitaal (op cd) aangeleverd. Wil je er meer, dan betaal je 3 euro per fotobestand. Op haar website staat alle info verder en prijzen.

18. Niet meer actief

Slaaplekker Melanie

19. Niet meer actief

Hmm ben ik nu weer alleen?

20. Niet meer actief

Das ook ni gezellig

Deel Deze Pagina