November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik heb trouwens 3 difrax s flessen gekocht.
    Eentje doet het goed en die drinkt Reese gewoon leeg en die andere 2 zuigen continue vacuum... raar.. :( het zijn gewoon dezelfde flessen.

2. Niet meer actief

Ja daar ben ik weer met mijn tip; www.difrax.nl daar staat uitleg over het vacuum zuigen, heeft te maken met het ventiel onderin de fles...

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb een plannetje. We gaan proberen 1 dag niet over 'voeding' te praten ;)
    Kijken welke onderwerpen er dan overblijven :)

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha, da's een goeie!

Alhoewel het bij mij overigens niet echt een onderwerp is, Hester eet gewoon als ze honger heeft en that's it ;)

5. Niet meer actief

Hoe? Daar heb ik geen plaatjes van kunnen vinden en kan me er ook even geen voorsteling bij maken.

Hoe voed jij Eva?

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hmm, ander onderwerp aansnijdt...
    Ik zou wel willen kerstshoppen in Londen. Ik roep al 6 jaar (zolang ik met Rob ga) dat we dat moeten doen. Vorig jaar zijn we bijna geweest maar uiteindelijk ook niet gegaan.
    Dit jaar zit het er niet in haha.
    En eigenlijk wil ik ook nog een dagje naar Oberhausen, naar het winkelcentrum, vind het daar altijd zo leuk met kerst :)

7. Niet meer actief

Ja leuk, shoppen in Londen. Of nog beter, New York. Maar dat zal nog wel een tijdje duren ;)

We zitten ook te bedenken om binnenkort een weekendje weg te gaan, februari ofzo. Lekker een weekendje relaxen, center parcs ofzo. Iemand van jullie ook dergelijke plannen? Stasia toch, dacht ik?

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zittend of liggend op mn zij.
    Dat laatste ging eerst heel goed, maar sinds een paar dagen kan ze de tepel niet zo goed vinden. Maar ik doe alleen liggend als ik echt heel moe ben, zoals vannacht om 4.30 uur.

Zittend doe ik nog zonder voedingskussen, maar Eva begint zwaar te worden en ik begin pijnlijke polsen te krijgen, dus toch dat kussen gaan gebruiken.

Doe ook soms de rugbyhouding maar zowel op bed als op de bank is dat voor beide geen fijne houding.

En dit is het laatste wat ik vandaag over voeding zeg ;)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zit overigens in dubio... en het heeft niks met voeding te maken, hihi.

Volgende week vrijdag is het Kerstfeest van mijn werk.
    Het betreft een diner - musical Tarzan en dan overnachting in het Kurhaus. Inclusief partners.

Ik wil op zich graag mee, echter, mijn schoonmoeder wordt die dag 60, daar gaan we dan dus ' s morgens heen... en dan hebben we 's middags de 1e afspraak bij het CB om 15:15 uur.
    En daarna moeten we dan racen naar Scheveningen door de file om er op tijd te zijn (half 6) voor het diner.
    En tussendoor moeten we mijn ouders dan nog instrueren hoe Hester werkt en waar alles staat etc.

Misschien beetje veel drukte en stress op 1 dag?
    Vind t lastig in te schatten...

En waar het Wim en mij ook om gaat.... een hele nacht SLAPEN zonder onderbreking en babygehuil
    Ook wel relaxed natuurlijk....
    Maar kan ik dat al wel aan, een nacht zonder mn kleintje? Ben benieuwd....

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb gisteren een kortingsbon 40% gekregen bij Felicitas. Hebben?

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben terug maar eerst

Lieve Linda meis!
    Dikke knuffel voor jou, huil maar lekker uit hoor meis.
    Ik vind het niet zo raar dat je zoveel verdriet hebt, jij wil ook je dingen delen over kindjes, niet meer als normaal! Je antwoord op waarom het niet zo mag zijn kan ik je helaas niet geven meis, wist ik het maar voor je. Vind het zo erg voor jullie. Woorden schieten me eigelijk te kort.
    Jullie zijn geweldige mensen die ook hopelijk snel voor een kleine spruit mogen zorgen, ben ik van overtuigd.
    Dikke knuffel voor jou!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    LIjkt me wel erg leuk Muriel.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Rob heeft 19 jan een nieuwjaarsborrel, ook met overnachting. Maar wij blijven niet slapen. We gaan wel naar het etentje maar rijden daarna terug naar huis.

