November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik kan me jouw frustratie nog herinneren dat hij maar niet kwam! En nu is hij er al 12 weken!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik waarschuw je meisje! Ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt. Ik kom al oe tanden eruit slaan. Heb je ondertussen al besloten in welke hoek je gemept wilt worden? :) ;)

Welk verhaal van Maria?

3. Niet meer actief

Dan ken je mijn schoonmoeder nog niet. Ik snap nog steeds niet wat zij doet hoor, maar alles gaat daar fout. Ze heeft een keer gepresteerd om bij de radio het geluid harder te willen zetten en vervolgens lagen alle zenders door de war! :)

Overigens hebben zij een vreemde manier om naar internet te gaan hoor. Ze gaat via favorieten (ik vermoed in dr startmenu) en kiest dan google en gaat dan naar de zoekbalk en typt dan angelina.ilvi.nl en dan krijgt ze de eerste hit en daar klikt ze op. Errug logisch he! En hoevaak je het haar ook uitlegt, ze doet het nooit zoals ik het vertel. En startpagina's instellen? Geen nut, die gooit ze zonder het te weten er weer uit. Echt, deze dame moet je uit de buurt van je machines houden hoor hahaah

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mijn vader denkt dat de adresbalk een soort google is
    mijn schoonma heb ik geblokt op msn

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ben weer terug van het winkelcentrum. Heb pasfoto's van Deniz laten maken. Ze zijn heel leuk geworden. Verder nog een shirtje bij de Prenatal gehaald (die hing voor me klaar), nieuwe hakken onder mijn laarzen laten zetten, en nog 2 rompers gekocht (had er toch iets te weinig) en nog bij de Etos luierzakjes gehaald. Ook nog de boodschappen in huis gehaald dus nu even rust. Heerlijk ff lekker op de bank een puzzeltje maken ofzo. Hopelijk werkt Deniz nog even mee want het is nu stil in zijn kamer maar voor hoelang?

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :confused: ik kan dat echt niet bij lezen vanaf pagina 881 :confused:

heb nu ook heeel weinig tijd want paps is in het land en we gaan zo uit eten.

Vangelis heeft net ze prikjes gehad, ging wel goed.

en en en

hij heeft vandaag zelf ze fles vast gehouden

hij woog iets meer dan 6800 gram en was 62,5 euh iets aan de zware kant zei ze

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hmmm hoor ik er dan ook bij?

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    we hebben geshopt, en nu is mijn moeder hier. Martijn had vanmorgen met de s-speen gedronken, en nu moest ik de m erop doen, hij kreeg met moeite 10cc weg door de s (en vanmorgen de hele fles door de s) ik snap het niet. misschien omdat hij nu moe is.

Vanavond babymassage!

Ilse: ooh ik dacht echt dat au pair een betaalde nanny/huishoudster was.

Maria: ja gezellig! ja dat is vlakbij mij, mijn verloskundige zit daar ook! heb jij dan tandarts Alberts? neen nee je verhaal was een grap Ilse en ik gingen zogenaamd roddelen. en welke hoek, ik heb een ronde kamer ;)

Melina: heee goed zeg van Vangelis! Leuk dat je pa er is, logisch dat je daar tijd voor maakt. hoe lang is hij hier?

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    vanaf vanmorgen 5 uur tot morgenochtend 5 uur (euh beide keren nacht dus) :)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wil je dat ;) hihihihihihi

sorry ben melig vandaag

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    euh nee, alleen kwam het overeen met de ervaringen die ik heb opgedaan in het leven hihihihi om t maar ff zo te noemen :rolleyes:

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nu ben ik echt weg

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vat hem niet, is hij 2 dagen bij jullie?

14. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

nou we zijn weer terug van de ha.
    Tim zijn longetjes zijn gelukkig schoon.
    is dus gewoon weer verkouden :cry: :cry: :cry: .
    maaaaaaar meneer heeft dus een extreem droog huidje en moet daarom nu iedere dag 5min in bad met soya.
    en ook kan deze droge huid een teken zijn dat hij een astma patientje gaat worden.
    maar dat is in ieder geval eerst afwachten had mijn ha het over.
    de toekomst moet dat uitwijzen. :confused: :confused:

groetjes sandra

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gelukkig dat zijn longetjes schoon waren Sandra. Droge huid en misschien een astma? Hmm nog nooit van gehoord. Nou, dan maar afwachten dan :(

16. Je klopt en eczeem kan daar ook op wijzen... maar elke dag in bad snap ik niet... bij een droge huid doe je ze juist minder in bad, dus bv om de dag...

17. Niet meer actief

Het is ook wel betaald hoor, maar dat is niet de insteek ervan, zo'n meid moet het doen voor het geld, maar voor de ervaring, het salaris is ook maar iets van 300euro per maand. Maar daarnaast draaien ze dus gewoon mee in je gezin zeg maar.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @peet,
    wel die praktijk, maar een andere tandarts.

19. Niet meer actief

Je moet er toch trouwens nu niet aan denken, dat je voor max30 uur per week werken, maar zo'n 300 euro per maand zou verdienen he ;)

20. nee, maar het meer kost en inwoning dan werken voor geld idd

Deel Deze Pagina