Natuurlijk mag je mee, gezellig . We hebben wel zonder kindjes afgesproken, even lekker meiden onder elkaar, maar dat betekent gewoon dat Ibrahim weer een dagje mag oppassen .
Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Indigo~18 februari 14.10 CB Yindi 2e vaccinaties Muriel: succes met je 1e werkdag! Roelie: succes met Niels z'n buisjes, heerlijk, dan kunnen jullie weer gewoon praten . Melina: 3e prikjes alweer, zo zielig! En hoe gaat het verder met je? Zie je maar weinig meer online? Indigo: jij ook succes met de prikjes! Hopelijk heeft Yindi er niet zoveel last van...
Hmm nog steeds geen reacties. Ik heb wel ff op de site geken en ze hebben er ook potjes van e.d. Zag bij ons in de supermarkt die potjes ook staan. Ik heb de flesvoeding niet gezien. Maar is ook niet echtnodig. Deniz drinkt Friso extra en die kost 9,15. Scheelt een hoop met die nutrilon.
Debby: Ik zag dat het op een zaterdag is dus dat moet wel goed komen. Zal het nog even overleggen hier.
hoi hoi ja Amaranta je zal het haast doen. maaaaaaar als ik oppas nodig heb kan ik de jongens ook zo bij haar brengen. dus tja dat vind ik moeilijk om te doen. ik kan verder vreselijk goed met hun opschieten en ook Arend is helemaal stapel met zijn grote neef en andersom net zo trouwens (Arend is bijna 5 en zijn neef is 19). maar wanneer ze weer aangesloten zijn wil ik er wel even met hun over hebben hoor. groetjes sandra
Hey Sandra Ik heb t waarschijnlijk gemist, maar waarom moet je naar de huisarts? Ik hoop dat alles oke is! Succces!
Jep, nog steeds, maar het begint nu af te nemen. Tot nu had ik er nog steeds 2 a 3 per week. En dan van die visite die hier nog nooit geweest is, dus die gelijk ook je hele huis willen bewonderen. Dus niet alleen beneden moet t netjes zijn, maar de rest van t huis ook...dus poets poets. Ik verwacht nu nog zeker een stuk of 5 bezoekjes, maar daar staan nog geen afspraken voor. Deze week zijn het er dus nog 2, de week erna hou ik helemaal vrij voor mezelf, met daarin het Sanadome-dagje, en daarna ga ik zelf eens even wat kraambezoekjes afleggen, heb ik nu eindelijk tijd voor
Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk zo gaat werken Hier heeft ze meestal rond 21:30/22 laatste voeding en komt dan rond 8 uur weer. Laatste kreeg ze om 22:30 laatste en toen kwam ze spontaan om 7 uur! Dus zit geen logica in.
hoi hoi Tim heeft op 24-1 een luchtweg infectie gehad en heeft toen een antibiotica kuur gehad. maar nu begint hij dus weer zwaar te ademen heeft moeite om zijn fles rustig te drinken en piept weer wat dus heb ik vanmorgen toch maar weer de ha gebeld om te laten luisteren. op het cb van 8-2 waren zijn longetjes schoon zei ze. dus ja ik weet het niet, zit me toch niet lekker. hopen dat het niks anders is. groetjes sandra
Oeh dat is inderdaad vervelend zeg, Sandra, goed dat je het zo in de gaten houdt hoor. Wanneer kun je bij de HA terecht?
Hmm dagje Scheveningen is ook wel erg leuk. Maar is me toch nog ff een stukje te ver weg nog, dus sla toch maar even over
zo getsofzuigd, wc beneden gepoetst, was opgehangen, nieuwe was aangezet, water van de poezen ververst. En dan is het dus tijd voor HET FORUM joehoe! Martijn heeft laatste fles om 22.30 en dan weer om 4.00 tegenwoordig overdag drinkt hij zijn flessen niet leeg en dan wil hij 's nachts gewoon 2200cc. weet iemand raad? Sandra: maar nu moeten jullie voor hun problemen betalen, ik weet niet of dat echt helpen is, ze moeten toch leren om er zelf uit te komen
hoi hoi ik moet er vanmiddag om half 4 zijn. kon helaas niet eerder bij mijn eigen ha zijn. en om naar een ander te gaan wilde ik ook niet. want daar waren we toen die avond al toen de ellende begon. en ik heb zoiets van dan weet onze ha er ook vanaf. ik ben zo bang dat er wat anders is en zit daar ook vreselijk over in. stom he maak mezelf al gek. hij slaapt ook veel meer als anders trouwens. maar ga hem nu wakker maken voor zijn fles en daarna Arend van school halen, want ja dat gaat ook gewoon door. maar ik laat vanmiddag wel weten hoe het afgelopen is. en of het terecht is dat ik allerlij hersenspinsels heb. groetjes sandra
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~18 februari 12.15 Niels buisjes! MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Indigo~18 februari 14.10 CB Yindi 2e vaccinaties Debby~ 18 februari 9.00 uur Ryan weer intake KDV Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverpleegkundige Jennie~ 19 februari 15.15 Esmay Ostheopaat Peetje~ 19 februari 10.45 Martijn 2e prikjes, en gesprek CB Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Jennie~ 20 februari 11.00 Esmay naar Sophia R'dam Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi Jennie~ 21 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Esmay MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Jennie~ 22 februari 09.00 Intake KDV Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Jennie~ 27 februari 09.00 2e afspraak Ostheopaat Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV Yindi Roelie~ 29 februari 10.30 Jens Fysio 1 maart minimeeting Scheveningen; Debby, Desiree en Jennie Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=