14. Niet meer actief

Rugby doe ik 1 keer per dag voor beide borsten, op advies van de kz. Zodat ze bij alle kanten goed komt en minder kans op ontstekingen ed. Vind dat op zich wel een relaxte houding, voor ons beiden. Maar doe dat alleen op de bank, in bed lukt dat niet zo goed.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij kijken vooral zo uit naar die nacht ongestoord slapen, haha... die Tarzan kan me gestolen worden, hihi, misschien gaan we in de pauze al weg :) (geintje).

Ik denk wel dat we dan ongeveer de enigen zijn die niet langer blijven voor een drankje en niet mee gaan stappen in Den Haag.

16. Niet meer actief

Ilse gefeliciteerd met je 2500ste berichtje !!!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, scherp Jen!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zo, ik moet mn afstudeerwerkstuk maar weer eens uit de la gaan vissen. Wil dit schooljaar toch wel echt afstuderen. Mijn streven voor de geboorte is niet gelukt :(
    En ik vind het zo stom om collegegeld te betalen. Is gewoon geld weggooien eigenlijk. Ik doe geen klap.

19. Niet meer actief

@Muriel; Tja het is wel wat haasten en vliegen, maar ook wel erg leuk! Geloof dat ik het toch zou doen, inderdaad even lekker een nachtje doorslapen! Heerlijk...

@Linda; Och meid, weet eigenlijk niet wat ik tegen je kan zeggen....
    In ieder geval een HELE DIKKE KNUFFEL ! {{{{{{KNUF}}}}}}

@Ilse; Ik wil in maart een weekeindje weg met z'n drietjes, maar moet me nog gaan verdiepen in de bestemming...Denk ook iets van CP of Landal ofzo...

@Dees; En hoe was het bij de Osteopaat?

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou nu het verhaal van de Osteopaat.
    Ik heb een heel ander kind in huis nu :confused:
    Ik ging er met een huilerig niet tevreden mannetje naar binnen die pijn in zijn darmen had.

Na veel vragen en wat onderzoekjes, Kiss-syndroom HUH?
    Nou oke, hij kijken wat Quinn wel en niet kan met zijn hoofdje, hij kan wel naar rechts kijken maar niet naar links draaien.
    Na wat kleine dingen doen in zijn nekje, hopla hij kan de andere kant op kijken WAUWWWW, Quinn had het naar zijn zin ook, ging steeds meer lachen en geluiden maken, wauw ken ik ook niet van Quinn.

Nog wat tips gekregen om zijn nekje te ontlasten.

Dus meiden, als jullie ukkie voorkeurs houding hebben, ik adviseer de Osteopaat aan werkelijk waar!

Omdat zijn nekje zoveel vast zat, en van alles bekneld zat heeft dat weer uitwerkingen op zijn maag darmen, hij heeft het me helemaal uitgelegd maar was zoveel info hihi.

Nu moet ik hem op mijn andere arm voeden enzo om hemnu te leren dat hij ook de andere kant op kan kijken.

Over een week terug komen, om te kijken hoe het gaat!

Ik belde Piet op toen we klaar waren en die hoorde Quinn, die wist niet wat hij hoorde Quinn kraaide allemaal geluiden van vrolijkheid, zo lief om te horen. Nu ligt hij ook in zijn bedje te kraaien.

Wauw heb echt een ander kind zeg.

Wel gewaarschuwd dat het misschien 2 dagen veel erger kan worden, dus ben overal op voor bereid, maar kan ook met sprongen vooruit gaan.

Ik ben echt blij!

Deel Deze Pagina