Sandra succes meid! Noiuja zeg krijg ik een berichtje op mijn werk-mail van 2 leerlingen, die hebben als profielwerkstuk een eigen interpretatie van de 4 jaargetijden van Vivaldie gemaakt. de een speelt viool en de ander danst. Nu gaan ze dat binnen de school presenteren. leuk denk ik dan nog kost het 2,00 om naar de uitvoering in de aula te komen kijken! waarom wordt hier nou geld voor gevraagd, ik snap het niet
ooh Martijn is gewoon precies 12 weken oude vandaag, wat gaat dat hard he?! Ik kan me nog zo herinneren dat ik m'n eerste echo had, en nu is hij er, en gewoon al hartstikke groot
ja ik denk de uitvoering, maarja de school vraagt toch geen geld aan die kids neem ik aan, lijkt me sterk dat ze de aula moeten huren. ik vind het heel raar
Die roelie he...blabla....en psst...had je al gehoord van muriel...blabla....oh en Dees...blabla...en over Debby...psst...blabla...
ja lekker roddelen want daar komen ze toch niet achter hahahaha Nee ik heb al een naam gekregen door de beurs, iedereen vind me vast echt een schraperige hollander hahahhaa
nee neee dat verhaal van Maria pfffffffffff dat was pas erg, nou en volgens mij is debby helemaal niet debby opp de beurs zag ze er heel anders uit!
Oh echt wel, gaat super hard. Jee 12 weken alweer, time flies. Vrijdag is Angelina ook alweer 3 maanden! Vorig jaar rond deze tijd was ik nog niet eens zwanger haha...de 19e was mn datum laatste menstruatie en ze is begin maart verwekt. En nu is ze al zoooo groot...maf hoor
ooh ik ben gestegen van 226 naar 222 maarja die zijn misschien nog werken en halen me vanavond weer in. ik moet straks ff boodschappen doen, cinababy en voeding halen
Peetje bedoel je niet Tour of duty Hier nog niet opgeschoten, mijn broer en neefje kwamen even gezellig langs. O en nu is er nog meer troep, bah.....ga zo echt wat doen!